Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden tartományban. Nagy fordulaton, 5000 körül kisimul, de menet közben mindig. Menet közben nagyon érezni.
Szia! Nekem 250-hez kellett anno fesszab de kb. ugyanaz lehet a kettő. Én itt vettem, bement a gyári helyre és azóta is hibátlanul működik. Nézd meg neked hány szálas kell.
Arról nem beszélve, hogy csak töredék ára egy gyárinak.
Remélem tudtam segíteni.

http://quadalkatreszek.hu/inde...
Rádcsörizhetek?
Alapjáraton üresben is?.....
Neeem! Sanya hidd el! Aki csak ráül és kipróbálja az nem érzi. Én együtt élek a géppel. ez eddig nem volt ennyire erős. Szint minden helyzetben érezni már. Te is mondtad, hogy a kormányvégen érezni. Nem most már nagyon durva. Minden egyes nyomatékváltásnál. Gyorsítás és motorfék és főleg, amikor gurulásból kiengedem a kupplungot.
Kezdesz kicsit paranoiás lenni nem?... ......
A morgó csapágyrágó hang egyre erősebb lesz. Kezd behatárolódni. A kupplung részről hallom. Üresben a motor mellett térdelve szépen érezni a lábtartón is a szemét rezonanciát és morgó hangot.
Holna lekapom a fedelet és megpróbálom megrángatni az egész szerkezetet. Nem tudom, hogy így van e esély megérezni esetleg valami csapágy hibát de megpróbálom.
Ez a szemét morgás egyre erősebb és és a vibrációk is csak nőnek.
Valaki szedett már le kupplungot?
Ez nagyon,nagyon,nagyon hosszú.
wow. Hány km? Mennyi idő volt?
Grat! Mindenképpen mesélj, jövőre ide megyünk!
Egy kis ízelítő!
Sikeresen teljesítettük a Szerbia-Montenegró-Albánia-Görögország túrát! Aki kanyarogni akar annak ajánlom! Ausztria ehhez képest kisasszonyok útja! Itt aztán megunhatjátok a kanyargást! Én már szédültem a végén! És a táj az hihetetlen pazar! Majd teszek fel pár képet!
sziasztok!
lenne egy kérdésem!
rossz a feszszabályzóm a motoromon Bandit 400 VC
szerintetek jó ez a feszszabályzó hozzá vagy tudtok valami jó helyet ahol tudnak ajánlani!
Köszi előre is!
http://sites.google.com/site/m...
A hypohonder Ádám valami gyanús hangot hallott onnan.
Naa visszapörgéskor tényleg volt egy csúnya hang.
Leszedtem ma a fedelet. Nem ér odáig a szint. Minden szépnek és épnek látszott. Ma nem zörgött,,de nem is volt full meleg!
Mérjétek ki a hengereket alsó és felső holtponton.
A GSF 400 leírásban benne van, hogy hogy és mit mérj.
Azok szoktak elkopni nem a gyűrűk. A dölglött blokkomban sem a
kompresszió gyűrű kopott el, hanem a hüvelyek.
Azt meg ha meggyűrűzöd akkor adták egy pofont a pénztárcádnak.

Nekem hüvelyezés után régi gyűrűkkel közel gyári lett a kompresszióm
és megszűnt az olajfogyasztásom.
Személy szerint nem is értem, hogy hogy kopna el a kompresszió
gyűrű, amikor annak a palástja kemény krómozott, a hüvely meg nem...
Most kaptuk szét. Le lehet szedni.Először a generátort kaptuk le,utánna jött az öninditó.
azt megnéztük az jól zár
Nem! Talán akkor ha a másik oldalra megborítod a gépet legalább olyan szögbe, mintha oladtámaszon állna.
De miért is akarod leszedni?
Banditák?
Az önindító fedél alja az olajszint fölött van? Le lehet szedni az olaj leengedése nélkül?
Úr Isten! Mit tettél a gépemmel?
Ezért kellett hazafelé karral jeleznem?
Jaaaa! Azt indexnek hívják wazze

Tényleg úgy van! Igaz a sajátomén nem próbáltam, de Lamb gépével fordultam egyet, azon eszembe jutott, hogy itt az alkalom, hogy kipróbáljam
tudod amiről meséltem, hogy old ki a kapcsoló ,dereng már valami
Halvány segéd fogalmam sincs, hogy miről beszélsz
A szelep hibás zárása előbb okoz kopresszió csökkenést, mint a gyűrű... Előszört én ezt nézném meg.