Ha fostorogsz, valóban nem. De ha már nem egy éves, jó meleg van, és kapja az ívet, akkor elválik a sz..r a májtól, ahogy mondani szokás, hogy melyik tartja meg a viszkozitását és melyikből lesz lóhúgy.
Sajnálatos ez a hirtelen "drágulás".
Én már mindenről papírt kérek amióta megszívtam fényezőkkel.
-Mennyi ez az alkatrész?
-XFt!
-Szeretnék róla kérni egy írásos ajánlatot.Köszönöm.
Pecsét , bélyegző és pont.
Mellesleg azért érdekes hogy egy komplett bontott blokkot vesz az ember 250 körül az új vizes banditába, és ez a két csetresz 60pénz...
Látod én mondtam, hogy az nekem gyanús! Én is így jártam: beajánlották a cuccokat jó áron, aztán mikor megrendelték és a suzuki visszaigazolta a rendelést akkor derült ki, hogy mennyi az annyi
Hát mondjuk aki sokat megy és cseréli rendszeresen az talán tapasztalhat idő előtti csillapítás csökkenést vagy hasonlót, de egy évi pár ezrest guruló átlag pilótánál én sem hinném, hogy nagy különbségek lennének.
Megnéztem közbe és elég az 1 liter 411-412 ml-t ír száranként és 144-144 mm szintet rugó nélkül felülről mérve. A nagyobb számok a fejidomos változatra vonatkoznak.
Én valami Ipone márkát vettem, mert azt lehetett kapni nálunk. Szerintem jó. Állítólag ha mosod el a szárakat akkor elég az 1 liter, de ha kimosod rendesen akkor kevés lehet. Nem pontos mennyiség hanem olajszint van általában megadva, legalábbis az 1200-nél így van. Ezt a service manual-ból tudod megnézni.
Sziasztok!
Ugye az 1250-esnek az első teleszkópjaihoz kicsit több olaj kell egyszerre mint egy liter? Ha valaki tudja a pontos szárankénti értéket írja már meg legyen szíves! Gondolom a lényeg az hogy 10W-s legyen, nem sportcélú felhasználásnál a gyártmány nem nagyon számít?! Köszönöm!
McCoisokhoz lenne egy kérdésem. A tápágban lévő főbiztosíték milyen értékű legyen? Sikerült kicsapnom ami benne volt és nem bírom leolvasni az értéket.
Köszönöm előre is
A tünetek azt mutatták. Onnan morgott és kopogott és zörgött és morgott.
Melegen lógott az egész szerkezet.
Csak az nem nyugtat meg, hogy ilyenkor csak a csapágytűk lesznek cserélve. A csészék nem.
Remélem a motorrad gyors lesz.
Elvileg 25 Dollcsi körül van. De ez csak a tűgörgős kosár a görgőkkel. Remélem ennek a cseréje elég lesz. A futógyűrű és a külső kosár, mivel az maga a kupplung kosara egyben 260-270 Dollár.
Na ez már fájna nagyon.
Vagy csak azt a "kb. dolcsi" árat lehet tudni ?