Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké,köszi.
Ó igen!

Ez nálam is játszik.
A Yamaha Mint-embe vettem egyet a gyári paraméterek szerint.
Vagy a lámpa ég, vagy az index.....
Tehát nagyjából olyan mint ha nem is lenne a motorba aksi, hiszen most annyi a pozitívum, hogy önindítózni lehet, nem kell berúgni.
Szűk 6500 km.-ert futott, azért is mentem el vele pályázni, mert a közepén már nem volt rece. . Helyenként olyan mintha járt volna a szélén de elzsibbadt a lábfejem ahogy feszítettem, mert folyamatosan leért a lábtartó. Ezért mondom, hogy Nálam ez a vége.
Viszont le a kalappal a BT021R-nek mert néha féktávon kemény visszaváltásnál volt egy kicsit bizonytalan, de kanyarban fogott mint a zöld festék.
Nekem 3 autóba, motorba is az van, sőt sok más helyre is azt vittem. Nekem nincs vele bajom.
Öszintén, nem tudom, a 190-est ki lehet-e dönteni koppig a bandit aljmagasságával, szerintem nem....mennyit bírt, 8ezer körül?
Vissza raktam az aksit és indít mint állat. Lehet, hogy csak a saru volt oxidálva ? Tegnap meg egész nap toligáltam ezt a dögöt.
Erre mondják azt, hogy aki hülye az is marad.
Zöldi! kivégeztem a 190.-es gumimat, egy kicsit pályáztunk. A majrécsikban ez nálam a vég. Megjegyzem, hogy a cimborám a régi 600.-as banditommal úgy megalázott, hogy most nem szólok hozzá egy hétig.
Hát ezért vacilállok, mert a tavasszal már kezdte, hogy indításkor lenullázott a műszerfalon az idő. akkor kisütöttem, feltöltöttem és idáig jó volt. Most terhelés nélkül jónak tűnik, de majd ma leterhelem. Ha akkor is jót mutat, akkor kérek kölcsön egy jó aksit, és akkor majd eljön az igazság pillanata.
Pedig amikor gyenge az aksi, akkor pont azt a kattogást csinálja az önindító.
Lomexben van, nehogy webshopban vegyél sokezerért:
LM2940CT-12.0 234ft netto
Urak köszönöm a választ mindenkinek, de lehet, hogy mégsem az aksi lesz, hanem az önindító. a tegnapi motorozás végén sem indított, csak nyögött egyet és utána kattogott. Amikor rámértem 12,6 v.-ot mértem. Rákötötten egy 45W.-os izzót 2 óra múlva volt 11,4 volt és 5 óra alatt merült le 6,8 volt-ra. Reggel 5.-ig töltöttem, azóta tartja a 12,85 öt. Ma leterhelem, de szerintem semmi baja. Bár gondolom, hogy az önindító sem lesz nagyobb öröm.
Szép! De ez több, mint 500 kilcsi, az nem kevés. A tegnapi 400 volt, de már éreztem a hátsóm, igaz nem sokat álltunk meg
Na faja,ha ezt tudom...bele se vágok.
Hopp, most nézem, egy huszas a gyári, a japán fajtából.
Egyet mondok: A motordban egy 8 éves aksi halt meg, ha jól számolok. Az enyém ebben a hónapban lesz 6, köszöni szépen, jól van. Namost, ha ez a yuasa 15500 lenne, sosem akarnék mást venni. De amit Te néztel, a Yuasa Toplite, made in taiwan, ami semmivel nem jobb pl a bannernél. A gyári Yuasa Super MF, az valami huszonezer, de az csont olyan, mint a gyári. Szóval tényleg vagy valami olcsó, és két évente kuka, vagy nagy levegő, és gyári.
Zsír!

Mi is mentünk tegnap, de 577-en prá kört, után meg keletre, tátra alját nézni, aztán délre le. Tudom ajánlani, a 66 kicsit unalmas odafele, lehet a hegyen keresztül nyújtani. Tök jó, ritmusos szinte az egész, nyújtott kanyarokkal:
http://tinyurl.com/3q4ft2c
Figyelem! Eddig nem tudtam,mert nem vagyok villanyász,szóval aki bármilyen ledes lámpát tesz fel autóra-motorra,annak be kell iktatnia egy feszültség stabilizátort a cucchoz,mert külömben sorban meghalnak a led égők! Én így jártam,mivel ezt a cuccot én nem kötöttem be a led lámpáimhoz! De már folyamatban van!
zöldi! Tegnap asszonnyal és egy ismerős párral végigmentünk a tavaly általad ajánlott Szlovák karikán (Sahy-Hontianska Nemce-Bzenica- Esztergom). Gyönyörű a táj, főleg Selmecbánya és Bzenica között. A 76-os út hazafele viszont borzalmas volt. Mindenhol mértek arra már látnivaló sem volt és rohadt unalmas. Legközelebb a hegyeken kell visszajönni is
3 évig használtam Motobatt-ot. Az első egy 7Ah-s változata volt ennek amit írtál,
kettő évig bírta, aztán meghalt.
Érezhetően kisebb az indítóáramuk mint a Yuasának, indexeléskor jobban "hunyorgott"
a fényszóró, és 5 fok alatt a hosszabb köszörüléseket nem tolerálta.
Ezeket tudomásul véve, én meg voltam vele elégedve...

Yuasa kétségtelenül sokkal jobb.
Egyet tudok! Bannert ne vegyél! Nekem anno a GS-be majdnem évente meghalt
Hi! Szép napot Banditák!
Meghalt a lovamban az aksi (Yuasa XTX12BS) 15500 Ft.-ért találtam, de a Motobatt csak 8700 Ft. Ennyivel többet tud a Yuasa, vagy a nevet kell megfizetni? Ha valakinek van tapasztalata, hálás lennék, ha megosztaná velem.
Kis kézügyesség, felszerelés és a tartó elkészíthető otthon a garázsban, a doboz meg használtan az aprók között.
Újban horror, 50 alatt nem jön ki egy doboz meg egy talrtó meg egy platni, a képesmotort lesd, meg a vaterát, vag yebayt, nagyon jó áron ki lehet fogni.
Sziasztok!
Tud valaki 2001-es 600-as banditra doboztartó felszerelést, esetleg dobozzal együtt?
Oké,köszi.