Ettől féltem. Egy komplett Givi szett lenne vagy 160 rugó, annyit nem akarnék költeni erre. Meg kéne néznem élőben egy ilyen Givit, mennyivel tud többet
Nekem mint láthattad adataim között, volt DL 650-esem, az is király volt, az 1000-es meg még királyabb, csak nekem sajna magas volt a 650-es is, nem hogy az ezres!
A Givi klasszisokkal jobb, egyszer már írtam, és sajnos tapasztalatból!
Moto Detail volt előtte.
Bánom, mint a kutya, amelyik 20-at filat, hogy egy fillért is adtam érte!
Mint a tejes doboz olyan vékony volt, nyeklett/nyaklott, zörgött, nyikorgott, eldeformálódott!
Így aztán eladtam, buktam rajta egy csomót, és vettem egy Givit, amelyiket el sem adtam előző motorommal, így már második motoromat szolgálja ki, tökéletesen!
Hát a 650-es konkrétan 2-ben elcsukva a gázt olyan mintha elrántanák az aszfaltot.
Én speciel rászoktam a hátsó fék helyett visszalökdösésre kanyar előtt.Lehetett riszamiszát csinálni egy nagyobb gázelvétellel.
Én előre fékbetétnek Brembo SA-t javasolnék.Nem fog soha felüvegesedni azzal a bálnával ha mész lefelé egy combosabb hegyi szakaszon kelleni fog ha már most kevesled a motorféket.
De szerintem tedd egyel kisebbe mint amit megszoktál lefelé eddig és visszakapod.
Itt a kicsi fordulat miatt kevés a kompressziós ütem. ezért érzed ezt. A Gixer sokkal feljebb forgott. Ha ezt is megütöd közel 8-10 ezren le fogsz esni róla
Gratula! Szép lehetett
Srácok, tökéletesen vizsgázott a DL. Asszonnyal hétvégén 750km-t gurultunk 2 nap alatt. Nagyon jó ez a motor, iszonyat kényelmes. 2 személlyel is van nyomaték elég. Múlt hét kedden vettem, de már 1000km-t beletekertem Amit szokni kell, hogy érzésre jóval gyengébb a motorfék, mint egy sor4en. Többet kell használni a féket.
Kérdések: kéne vennem fékbetéteket, de milyet? A lényeg hogy ne legyen kemény, inkább a betét kopjon, mint a tárcsa.
Másik: most egy Motodetail topcase van hátul, de szeretnék venni oldaldobozokat is a jövőre nézve (nagyobb külföldi út 2 személlyel). Namármost, megéri a Givi a dupla árat mondjuk ehhez a Motodetail-hez képest? A jelenlegi doboz tök egyszerű, de szerintem tökéletes a célra. Sajnos nincs összehasonlítási alapom, sose láttam Givi-t vagy más típust. Ez a doboz 24 rugó és használható oldal doboznak is (42 literes) egy Givi meg 50.
Az önindítót is csak két M6-os csavar tartja, kb fél perc leszedni, de ha jól emlékszem nem jön ki a generátor az önindító nélkül, nem férni hozzá a csavarhoz. De ez nem tuti, csak mintha...
A kicsi talán 800 mm a nagy 820, és annál az üléstípusnál sokat számít ami a Dl-eken van!
Moto Detail volt előtte.
Bánom, mint a kutya, amelyik 20-at filat, hogy egy fillért is adtam érte!
Mint a tejes doboz olyan vékony volt, nyeklett/nyaklott, zörgött, nyikorgott, eldeformálódott!
Így aztán eladtam, buktam rajta egy csomót, és vettem egy Givit, amelyiket el sem adtam előző motorommal, így már második motoromat szolgálja ki, tökéletesen!
Én speciel rászoktam a hátsó fék helyett visszalökdösésre kanyar előtt.Lehetett riszamiszát csinálni egy nagyobb gázelvétellel.
Én előre fékbetétnek Brembo SA-t javasolnék.Nem fog soha felüvegesedni azzal a bálnával ha mész lefelé egy combosabb hegyi szakaszon kelleni fog ha már most kevesled a motorféket.
De szerintem tedd egyel kisebbe mint amit megszoktál lefelé eddig és visszakapod.
Kilopták?
Srácok, tökéletesen vizsgázott a DL. Asszonnyal hétvégén 750km-t gurultunk 2 nap alatt. Nagyon jó ez a motor, iszonyat kényelmes. 2 személlyel is van nyomaték elég. Múlt hét kedden vettem, de már 1000km-t beletekertem Amit szokni kell, hogy érzésre jóval gyengébb a motorfék, mint egy sor4en. Többet kell használni a féket.
Kérdések: kéne vennem fékbetéteket, de milyet? A lényeg hogy ne legyen kemény, inkább a betét kopjon, mint a tárcsa.
Másik: most egy Motodetail topcase van hátul, de szeretnék venni oldaldobozokat is a jövőre nézve (nagyobb külföldi út 2 személlyel). Namármost, megéri a Givi a dupla árat mondjuk ehhez a Motodetail-hez képest? A jelenlegi doboz tök egyszerű, de szerintem tökéletes a célra. Sajnos nincs összehasonlítási alapom, sose láttam Givi-t vagy más típust. Ez a doboz 24 rugó és használható oldal doboznak is (42 literes) egy Givi meg 50.
Feltételezhetően egy baromé volt!