Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

88+52l :-)
Hát ennyi olaj sok kilóméterre elég!
Én is ezzel a kombóval nyomom:oldalt 2db 44literes moto-detail,hátul 52literes givi maxia.Nagyon jó szerintem a 44literes is, nagyon masszív,soha nem ázik be,ha új árakat nézzük jobban megéri mint a givi.....
Atlag percenkent egy "csepp" (nem eppen egy SI mertekegyseg,. de hat ez van). De nekem volt hogy 80-100 km-en nem kapott semmi olajat egy IC kiakadas miatt (hidegreszte aztan ment tovabb). Mccoi beszel olyanrol hogy 13 km-kent is eleg egy adag, ahhoz azert kell par perc.
Egyik lampa sem varat eddig a dugoban...
Az ejtőtartályos, vákuumcsapos megoldással egyetlen egy gond van csak, a dugóban való ácsorgás. Tudom, ki az aki ácsorog a motorral, de azért csak-csak előfordul.
Aki közelébe sem megy a nagyfalunak, annak tökéletes megoldás, és valóban kisebb a meghibásodás veszélye.
Igen, még leveleztünk párat. Lesz új szivattyú, ISP-stick, stb..
"Vegigjartuk anno..."

Azám, azt az agyalást, féltem, hogy lehal a levelőzerndszer szervere
Irt meg neked?
Vagy uj sor nagybetü?
Nekem is mindig akad gondom lancolajzoval. De mivel ismerem mar megoldom különlönösebb kerdezösködes nelkül. Ez is igenyel nemi odafigyelest , hozzaertest karbantartast. De azoknak is voltak kezdeti probleai akik sajt maguk keszitettek olajzot. Ott is folyt orran-szajjan, vagy eppen nem jött semmi...Vagy sarkba hajitottak es következett a következö verzio.
A srac akinek gondja volt par hete az sem igazan a mccoi hibaja volt, nagyon nagyon melle nyult, de ezt most nem reszleteznem...

Akinek kell a Mccoi oldalan ott a kapcs rajz, meg alkatreszlista, de itthon sem hozza ki senki sokkal olcsobban mint amennyiert a srac arulja...Vegigjartuk anno...

En a minimal megfejtest egy vakuumos csapban latom teljesen elektronika mentesen. A jelenleg megtervezett egysegem ugyanugy müködik mint a olajos bandik benzincsapja, vagy az összes japo motore. Annyi extraval hogy ha sikerül egy csavarral szabalyozni a vakuum hatasara megnyilo res meretet akkor egyben fojtas is lesz. Ez a scott oil megoldas is. Kivancsi vagyok arra hogy tökeletesebb rendszert e lehet csinalni mint ök. ( Es szerintem erröl a scottoil cuccrol terjengö remhirek egy resze is inkabb a fakezü, türelmetlen felhasznalok miatt keletkezett. Most 80 euroert akciozzak a teljes kökorszaki szettet.)
Blue és én is csináltunk elektonikás olajzót amik annyiban különböznek egymástól, hogy az én gyártmányom a megtett utat számolja (mint a mccoi), míg a Blue-félét időre kell beállítani, hogy hány másodpercenként adja az olajat.
"de itt pár hete egy kollégának gondjai voltak pont a bonyolultsága miatt"

Lehet kapni összeszerelt mccoit is, csak úgy nyilván drágább.
"ha valaki esetleg nagyon tudományos adagolót szeretne készíteni akkor egy kis segédkereket kéne a láncon meghajtani, amiről mindenféle információt az adagoló leszedhetne, hogy megy vagy áll éppen és ha megy mennyire gyorsan megy a motor éppen."

A mccoi pont így műxik, csak nem kell plusz segédkerék, hanem a sebbességszenzorból veszi ezeket az infókat.
Azt az AP racing sintért vettem most én is, és tényleg jó harapós . Azóta nem érzem sürgősnek a fémfékcsőre való cserét .
Én 36-al vettem a Banditot, gyári betéttel, de még az is jó volt, csak nem mertem megkockáztatni, hogy később elfelejtsem, ezért kicseréltem . A gyári lezsírozva nehéz időkre .
Ezért nagyon jó a Mccoi. Az minden szir-szart figyelembe vesz, de itt pár hete egy kollégának gondjai voltak pont a bonyolultsága miatt, valami nem kulminált neki. Én inkább azon a véleményen vagyok, inkább kicsit takarítom a moccot, minthogy minden dekára-centire ki legyen számítva és hipertudományosan adagolva. Olyan ez mint az elektronikával telenyomott autó, ott hamarosan villamos gondok vannak. Beindítom, csepeg, leállítom, nem csepeg. Pont. Ennyi volna a megoldás. ha valaki esetleg nagyon tudományos adagolót szeretne készíteni akkor egy kis segédkereket kéne a láncon meghajtani, amiről mindenféle információt az adagoló leszedhetne, hogy megy vagy áll éppen és ha megy mennyire gyorsan megy a motor éppen.
Ezt úgy hívják, mccoi.
Hát az a gyujtás és folyok ha kell ha nem az nem mozgatja a fantáziámat.............inkább egy bonyolultabb mennyit megyek és miben a dolog lényege.Nem mindegy hogy eső van vagy szél vagy jég............és Forest Gump óta már tudom hogy van lefelé eső eső,kisszemű eső srégen oldalt eső eső meg felfelé eső eső is.
Szerintem van. De az ejtőtartály-mágnesszelep-csepegtetőcsőnél egyszerűbb nincs.
Addig bizgattok ezzel a láncolajzóbizével míg nekiesek és sorozatgyártom.

Elektronikai leírása van valakinek hozzá?
Pl. ja. Túradoboz helyére Dömötör klozettartály és 20 évig nem kell utántölteni......
Horgászbótban a szilócső métere talán 70 forint meg kell egy biciklikormánytartó.Pár facsavar vagy huzalkötegelő és megvan a dolog..............hány másodpercenként kell pittyenteni?
Királyság Majd menet köznem nyomkodom
Annakidején 300 pénzé vettem ilyen pumpás olajos kannát...........úgy néz ki mint aladin lámpása csak piros...........olyan nem jó?
Eccerű.

Megvan.
Nekem K8 vizes van. Régebbi fórumbeírások alapján a DID és az RK szettek fej-fej mellett jók a fórumtársak szerint, számomra így csak az ár érdekes. Addig meg kitalálok valami olajozót, de valami pofon egyszerűt, nekem a Föld-Hold állását, napi horoszkópot, valamint a vezető lábszagát is figyelő cucc túl bonyolultnak tűnik és valamiért nem szimpi. Egyszerű legyen mint a faék.
30 körül van egy levegősre, a vizesre 33, mert 8 szemmel hosszabb a lánc. A 130LE-s fajta.
Mit kóstál egy garnitúra láncszett? Tavasszal-nyár elején nekem úgy tűnik, aktuális lesz. Addigra kitalálok valami lácolajozót, mert utálom a láncot ganyézni.....