Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így látatlanban?...senki.. .....de van egy olyan érzésem, hogy fantom rezgést kergetsz vagy olyat ami még természetesnek mondható.....ha egy gépet elkezdenek jobban hajtani mint az előző gazdája akkor kijöhet rajta új rezonancia....
Egy bizti. Az olajpumpa és a generátor nem teljesítményfüggő dolgok.
Na ki lesz az az áldott szakember, aki rábök a problémára?
Utólagos dolgokat nem. A csavarokat a szerelő ismerősöm igérete szerint áthúzta nyomatékra. ezt is megnézem holnap. Nem is a rezgés izgat, mert ez nem az. Ez olyan buta, rágó érzés.
Baromira akkor érzem, amikor ráengedem a kupplungot menet közben.
Az önindító kiszerelése nélkül kijön a generátor?
" de azt nem érezném motorféknél
Nem tettél fel nemrég gombát vagy bukócsövet, esetleg valamelyik blokktartó csavart nem bolygattad?
Csak üzemmelegen, meleg váltónál.
Igen, behúzott kupplungal is zörög. Holnap kupplung le és talán a generátort is kikapom.
Más már nem is lehet
Remélem nem a főtengely
Hát...valóban nem az enyém, de egy ilyen pocsék színű motort nem szeretnék!
Főleg nem egy ilyen ócska sor6os BMW-t nem!
Ha behúzod a kuplungot csökken a hang és a rezgés?..
Ok, előbb még kipróbálom. Csak mert a múltkor mondta, hogy mintha nem gyorsítana olyan intezíven, főleg kis fordulatról, mintha be lenne lustulva stb, aztán cseréltünk, és az enyémhez képest érezhetően erősebben húz alapjáratról is, nyekkenés nélkül (leo kémény, 20-as alapjárai fúvóka). De jó fülú srác, a múltkor felhívott, hogy valami mintha kattanna hátul, hát csapágyas volt a kereke..
Hozz össze vele! Add meg neki a számom
Ha mellé térdelek és megfogom a lábtartót, simán érzeni. Ha fülelsz a nyeregben is feljön a zaj a tank alól. (üresben)
Ja, vagy 5 éve megvan neki.
Na, hogy megtámasszam a rezgés-morgást, egy kedves ismerősöm ugyanezt jegyezte meg a banditján, hogy valami rezgést érez. Egyik nap cserélünk fékbetétet, meglátjuk, kipróbálom.
Tegnap néztem az olajszintet a vasban. Hidegen alig volt a minimum felett. Melegen de több, mint tíz perc után megnézve viszont a max fölött volt. Akkor most hogy is nézzük meg helyesen?
Nagyon kéne nekem az a bimmer De megvárom, míg kiforrja magát
Ez nem a Te pacid, de gondolom szeretnéd!
Mis is gurultunk ma, de mi csak szerényet.
A Szolvákoknál voltunk, Chopokon.
2024 m magasan az alacsony Tárta legmagasabb pontján.
Isteni volt!:-)
430 km lett a vége.
Szerintem nem rossz, ahhoz képest, hogy 10.00-kor indultunk Barcikáról, 16.00-kor már Aggteleken voltunk, és közben még tankoltunk is, meg ebédeltünk is!:-DD
Egyszer én is tettem bele 10-50-es olajat, igaz, Castrolból, de azt vettem észre, mintha "hígabb" lett volna az olaj, egybe rakva megszökkent vele a motor és csattananósabb lett a váltás, hangosabb a váltó....fene tudja....
Csabu!
Bocs,de tegnap értem haza görögből,és csak most látom,hogy kérdezted az olajat! Szóval a 10-50-est tettem bele!
Kiskunhalason van az elosztó,ott 2500.-!
A túra 10 napos volt,ebből az első három nap volt lefelé,majd a többi Neo Poriban,és egy nap haza! Összesen 4400km-t mentem én,volt aki kevesebbet! Görögben én sokat mentem. Viszont a három nap kellett is lefelé,mert így is mindig este értünk a szállásokra! Baromi nehéz a lefelé menet,szinte végig kanyar-kanyar,és kanyar! De a látvány az eszméletlen pazar,főleg az Albán része! Semmi gond nem volt,ha csak azt nem nézzük,hogy az egyik Intruder 1500-nek az Albán-Görög határ görög oldalán elszált a generátorja,de váltott akkukkal megoldottuk a szállásig! Majd onnan a biztosító fizette a szervízbe szállítást,igaz a javítás egy 100-ba került,mármint ezerben! Nekem a xenonom feküdt ki a tompított,de a refiben nem az van,így refivel közlekedtem hazáig,lejjebb csavartam és az lett a tompított! Szóval ha tehetitek mennyetek végig ezen az útvonalon,mert baromi szép,és örök emlék!
Hát sajnos komolyabb beavatkozás nélkül semmire de legalább érezném a lógást.
Kíváncsi leszek mire jutsz...
Legalább a deklit lekapom. Megrángatom a cumót. Kár, hogy csak ma vettem észre, hogy hogy tudtam volna megmutatni Neked
Mint mondottam volt a minap én már szedtem le. Kell hozzá egy spéci szerszám amivel ellentartasz a kuplungnak, amíg a rögzítőanyát leveszed-visszarakod. Én egy darab erős vasdarabból csináltam, amibe tettem 2 db 8-as csavart megfelelő távolságra.
Igazán nincs mit!
Köszi..:D