Na itten vannak a képek.
Az utolsó kettőn látszik, hogy mennyivel közelebb van az üléshez, mint a gyári, ami az ötödik képen látható!
Ha szeretnél még valamilyen irányból képet írj, teszek fel olyat is, mert minden irányból csináltam!
Ezt szokták alkalmazni néhány szervizben is és szép lassan(vagy gyorsan) megeszi a vezetőt és a láncot pedig többnyire elég lenne az elfáradt rugót újra cserélni.....
Szó szerint napi használatban lévő motorokat nem lehet ilyen szép tisztán tartani.
Sok olyan ember van a környezetemben aki minden áldott nap motorozik,
nem csak a magam "mentségére" mondom.
A lakhelyi körülmények és a tárolási mód pedig nem mindenkinek
nyújt alapvető segítséget a tisztán tartáshoz.
Az nem 3-4 ezret megy el még, hanem 30-40 ezret. Nekem is ilyen, de ez a láncfeszítő megmagyarázhatatlan hibája. Nekem 48 ezernél kezdte, hidegen csörög, aztán elmúlik. Amikor már nagyon zavar, akkor kiveszem a lánfeszítőt, előrébbnyomom 1 ricnivel és visszacsavarom. Ezután 10e km kuss van. Most van benne 80 ezer, de van még 7 ricni, és csak az utolsó 2-nél fogom kicserélni, vagyis kb 120e-nél.
Vegyél bele gyári rugót először......ha elgyengül akkor is lehet egy kis hang....a vezlánc csere igen ritkán szokott kelleni attól függetlenül, hogy minden szerelő azzal kezdi.....és a csere után jön a meglepetés, hogy párezer után megint ugyanolyan a hangja és jön a pingvinezés(K. István után szabadon )......
Nem lehet,hogy csak a feszítőnek kellene egyet ugrania,vagy a feszítő a nem tökéletes?Az egy ujjnyi, ilyen rövid láncnál,még rengeteg feszíteni való hely.
Amúgy tényleg szól hidegen,az enyém ennél mindig csendesebb volt......most is az.
más: tud vki jó tippet jó áras gumiáruházra? télen kellene 8db nyári gumi kocsira, meg motorra is 1 pár, kivel lehetne alkudni? ötlet? kocsira megvan a típus is...
Erik örülök,hogy ilyen hamar megérkezett szerintem még egy hátsógumit kiszolgál,mert úgy láttam a tied 650-es az talán nem annyira zabálja a hátsógumit bár ez csuklófüggvényes.Balesetmenetes utakat,Üdv!Zolti
Rén folyton pucolgattam én is, esős menet után még mostanában is ledzsuvázom, de nem rejszolgatok rajta órákat. Nagynyomásút elvből kapott soha, nem is fog, így koszos marad :)
Azt mondta, a 650 megjelenéséig másmilyen volt az 1000 kézvédője, nem volt odacsavarozva a kormányvéghez. A 650 megjelenésétől egyforma. De a mikrofilm nem hazudik, nézzétek meg.!
Na itten vannak a képek.
Az utolsó kettőn látszik, hogy mennyivel közelebb van az üléshez, mint a gyári, ami az ötödik képen látható!
Ha szeretnél még valamilyen irányból képet írj, teszek fel olyat is, mert minden irányból csináltam!