Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JA!

Mint írom fekete, nem átlátszó!
Az átlátszó cső nekem sima akvárium cső volt, de az bekeményedik (nem olajálló)
Én nem.....
a kukából halásztam ki a cégnél:-)
Sima műszerlevegő cső.


Ha kell akkor Adonyban van még emlékeim szerint, és mivel pár napon belül megyek le akkor el hozom és postázom neked.
Egy hossz kellene, mert ha nincs már annyi akkor ugye nem postázok fölöslegesen. VAGY....kukázok megint, csak nem biztos hogy lesz fekete.....lehet hogy csak kék van
nekem csöpög. Gondolom azért mert nem TŰ van ott, hanem egy hőelem cső, aminél ugye a levegő fel tud kúszni egy pontig.
Mármint átlátszót...
Úgy úgy, még nekem is módosítanom kell, mert túl kevés csővől oldottam meg, nagy a lejtése és kicsppen egy kicsi mindig. Persze csak későn olcsavatam el, hogy a gyártó kimondottan írja, hogy NE adj neki nagy lejtést :)

Erik, Blue, Pali Ti hol vettétek azt az olajálló csövet?
Kicsöpög állásába? Nekem majd' 1 méter cső van a szelep és az adagoló tű között, de az utóbbi (kb 2 hetes) állásában egy csepp se jött ki belőle!
Ha hogy ez a kérdés....


Nekem jelenleg MOL-os láncfűrész olaj fut benne, de volt hogy sima használt olajat tettem a tartályba...

Esőben lecsavarom 10-20-ra, szárazon meg most olyan 55-70 másodperccel játszom/1 csepp.

http://www.akmt.hu/sufnituning...


Száraz időben azért megjegyzendő, hogy érdemes mauálba nyitni pár percre, hiszen egy része kicsöpög állásba, és ugye mig a 70sec-es cseppek feltöltik a vezetéket addigra beértem a melóba (24km)
Miben is?
Mi a téma? Kicsit kimaradtam mert költözés volt Adonyról Százhalombattára, és most kezdem utolérni magamat.

Szóval mi a minimálmegfigyelés?

Láncolajzás?
Nekem jelenleg már egy elég komoly elektronikám van.
4-127 másodperc közt lehet állítani a cseppszámot, esőkapcsolóval, visszajelzéssel (hála Nano cimbinek)

Az anyagi része?
Mágnescsap vaterán 3200ft (meg egyet elromlott)
Elektronika 2000ft volt számomra
Tömlő, tartály van/volt....

Tehát 2-3 flakon láncspray árában vagyok eddig, de a lánc már 6000-rel többet elment mint a gyári, és most tart a középállásba, vagyis lesz ez több is.....
Hamár idekölözöl összefuthatnánk !
Ehhhh dekáááár.
Amikor az 500-as robim km óra impulzusvezetéke eltörött, küldte a gyár az újat gariban és kérte a meghibásodott bontottat.
Nem, mert a kibontottat az új dobozában vissza kell küldeniük, ráírva hogy milyen alvázszámú motorba tették.
Kukkolj IDE ahogy a képet lenéztem, nem csak a csap lehet kikopva, úgyhogy csak megbontás után tudod kiszűrni.
Hát szerintem ez tuti kéregedzett cucc, mint a dugattyú csapszege. Szerintem csak gyárit tudsz hozzá rendelni.
Tuti, hogy el kell vele számolniuk!
Pedig ha jó lehetne bizniccelni vele.
Sztem kizárt, hogy odaadják. Konkrétan eszembe sem jutott az enyémnél (és a Burgmann benzinpumpájánál sem, amit szintén így cseréltek).
Elkérted tőlük a kuka elemet?
Bocsi, akkor tényleg utána kell járni, mert az enyémnek nincs hangja!
Nekem ma megvolt a 30 ezres szervízem és kicserélték gariban a fesszabályzómat, mert a gyár visszahívta. Az eredetinek sem volt semmi baja amúgy....
elhiszem, de nekem eddig ez nem volt, es most bazi idegesito a hangja.
Nézzél szét ezen a honlapon. Hátha sikerül!
http://www.alpha-sports.com/su...
Szerintem felesleges, mint írtam, a szalonbelieken is "kotyog."
sziasztok!

orvosolt mar valaha valaki feknyereg lotyoges hibat?
nem a ket rogzito csavar lotyog, hanem az a persely lehet kikopva, amin csuszkal. esetleg nem tudja ennek a perselynek valaki az anyagat, mereteit es hogy hogyan csereljem? vagy bonyolult?
Katt: