aszondják az úgy en-block 4 kiló körül szok lenni és aki használja is annak az úgy 40-50000-ként....persze nagyon alvósan biztos elmegy 80000-et is... .....amúgy akkor szokott tönkremenni ha nem figyelik az olajat mert a szimering elengedi magát már 20000 körül...
Én már megtaláltam ;)
Nem mondom, hogy ha felvet a pénz, nem veszek mellé 300-as Vespát, 750-es Gsxr pályamotort meg valami disznó krosszgépet, de csakis mellé Ja meg FJR-t is.
2006-os, első tulaj, 19k-t futott, fekete. Szervízkönyv végig vezetve...stb. Még a gyári gumik vannak fent (lassan cserések), a gyári láncon még állítva sem volt. Extrák: topcase, givi bukócső, valami pro-tech kütyü fokozat kijelzővel. Tulaj azt állítja ezzel jobban megy 1-3-ban meg kiveszi a tiltásokat. Én elhiszem
Összegezve a gixer után felüdülés ez a kényelem és puhaság A nyomatékkal teljesen elégedett vagyok. Sőt kipróbáltam bőven 200 felett megy, de ezt nem kell erőltetni mert 200 körül már igen csak imbolyog az egész Nagyon jó vele döntögetni, nem gondoltam, hogy ennyire élvezetes lesz ilyen magasan ülni A hangja ennek sem szép (mint minden Suzukinak), szokni kell a V2-t, nem egy pörgős fajta.
Hétvégén "nagy" teszt. Asszonnyal megyünk végre egy tisztességeset
Nem mondom, hogy ha felvet a pénz, nem veszek mellé 300-as Vespát, 750-es Gsxr pályamotort meg valami disznó krosszgépet, de csakis mellé Ja meg FJR-t is.
De a legfontosabb, hogy megtaláld az igazit!
http://prop-tech.hu/motorelekt...
Lásd még SpeedBox...
Összegezve a gixer után felüdülés ez a kényelem és puhaság A nyomatékkal teljesen elégedett vagyok. Sőt kipróbáltam bőven 200 felett megy, de ezt nem kell erőltetni mert 200 körül már igen csak imbolyog az egész Nagyon jó vele döntögetni, nem gondoltam, hogy ennyire élvezetes lesz ilyen magasan ülni A hangja ennek sem szép (mint minden Suzukinak), szokni kell a V2-t, nem egy pörgős fajta.
Hétvégén "nagy" teszt. Asszonnyal megyünk végre egy tisztességeset