Pár évet én is crossoztam , és enduróztam is porban, sárban, vizen keresztül . Most már csak néha endurózgatok, egy-két helyi lelkesebb fiatallal . Szegények annyit esnek mögöttem !
Érdekes, hogy a Z6 évekig az isten-király gumi választás volt közösségi szinten... Amikor leírtam a negatív véleményemet (assz'en 2008-ban) mindenki hülyének nézett. Most meg... Mi változott meg?
Sok kilométert futott motorkerékpárnál, olajos féknél mi okozhatja a fékkarnál levő holtjáték növekedését?
Azt vettem észre,hogy a fék a fékkarnál bent fog.
Gondolom semennyit nem futott, null kilométeres, ha nem rakta fel.
De akkor is sok 45 egy pár öreg gumiért, mikor egy ~10-essel többért friss PP-PR2 párost lehet venni.
jah, téli melós gondok, eltört az oldaltoboztartóm a fülnél, mert ugye, akitől vettem designosabbnak tartotta, ha levágja a lábtartóhoz tartó merevítőket...
Egyik ismerősöm akkor vette a Metzeler Z6 garnitúrát mikor én.
Vagyis tavasszal.
Kicsit elszámolta magát, nem tudott annyit motorozni, mint szerette volna, így nem kellett felrakni az új gumiszettet.
Most olcsón eladná.
Az is 4,5-5 éves garnitúra.
Nem rihes, nem repedezett.
180/55-17 és 12/70-17.
Ára a kettőnek 45.000 Ft.
Én eddig 9.000 km-t mentem vele, de még az egy harmada megvan!
Ha érdekel valakit, írjon, hívjon.
1-re állítva fog a legmesszebb.
Azt vettem észre,hogy a fék a fékkarnál bent fog.
Innen olvasd.
Amíg nem tettem fel, én is ezt hittem!
A gumi vadonatúj!
De akkor is sok 45 egy pár öreg gumiért, mikor egy ~10-essel többért friss PP-PR2 párost lehet venni.
Millen az a Z6?
Vagyis tavasszal.
Kicsit elszámolta magát, nem tudott annyit motorozni, mint szerette volna, így nem kellett felrakni az új gumiszettet.
Most olcsón eladná.
Az is 4,5-5 éves garnitúra.
Nem rihes, nem repedezett.
180/55-17 és 12/70-17.
Ára a kettőnek 45.000 Ft.
Én eddig 9.000 km-t mentem vele, de még az egy harmada megvan!
Ha érdekel valakit, írjon, hívjon.