Nemhiném...............ez valami furi matek.....................SV elment egy kis buktával...............ez van...................ez meg jött...............ráfizetéssel.
Én is, amikor eldöntöttem, hogy a gixxer helyett lassan muszály egy kényelmesebb vasat vennem, megfordult a fejemben a DL 1000 .
Nézegettem is őket, mert egyszer a Glocknerról egy ilyennel hozták le a barátnőmet, mivel fent vettem észre, hogy a hátsó gumim le van eresztve 1,2 bárra . Ő nagyon dicsérte, hogy milyen kényelmes volt .
Aztán, mikor felültem ilyenre, én csak azt éreztem, hogy a gixxer után nem fogok ilyen monstrumot terelgetni .
Nálam tapasztaltabb barátaim azt mondták, hogy a szerpentineken az ezres nehezen kezelhető, a hatötvenes viszont sokkal kezesebb, de egyenesekben meg kevés .
A legolcsóbb leg lepusztultabb angol kuka gomikkal karcosan 20-párezerrel szervízek előtt volt 1 milla kinn angoloknál.Ehhez még jön 4e km szállítás.
Tőlünk nyugatabbra pont olyan elfogadott és használt tipus/márka mint az összes nagyobb motorgyár..............és sok van belőle.
Ja és a sima szervízdolgok nem drágábbak mint egy japánhoz.Olaj ugyíanannyi szűrő detto a fékek nissinek tehát japo azis talán horneten van ilyen még nem néztem utána az eredeti gyári légszűrő a márkakereskedésben meg csillagászati 8500 pénz.KB mint az sv-é.Fékkar japán 4 rugó kuplung szerintem szintén stimmel a japán talán gixxeré.
Találtam postával ebayon telópárt 80 rugóért így nem mondanám hogy drábább lenne nagyságrendel egy zakó mint egy ezres gixxerrel.
Ja és komplett blokk 1000 dollár.
Szép a vas. Le a kalappal. Én nem mernék bevállalni ilyen "réteg" márkát. Biztos nagyon jó minőség, de amiből kevés van, ahhoz drága is minden. Ez általában így szokott lenni. Mennyi volt a gép, ha nem vagyok indiszkrét?
Nézegettem most 1250-ket, de 1.7 alatt nem láttam egyet sem. A DL meg 1.1. Ez most óriási különbség. Meg tényleg tetszett a DL, igazi hajó, hintázik rajta az ember. Most nekem ez kell, a kőkemény gixer után
Ohh, én balga, azt hittem valami 1 napos dologról van szó .
Szívesen elmentem volna, mert nem nagy táv, de a több napos most nem férne bele anyagilag, mert csütörtökön karamboloztam az autóval, és most lehet hogy másikat kell vennem helyette .
Úgyis mindjá' tél van.
Ha most nincs az embernek, akkor írj neki, és feltesz egyet.
http://auto-motor.vatera.hu/al...
nekem ilyen van, és itt csak 3200ft
Nézegettem is őket, mert egyszer a Glocknerról egy ilyennel hozták le a barátnőmet, mivel fent vettem észre, hogy a hátsó gumim le van eresztve 1,2 bárra . Ő nagyon dicsérte, hogy milyen kényelmes volt .
Aztán, mikor felültem ilyenre, én csak azt éreztem, hogy a gixxer után nem fogok ilyen monstrumot terelgetni .
Nálam tapasztaltabb barátaim azt mondták, hogy a szerpentineken az ezres nehezen kezelhető, a hatötvenes viszont sokkal kezesebb, de egyenesekben meg kevés .
Tőlünk nyugatabbra pont olyan elfogadott és használt tipus/márka mint az összes nagyobb motorgyár..............és sok van belőle.
Találtam postával ebayon telópárt 80 rugóért így nem mondanám hogy drábább lenne nagyságrendel egy zakó mint egy ezres gixxerrel.
Ja és komplett blokk 1000 dollár.
Hozzátenném kellett puhítani az eladót 2 hétig míg lement 2 kilóval az ára.
Szívesen elmentem volna, mert nem nagy táv, de a több napos most nem férne bele anyagilag, mert csütörtökön karamboloztam az autóval, és most lehet hogy másikat kell vennem helyette .