Ez rider és beállításfüggő(bowdesnél)......100000-et utcán el szokott menni van akinek többet is....persze le lehet égetni elég gyorsan ha sokat csúsztatja az ember......ezért rider függő...
Mert ma vettem észre, hogy ha csak gurul a gép akkor hülye hangja van. Már Pag-on is figyeltem, de a láncra fogtam.
Ha csúsztatom a kuplungot akkor nagyon szar a hangja.....
Ha viszont behúzom akkor olyan, mint ha ki lenne kopva valami csapágy....
Ha rendesen megy a gép, akkor viszont semmi nem hallható, tapasztalható
Az nagyban attól függ menyit bírsz lenyomni egy nap. Egyébként Budapestről ha Szegednek mész Nagylaki határátlépéssel 602-km a Fogaras kezdete. Mi Kolozsvár felől mentünk mert úgy közelebb nekünk, és az út is nagyon jó. Az viszont Pestről 665-km. Én személy szerint egy négy-öt naposra terveznék mert van látnivaló bőven említeném az Olt völgyét ami kihagyhatatlan, élmény arra motorozni az út minősége kifogástalan és látványban sem utolsó.
..és ha Arad felöl mennétek, ott vigyázzatok fokozottan. Lippa után lehet húzni neki. Nagylak-Arad-Vladimirescu útvonalon gyakori a traffipax (belterületen), és az aradi elkerülőn sokszor dugó van. Hiába áll a kocsisor, ahol záróvonal van, ott ne guruljatok előre. Nyáron 11 szegedi motorosnak vették el így a jogosítványát
Halihó
Kérlek segítsetek.Nagyot szívtam!
Van egy 94 es250 banditom és a 4 es karbiban a pillangószelepem elszállt meg is rendeltük külföldről de lefoglalták a vámosok akonténert amiben hozták.
A kérdésem valaki tud nekem esetleg szerezni 1et?
Szerintem egyáltalán nem szar a DL futóműve, én simán cserélnék vele.
A fék az tényleg kicsit kiábrándító, a teljesítmény pedig ahogy írod,
csak "hasonló", de azért az ezrest DL-t többet kell pakolgatni, jobban
kell pörgetni. Ráadásul azok 6 sebességesek.
Ha láttál sv 650-et............................na olyan...............cak az SV 170 kg.....................ez meg 207 kiló.Az SV ritkán szokok feldobozolva lenn.Ez meg mivel túragép mindíg és mivel túra tuti hogy szinte mindíg két emberes.Na ha az a kétemberes dobozos istennyila 300-320 kg-va egy jó lejtőn megindul evvel a 2 dugós nyereggel meg a libegős elejével...............
Észnél kell lenni és nem gixxeres szokású tempóval menni.
Főleg mert a DL olyan hogy nem a vezető lábtartója ér le először hanem az utasé.............a lábával együtt meg a dobozok.
A kincsesbanyabol bontottam... Igazibol nem is festo, hanem valami masik nemet gyartmany. Ez is 24V-os lenne, de ez a FESTO-val ellenteteben meghuz 12V-ra is biztonsaggal. Volna egy csomo apro magnesszelepem SMC-s is de azok sem moccannak 12 V-ra. Kene valami atalakito 24/12V, de az mar nem az en asztalom... :( Szerintem az lesz hogy rajzolok neked egy vakuummenbranos szelepet par vonalbol, aztan abbol gyartasz egy sorozatot. Ezt ra lehet kötni egy szivocsonkra mint a benzincsapet, nem kell delej hozza, nem eg be , nem melegszik, membran lyukadasik örök mint a nyomor...
Velemeny?
De Neked, csak most, odaadom az egyiket dedikálva 10e ért, ráírom azt is, hogy Limited Edition
Mert ma vettem észre, hogy ha csak gurul a gép akkor hülye hangja van. Már Pag-on is figyeltem, de a láncra fogtam.
Ha csúsztatom a kuplungot akkor nagyon szar a hangja.....
Ha viszont behúzom akkor olyan, mint ha ki lenne kopva valami csapágy....
Ha rendesen megy a gép, akkor viszont semmi nem hallható, tapasztalható
Kérlek segítsetek.Nagyot szívtam!
Van egy 94 es250 banditom és a 4 es karbiban a pillangószelepem elszállt meg is rendeltük külföldről de lefoglalták a vámosok akonténert amiben hozták.
A kérdésem valaki tud nekem esetleg szerezni 1et?
A fék az tényleg kicsit kiábrándító, a teljesítmény pedig ahogy írod,
csak "hasonló", de azért az ezrest DL-t többet kell pakolgatni, jobban
kell pörgetni. Ráadásul azok 6 sebességesek.
Észnél kell lenni és nem gixxeres szokású tempóval menni.
Főleg mert a DL olyan hogy nem a vezető lábtartója ér le először hanem az utasé.............a lábával együtt meg a dobozok.
Velemeny?