Köszönöm !
A doboz tartó készítését is én követtem el savállóból .
Ott a csőhajlító szerepét még az utcán lévő dupla fa villany oszlop töltötte be . Meg próbálom a faceről betölteni a képet .http://www.facebook.com/photo....
Nem egy szuszra csináltam . Ha össze raknám a vele eltöltött időt, kb fél nap . A leszabása, és a csőhajlítás ebből kb 1 óra . A távtartókkal való piszmogás volt a legtöbb .
Meg borítottam az udvaron, és a lábtartó előbb leér .Ez még a képen is látszik, hogy a "sarkalatos" pontja feljebb van, mint a lábtartó vége . Az viszont nem látszik, hogy a felfogatásnál van a gyengítés, ahogy az a bukógombánál .
Az alja szinte a felfogatástól már ívelten jön felfelé, és nem derékszögben . A merőleges ágat is meg akartam csinálni, az még egyszerűbb lenne, de attól már szinte csopperes lenne kinézetre .
Előző motoromon is alu bukógomba volt, és sajna egyszer már elkopott 1 cm belőle az egyik oldalon ausztriában egy kutya miatt 3 éve . Azóta várom a 2400 eurómat a kutya tulaj biztosítójától .
Ha megint hozzáférek ilyenhez, akkor lehet hogy lecserélem, mert nekem is az jobban bejön .
A lényeg, hogy a miénk ritka szép !
Én idomosat tényleg nem vettem volna Banditból, mert az igazi naked csupasz, és úgy szép .
Aztán az évjárat meg azért a legjobb, mert az ezüsthöz hogy nézne ki az arany féktárcsa . Brrr .
remeg a térd?....izgulsz mi?... ...neten egy perc alatt megvan, jó havernak tavaly igencsak jól jöt amikor az alpokból hazahozták a gépét és Neki meg plusz egy nap hotelben......
Á, én olyan peches vagyok, hogy mindig a szomszéd tukmálja rám a sört, mert nem nagyon fogy különben náluk .
Ő whiskyt iszik kólával, (amatőr) a neje meg boros kólát .
Az én hegesztőm elég gagyi, így ő hegesztette össze . Meg még itatnak is ! Nehéz így .
Kolixxnak is olyan volt, a 3 pontos "nemgagyi" Hepco&Becker cső 3 darabra tört, mikor kakucson egy KTM nekiment a lábtrartójával, de mindketten talpon maradtak. Meghegesztették a cégnél, felrakáskor derült ki, h kicsit kajla, banyek simán taposásra engedett
Szintén. Még szinte új volt a motor, nagyon magázódtunk még, mikor a spanom egy lepencei menet közben figyelmeztetett, hogy ésszel borítsak, mert még pár centi és leér a cső. Boldog új tulaj megvette, én meg futottam gombáért. És működik is
A kidolgozassal nekem sincs problemam. De eleg melyet lehet ezzel boritani , annelkül hogy leerne a csö, es kiemelne a hatuljat?
Meg a "gyari trabantokon" van meg egy harmadik meröleges ag, hogy csuszaskor nehezebben akadjon le kiallo cuccokba.
Komoly hiba szokott meg lenni, hogy beleadnak, apait -anyait, nem sajnalva az anyagot, falvastagsagot. A gyari cuccok meg csokispapir szerü csöböl vannak, hogy inkabb az deformalodjon, mert egy gazcsöböl keszitett magaval rantja a vazat...
Regi tema, de a bukogomba parti vagyok meg mindig, latva haverok mekkorat estek ilyen bukocsö miatt, vagy milyen közel voltak hozza, hogy zakozzanak, mert bizony leert...meg kitörte a gyönyörü hütöborda sarkat a szelsö hengernel...
Vasárnap délelőtt?