Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne legyen tél..............2-3-ezret még bele kéne rakni.
Nézd a jó oldalát, a családi kölcsön sokkal jobb, mint a banki.
Úgyis mindjá' tél van.
Még nem teljes...................nuku píz............jó ideig és vissza kell fizetni a családi kölcsönt.
Na, akkor hepi van
Nemhiném...............ez valami furi matek.....................SV elment egy kis buktával...............ez van...................ez meg jött...............ráfizetéssel.
Akkor most van egy SV 400-ért vagy hogy is? :D
Vateráz inkább!

Ha most nincs az embernek, akkor írj neki, és feltesz egyet.

http://auto-motor.vatera.hu/al...

nekem ilyen van, és itt csak 3200ft
Mondjuk azokkal a fékekkel és súllyal én nem ereszteném el azt a sok lovat ami egy ezres DL-ben dübörög.
Én is, amikor eldöntöttem, hogy a gixxer helyett lassan muszály egy kényelmesebb vasat vennem, megfordult a fejemben a DL 1000 .
Nézegettem is őket, mert egyszer a Glocknerról egy ilyennel hozták le a barátnőmet, mivel fent vettem észre, hogy a hátsó gumim le van eresztve 1,2 bárra . Ő nagyon dicsérte, hogy milyen kényelmes volt .
Aztán, mikor felültem ilyenre, én csak azt éreztem, hogy a gixxer után nem fogok ilyen monstrumot terelgetni .
Nálam tapasztaltabb barátaim azt mondták, hogy a szerpentineken az ezres nehezen kezelhető, a hatötvenes viszont sokkal kezesebb, de egyenesekben meg kevés .
A legolcsóbb leg lepusztultabb angol kuka gomikkal karcosan 20-párezerrel szervízek előtt volt 1 milla kinn angoloknál.Ehhez még jön 4e km szállítás.
Tőlünk nyugatabbra pont olyan elfogadott és használt tipus/márka mint az összes nagyobb motorgyár..............és sok van belőle.
Ja és a sima szervízdolgok nem drágábbak mint egy japánhoz.Olaj ugyíanannyi szűrő detto a fékek nissinek tehát japo azis talán horneten van ilyen még nem néztem utána az eredeti gyári légszűrő a márkakereskedésben meg csillagászati 8500 pénz.KB mint az sv-é.Fékkar japán 4 rugó kuplung szerintem szintén stimmel a japán talán gixxeré.
Találtam postával ebayon telópárt 80 rugóért így nem mondanám hogy drábább lenne nagyságrendel egy zakó mint egy ezres gixxerrel.
Ja és komplett blokk 1000 dollár.
Ugyan nem tudom mi az áruk, de így adatok alapján jó vételnek tűnt. Persze csak ha ez volt a vágyad
Huh...........2009-es 8100 Km-el olajcserével papírokkal 1,450.
Hozzátenném kellett puhítani az eladót 2 hétig míg lement 2 kilóval az ára.
Szép a vas. Le a kalappal. Én nem mernék bevállalni ilyen "réteg" márkát. Biztos nagyon jó minőség, de amiből kevés van, ahhoz drága is minden. Ez általában így szokott lenni. Mennyi volt a gép, ha nem vagyok indiszkrét?
Nézegettem most 1250-ket, de 1.7 alatt nem láttam egyet sem. A DL meg 1.1. Ez most óriási különbség. Meg tényleg tetszett a DL, igazi hajó, hintázik rajta az ember. Most nekem ez kell, a kőkemény gixer után
Ohh, én balga, azt hittem valami 1 napos dologról van szó .
Szívesen elmentem volna, mert nem nagy táv, de a több napos most nem férne bele anyagilag, mert csütörtökön karamboloztam az autóval, és most lehet hogy másikat kell vennem helyette .
Tudom..............radiátorfehér.
Hozzáteszem, a 125-ös varaderon is nagyobb hely volt kicsit, mint a banditon.
Nem lehet hogy annyival nagyobb a sárvédője?
Mpst nézem, széééép! Fudzsivájt :)
Hiszek a számoknak, de ha én a 188 centimmel meg Anya a 182 centijével kényelmesen elférünk...
Ja.............már lassan 2 hete. Azóta rendszáma is van.............meg már elmentem vele 500 Km-t egyhuzamban.
Egy ilyen bálna túra enduróhoz képest kicsi, úgy értettem Egyébként most néztem a manualokat és 16,5 centivel rövidebb a Bandit
Te akartál triplét, neked hát
Miről beszélsz? Te mondtad, hogy péntek hring szombat szlovák...