Köszönöm! Ma lekapom a kupplungot és alánézek. Most már a holnapi 500km-es túra előtt nincs energiám levenni a kartert, hogy megnézzem a fogaskereket
Amikor hozzám került a vas egyből levettem és akkor még csak nagyon pici nyomok voltak. Remélem 4000km alatt nem ette meg nagyon.
Nem szeretnék több kárt okozni a motorban.
Ez a doboz, ami Scottynak van fent, tényleg egy hitvány szar. Én is vettem 3-at a banditra, aztán adtam is elfele, mert nyeklik nyaklik oldalt. Viszont, hátul teljesen használható, bőven megéri azt a 10 rongyot, amibe akciósan kerül.
Ami a legjobb vétel, az a Moto-Detail 44L-es doboz, az kappa, merev, mint az állat, totál vízmentes, és nemakciósan is 30 rugó/darab. Amúgy pont most van egy Givi Maxia E52 az apróban 30-ért, az is megéri, olyanom van fent, a 44-es dobozok meg oldalt. Givi/kappa kombinált tartón.(tökegyformák amúgy)
17,6 a brembo SA, elleneben 14-ért meg van AP racing utcai szinter, én arra esküszöm. Többen is használják itt(is).
Amúgy hogy kophatott el ilyen gyorsan? 36 van a banditban, még bőven a hornyon túl van a gyári betét.
Mint irtam a szakadt 4(?) fokozatod vibral, rezonal a hianyzo kereg miatt, teszi ezt akkor is ha nem hasznalod, mert a fogaskerekparok folyamatos kapcsolatban vannak. A Kuplung levetelhez nem kell semmi celszerszam, csak sebssegbe hagyod, esetleg taposod meg a hatso feket is, csak a szekunder lanc legyen rajta.
A blokkot addig nem szoktam kivenni a vazbol, mig ezek a nagy nyomateku csavarok le nincsenk lazitva megfelelö sorrendbe, különben csak pörgeted a nyomatekkulcs vegen a 80 kilos alutömböt...
Az volt a terv, de előző nap az ország észak-keleti részében mentünk 450km-t, így már kicsit fáradt voltam tegnap. Elmentünk Tihanyig, komppal át Szántódra, majd onnan haza. Ez is 300km volt.
A motorozzon írj egy ismerősömnek, "givishop" nicken fut, Bálintnak hívják amúgy
A V46-ost tartóval, deréktámasszal 66-000-ért adta, boltban 88 lett volna!
Az óta is azt nyúzom!
Gyere nézd meg az enyémet, és hidd el, én sem azért cseréltem le, mert sok pénzem volt!
"Én nem vagyok olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak, hogy olcsón vásároljak"
És ebben minden szó igaz!
Én csak meg akarlak kímélni a felesleges pénz kidobástól!
Amikor hozzám került a vas egyből levettem és akkor még csak nagyon pici nyomok voltak. Remélem 4000km alatt nem ette meg nagyon.
Nem szeretnék több kárt okozni a motorban.
Ami a legjobb vétel, az a Moto-Detail 44L-es doboz, az kappa, merev, mint az állat, totál vízmentes, és nemakciósan is 30 rugó/darab. Amúgy pont most van egy Givi Maxia E52 az apróban 30-ért, az is megéri, olyanom van fent, a 44-es dobozok meg oldalt. Givi/kappa kombinált tartón.(tökegyformák amúgy)
Amúgy hogy kophatott el ilyen gyorsan? 36 van a banditban, még bőven a hornyon túl van a gyári betét.
A blokkot addig nem szoktam kivenni a vazbol, mig ezek a nagy nyomateku csavarok le nincsenk lazitva megfelelö sorrendbe, különben csak pörgeted a nyomatekkulcs vegen a 80 kilos alutömböt...
link
Horvátiába nem jössz?
A V46-ost tartóval, deréktámasszal 66-000-ért adta, boltban 88 lett volna!
Az óta is azt nyúzom!
Még ültetve sem ért le csak a spiccem a kicsiről is!
"Én nem vagyok olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak, hogy olcsón vásároljak"
És ebben minden szó igaz!
Én csak meg akarlak kímélni a felesleges pénz kidobástól!