A fenét ! Ha végre normálisan fel tudok pakolni egy képet, akkor megmutatom, mert én mentem mögötte, utánam meg az öccse, de mi elmentünk mellettük, nem vettük észre, hogy az árokban fekszik egy másik barátunk barátnőjével, akit vitt . Csak a mögöttünk jobban lemaradók közül vette észre valaki . Mivel ő fordított telót tett az elejébe az eredetit meg a padlásra tette, így mikor kijött a kórházból, utána csak vissza tette a régi elejét, vett másik tankot és azóta is megy vele . A motornak nem lett semmi baja .
Mondjuk azóta megint fordított elejét tett rá .
Ahhoz nem kell gartulalni, ideiglenes megoldas volt, meg lekoppintottam az LSL bukogombakat.
Sok evig hevert az asztalon a lezerrel kivagott alaplap szett a bukocsöhöz, de elment a kedvem mikor a baratok potyogtak a csövektöl, mint irtam. Rossz elmenykent emlitettem.
Ahogy te is ecsetelted a szomoru esetet, azert arra mindig ra kell vilagitani, hogy ezek a kiegeszitök nem vedik a meg a motorkerekpart annak sok ugyanolyan draga elemet eseskor, mint a motorblokk. Csak egy eselyt adnak arra, hogy egy sziplabb csuszas utan olajszivargas (deklilyukadas) fötengelygörbüles , generatorfaragas nelkül meg hazavanszoroghass. ( Mondjuk el nem tudom kepzelni hogy milyen motor lett a baratod gepeböl mutan megesztergalt par mütargyat es elönövenyt?! Vagy ez egyetlen hasznalhato dolog az egesz gepböl a bukocsö volt?)
Tema lezarva.
Kedves István ! Nagyon örülök, mert szavaidból azt érzem, hogy jót akarsz nekem, nehogy elessek egy barkácsolt bukócső miatt , és remélem nem másról van szó . Ezt egy gyári, "drága pénzen", és nem színes kavicsokért, és lencséért vett bukócsőről másoltam . Az eredetinél magasabban hajlítva egy kicsit, és igényesebben hegesztve . Ha én is 5-6 ezres rezsióradijjal számolnék, akkor eleve profi gépekkel készítve fél óránként gyártanék egyet . De gondolom ezt te magad is tudod .
No de visszatérve a színes kavicsokra és a lencsére . Ez egy kicsit gúnyosan hangzott, mintha csak egy sóher ember lenne az aki valaminek a bolti árát sokallva azt megcsináltatja egy lakatossal olcsóbbért, vagy ne adj isten saját maga készíti el, vigyázva arra, nehogy valami selejtet készítsen . Több mint 10 éve már, hogy utoljára csupasz motorom volt, és ahhoz is csináltam hasonló bukócsövet . Valahogy nálam maradt és évekig pakolgattam ide-oda, míg egyik barátomnak oda adtam a Banditjára . Több éve használta már mikor iszonyú sebességgel elesett . Hosszú csuszás után a motor eleje leszakadt mikor a partfalba csapódott, onnét felrepülve a levegőbe az út szélén álló harmadik fának csapódva letörte kb 2 méter magasságba levő ágát, és a fa törzsén egyet perdülve lecsapódott az árokba . A lényeg, hogy a bukócsövem megvédte a motorblokkot, és a fülek vissza hajlítása után lefestve azóta is használja immár 4 éve .
Jól gondolod, hogy immár elmúlt 40 éve annak, hogy egy 125-ös Csepellel elkezdtem motorozni . A megtett kilómétereket szerintem lehetetlen lenne össze számolni, mert volt már vagy 20 saját motorom,különböző stílusuak . Többek közt crossoztam is, és most is endurózok . Közuton csak egyszer estem, de kutya miatt, és nem volt esélyem se a mentésre . Ezen kívül kipróbáltam már Pályán és közuton is sok keményebb gépet is . Így kicsit szégyenlősen, de úgy érzem van egy kis rutinom váz geometrika, és futómű beállítás terén .
Reményeim szerint ezzel lezártuk ezt a bukócső témát .
Gratulálok a bukógombádhoz !
Először azt hittem, hogy távolsági lábtartó .
Azert gondolom gurultal mar par km-t az elmult par evben, es azt is tudod, hogy elboritani a motort az udvaron az oldalara, nem ugy az mint mikor megterhelve adott sebesseggel, megült rugokkal teszed be a kanyarba a motort. Ugy gondolom egy kicsit mas geometriak adodnak hogy mi mennyire kerül a földtöl...A kiserlet kiindulasnak nem rossz, de nem tul reprenzentativ.
Es a kerdesedre hogy mi kerül 20-30 rongyba egy ilyen bukocsövön, arra csak annyit, hogy szorozd be a 4-5 oradat 5-6 ezres rezsioradijjal es meg is kapod a fenti összeget. De gondolom ezt te magad is tudod. A mai vilagban mar nem szines kavicsokert , meg lencseret dologozunk, ugyan sokan ezt sem tudnak venni a keresetükböl, de ez most mas kerdes...
Ez nem rozsdamentes volt . Az összeeresztő végén a csőtoltad ami
a dob előágával csatlakozik, az bilincsestül mindenestül elpárolgott.
A tűzgyűrű még rajta van, de más nem.
Most kap egy rozsdamentes toldatot, az nem fog elrohadni.
Szivacsosra? Majd valaki kijavít ha nem így van, de tudtommal a banditokon rozsdamentesből van a leömlő Persze, ettől még megjelennek rajta rozsdafoltok, de azok 1500-2000-es vizes csiszolópapírral polírozhatók. Ráadásúl nemrég jött rá valaki, hogy az evipas nevű rozsdaoldótól olyan lesz mint új korába.
Amúgy pont most vettem benzincsapot, mert jó érzékkel kihúztam a tekerengyű menetét, bontóban 8 rugó, újban listaáron 26 a nagyhoz, szóval szerintem tárcsázd a sugómotorst.
Ez a kipufogó leömlő valahogy ránézésre is minőségibbnek tűnik mint az enyémen...
Csak nekem rohadt szivacsosra, vagy volt ilyen gondja másnak is ?
Ma kénytelen leszek meghegeszteni, mert konkrétan ketté vált, a
bilincsnek is csak a "hült" helye maradt, néhány rozsdalemezkével.
Sziasztok!egy kérdésem volna. GSF 650 K5 Banditom van. Mivel szerencsétlen 3 évet nem lett használva, a benzincsap membránja beszart. Új csapot nem akarok venni, hiszen láttam egy csomó repair kit-et. Olyan kérdésem volna, hogy tudja-e valaki, hogy a k5-ös 1200-as bandit benzincsapja egyezik-e a k5-ös 650-esével?
Hát ez sem jött be... Nem tudom mit nem csinálsz jól, de a hsz írásnál a hely alatt ahova írni kell van egy "kép(ek) beszúrása saját gépről:" rész és alatta egy " fájl kiválasztása gomb. Arra rányomsz, kitallózod a képet, le okézod és a végén a hozzászólás elküldése gombra nyomsz.
jaja, fekete tárcsa rulez :)
Én egy pillanatra elcsábultam, megremegett a kezem, hogy vegyek-e idomos feketét, mert nagyon gonoszan nézett ki, de egy pillanatra nem bántam meg , előtte is csak kopaszaim voltak.
müködik az inex
leírnád részletesen ,hogy is mükszik?