Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jelentem megvan az új vas Mondhat bárki bármit, qva jó ez a DL1000
Ja, de ne egyenesen menjél. Menj jobbra az 525-ön, aztán fel az 577-re, aztán besztercebányánál vissza a 66-ra.
http://www.google.hu/search?q=...

Volt már itt valaki? Jövő héten mennénk...
Milyen olajat csöpögtetsz rá?
Szerintem sűrűn csepegtetsz, ez már majdnem eső üzemmód.Tiszta gané lesz a motorod.
Én érzem rajta néha a kihajtást, de nem morog. Inkább periódikus, mintha hiányozna a 6. fokozat egyik foga.
Akkor wd a király, ismét jöhet akcióba? :)
Hajókázol már?
Az Én láncomnak is olyan hangja volt, mint a faros Ikarusnak. Kb. 330 km. után múlt el a búgás. Nekem nincs olajzóm, de már teljesen klafa.
Szerintem a Tiéd is halkulni fog, csak türelem.
Zörög , mert gondolom rajta meg a gyari kenes is a lancon... ( a kettö egy kicsit üti egymast.)Az amugy joval vastagabb, es gondolom a zajcsillapitasi is komolyabb mint az olaje. Azert ez egy lanc, ami szemekböl all, fem -a femen szoval nem egy gumitalpu cipö a barsonyszönyegen...Es talan jeleztem, hogy a gyari kennest hasznalt amig tudod, utana kezd majd olajozni (500-700km utan), de most mar inkabb ha raolajoztal, le kene mosni a gyari cuccot rola, hogy az olaj tudjon dolgozni.
Szép napot Banditák!
Elcserélném "E" legálos műbizonylatos ARROW kipufogómat, szintén "E" legálos kipufogóra, amiből kivehető a DB. killer. Az enyémből nem lehet kivenni, ezért nekem egy kicsit halk. A kipufogó megnézhető a fotóim között.
Na csá!
NA mi van? Nem csak nekem morog a Bandit?
Na? És ki érzi a kormányvégeken is?
Az enyémben picit több mint 75 van most, kb. 1 hónapja szedtem szét a kuplungot,
mert feltűnt, hogy motorféken búg valami.
Aztán kipróbáltam üresben kuplungolgatva, úgy is volt pici hangja.
Lemértem a lamellákat és átnéztem a csapágyakat, a lamellák pont
50%-osak, a csapágyakon pedig minimális kopás látszott.

A búgás a Castrol kihajításával tizedére csökkent, és melegen
sem ugrál a kuplung csúsztatáskor, de ha úgy alakul
lehet lecserélem azt a két csapágyat télen.

Kicsit később még a láncot is levettem, hogy kézzel megforgassam
a kihajtást (első lánckerék), mert erre én is gyanakodtam.
Kézzel semmit sem éreztem, még a bűvös sztetoszkópom is bevetettem,
de nem hallottam rendellenes zajt.
Ez a második láncod nem? Akár az is lehet.
Szia István!
Hát én megoldom ha arról van szó, de egy tuti, tegnap végre fel lett rakva a saját szerkeztésű cucc és elkeseredve tapasztaltam, hogy 50-60 Km/h -nál hallom a láncomat! Hét végén gurultam egyet és olyan volt mint egy kardános, amint megkapta az olajzást szépen felhangosodott. Ez mi a fenétől lehet? 22-25mp/csepp mind a két gyűrűre, akkor mi a fenétől zörög a lánc, hisz vadi új, van benne cc 150 Km.
Üdv
ui: Küld ha skicceltél valamit! :)
Akkor lehet hogy csak a lánc lesz a bibis?
Vagy remélhetőleg nem az első lánckeréknél a csapágy...

Hiszen még kell 210km az 50.000-hez....tehát ez nem indokolná
A fel/leváltás meg nálam mindig kuplungos (kivéve felfelé, mikor épp elfelejtem:-) De az esetek 90%-ban akkor is kuplunggal váltok.
Fakezűnek nem.
Miért? Felfelé tényleg tök felesleges, még simábban vált. Vissza meg gázfröccs.
Nem sajnos, azoké már más.
Tiedbe is jó, ez hátsó. Ugynaz a hátsó fék van a görbe és egyenesvázas olajosokon hátul kicsin-nagyon. Csak az átmenetiken nem.
Ezért kérdeztem, mert felfelé én sem szoktam, de lefelé igen.
Mondjuk felfelé is csak 4-5-6-ba rakom kuplung nélkül.
Lefelé azért szoktam de csak gázfröccsel, tehát a kuplungak nincs dolga a fordulatszám kiegyenlítésben.
Próbáltam..................maradjunk annyiban hogy kuplungolok.
Nyugodtan válthatsz akármilyen irányban. Csak a motoron ne legyen sem hajtás, sem motorfék a váltáskor.
Le is, fel is qplung nélkül váltasz mindíg?