Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legalábbis az én évjáratomnál még ennyi volt!
Nem, mint írtam, 800 és 820 mm!
Sajna a Dl-nél igen!
A kicsi talán 800 mm a nagy 820, és annál az üléstípusnál sokat számít ami a Dl-eken van!
A Givi figyel, vagy a MotoDetail?
Mondjuk én nem venném meg újban.
Hát én 180 vagyok és ha egyedül ülök fel, nem ér le teli talpal a lábam. Ha asszony felül, akkor már igen
Ettől féltem. Egy komplett Givi szett lenne vagy 160 rugó, annyit nem akarnék költeni erre. Meg kéne néznem élőben egy ilyen Givit, mennyivel tud többet
Ja és ha érdekel a féktuning szólj...............olyan lesz mintha ezres sv-1250-es bandit cucc lenne fenn.
szórendet tegye rendbe valaki
Az egyforma pedig magas, nem?
Szerintem nem köbcentire lüvik be az ülésmagasságot.
Nekem alászorult valami ...............20 prcig nőgyógyászkodtam mire kilökdöstem és ki tudtam nyitni.Azóta a polcon figyel.
Nekem mint láthattad adataim között, volt DL 650-esem, az is király volt, az 1000-es meg még királyabb, csak nekem sajna magas volt a 650-es is, nem hogy az ezres!
A Givi klasszisokkal jobb, egyszer már írtam, és sajnos tapasztalatból!
Moto Detail volt előtte.
Bánom, mint a kutya, amelyik 20-at filat, hogy egy fillért is adtam érte!
Mint a tejes doboz olyan vékony volt, nyeklett/nyaklott, zörgött, nyikorgott, eldeformálódott!
Így aztán eladtam, buktam rajta egy csomót, és vettem egy Givit, amelyiket el sem adtam előző motorommal, így már második motoromat szolgálja ki, tökéletesen!
Hát a 650-es konkrétan 2-ben elcsukva a gázt olyan mintha elrántanák az aszfaltot.
Én speciel rászoktam a hátsó fék helyett visszalökdösésre kanyar előtt.Lehetett riszamiszát csinálni egy nagyobb gázelvétellel.
Én előre fékbetétnek Brembo SA-t javasolnék.Nem fog soha felüvegesedni azzal a bálnával ha mész lefelé egy combosabb hegyi szakaszon kelleni fog ha már most kevesled a motorféket.
De szerintem tedd egyel kisebbe mint amit megszoktál lefelé eddig és visszakapod.
Itt a kicsi fordulat miatt kevés a kompressziós ütem. ezért érzed ezt. A Gixer sokkal feljebb forgott. Ha ezt is megütöd közel 8-10 ezren le fogsz esni róla
Komolyan, a gixer után úgy érzem jóval gyengébb a hatása. Igaz ez nehezebb meg ketten voltunk, de akkor is szokatlan
Nincs motorfék?
Kilopták?
Gratula! Szép lehetett
Srácok, tökéletesen vizsgázott a DL. Asszonnyal hétvégén 750km-t gurultunk 2 nap alatt. Nagyon jó ez a motor, iszonyat kényelmes. 2 személlyel is van nyomaték elég. Múlt hét kedden vettem, de már 1000km-t beletekertem Amit szokni kell, hogy érzésre jóval gyengébb a motorfék, mint egy sor4en. Többet kell használni a féket.
Kérdések: kéne vennem fékbetéteket, de milyet? A lényeg hogy ne legyen kemény, inkább a betét kopjon, mint a tárcsa.
Másik: most egy Motodetail topcase van hátul, de szeretnék venni oldaldobozokat is a jövőre nézve (nagyobb külföldi út 2 személlyel). Namármost, megéri a Givi a dupla árat mondjuk ehhez a Motodetail-hez képest? A jelenlegi doboz tök egyszerű, de szerintem tökéletes a célra. Sajnos nincs összehasonlítási alapom, sose láttam Givi-t vagy más típust. Ez a doboz 24 rugó és használható oldal doboznak is (42 literes) egy Givi meg 50.
Próba volt, bocs!
, vesszőcske
..
Valahogy e kő juttatnom hozzád a vasat.
Az önindítót is csak két M6-os csavar tartja, kb fél perc leszedni, de ha jól emlékszem nem jön ki a generátor az önindító nélkül, nem férni hozzá a csavarhoz. De ez nem tuti, csak mintha...
Az kizárt
Feltételezhetően egy baromé volt!