Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémben 80e van,és még gyári állapotú, igaz Én nem is használom, csak elinduláshoz.
Az Enyémbe nem jó? Mert akkor kell!
De gondolom nem az én gépembe való, hanem K1 utániba
Nem négy, két garnitúra Nincs kedvem itt nézegetni
De Neked, csak most, odaadom az egyiket dedikálva 10e ért, ráírom azt is, hogy Limited Edition
Megvetted 10-ért a négyet, most meg "akciósan" adod?
Ez rider és beállításfüggő(bowdesnél)......100000-et utcán el szokott menni van akinek többet is....persze le lehet égetni elég gyorsan ha sokat csúsztatja az ember......ezért rider függő...
Egy kuplung mennyit bír?


Mert ma vettem észre, hogy ha csak gurul a gép akkor hülye hangja van. Már Pag-on is figyeltem, de a láncra fogtam.
Ha csúsztatom a kuplungot akkor nagyon szar a hangja.....
Ha viszont behúzom akkor olyan, mint ha ki lenne kopva valami csapágy....

Ha rendesen megy a gép, akkor viszont semmi nem hallható, tapasztalható
Az Olt völgyénél jobb (nem csak szerintem) a Transalpina (67c), ha már vissza kell jönni a hegy déli oldaláról valahogy
Urak, van 2 pár akciós hátsó fékbetétem, Jó az összes légolajosba 600-1200 szinten, kivétel a K6 1200. 7400 helyett 6000/ pár. AP racing szinter.
Az nagyban attól függ menyit bírsz lenyomni egy nap. Egyébként Budapestről ha Szegednek mész Nagylaki határátlépéssel 602-km a Fogaras kezdete. Mi Kolozsvár felől mentünk mert úgy közelebb nekünk, és az út is nagyon jó. Az viszont Pestről 665-km. Én személy szerint egy négy-öt naposra terveznék mert van látnivaló bőven említeném az Olt völgyét ami kihagyhatatlan, élmény arra motorozni az út minősége kifogástalan és látványban sem utolsó.
..és ha Arad felöl mennétek, ott vigyázzatok fokozottan. Lippa után lehet húzni neki. Nagylak-Arad-Vladimirescu útvonalon gyakori a traffipax (belterületen), és az aradi elkerülőn sokszor dugó van. Hiába áll a kocsisor, ahol záróvonal van, ott ne guruljatok előre. Nyáron 11 szegedi motorosnak vették el így a jogosítványát
Pestről, korai indulással ebédidő utánra valamivel oda lehet érni szerintem.. 7 óra alatt szerintem akár teljesíthető is
Transfogarasra Pest-től mennyi km, és idő kb? Hány napot szánjon ra az emberfia?
Halihó
Kérlek segítsetek.Nagyot szívtam!
Van egy 94 es250 banditom és a 4 es karbiban a pillangószelepem elszállt meg is rendeltük külföldről de lefoglalták a vámosok akonténert amiben hozták.
A kérdésem valaki tud nekem esetleg szerezni 1et?
Szerintem egyáltalán nem szar a DL futóműve, én simán cserélnék vele.
A fék az tényleg kicsit kiábrándító, a teljesítmény pedig ahogy írod,
csak "hasonló", de azért az ezrest DL-t többet kell pakolgatni, jobban
kell pörgetni. Ráadásul azok 6 sebességesek.
Ha láttál sv 650-et............................na olyan...............cak az SV 170 kg.....................ez meg 207 kiló.Az SV ritkán szokok feldobozolva lenn.Ez meg mivel túragép mindíg és mivel túra tuti hogy szinte mindíg két emberes.Na ha az a kétemberes dobozos istennyila 300-320 kg-va egy jó lejtőn megindul evvel a 2 dugós nyereggel meg a libegős elejével...............
Észnél kell lenni és nem gixxeres szokású tempóval menni.
Főleg mert a DL olyan hogy nem a vezető lábtartója ér le először hanem az utasé.............a lábával együtt meg a dobozok.
Annyira szar a futóműve, féke? Az 1,2 bandi is hasonló paraméterekkel rendelkezik teljesítmény, nyomaték terén.
ogd fel úgy, hogy 4 kilót kimotoroztál belőle!
Ahhoz a fékhez és futóműhöz sok................pláne lefelé.Még az SV-ben se mindíg volt elég.
Sikerült elpasszolni az SV-t?
Sok ló? A gixer után ez játékmotor. Jó nehéz játékmotor
Elvileg a következő hétvége.
Arra ott a mostani hétvége, hajrá :D :D :D
A kincsesbanyabol bontottam... Igazibol nem is festo, hanem valami masik nemet gyartmany. Ez is 24V-os lenne, de ez a FESTO-val ellenteteben meghuz 12V-ra is biztonsaggal. Volna egy csomo apro magnesszelepem SMC-s is de azok sem moccannak 12 V-ra. Kene valami atalakito 24/12V, de az mar nem az en asztalom... :( Szerintem az lesz hogy rajzolok neked egy vakuummenbranos szelepet par vonalbol, aztan abbol gyartasz egy sorozatot. Ezt ra lehet kötni egy szivocsonkra mint a benzincsapet, nem kell delej hozza, nem eg be , nem melegszik, membran lyukadasik örök mint a nyomor...
Velemeny?