Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy az asszony az egészségügyben van! Hozatok vele egy infúzió szabályzót. Persze nem egy intenzíves betegrôl fogja lelopni :-)
65 wazze, 65!
Na én úgy gondoltam,h egy alap állapotban zárt mágnesszeleppel oldanám meg.
Ez lenne egy idővezérlővel meghajtva,ami viszont csak gyújtásról menne :-)
A magnesszelep (vagy lehetne akar vakuumos is, mint a benzincsap) kinyitja az ejtötartalyt mikor gyujtast adsz ra, vagy megy a motor. Elzarja ha nem hasznalod, hogy ne legyen alatta tocsa reggelre. Hogy mennyi mennyiseg kerüljön a lancra ezt egy fojtoszeleppel, vagy fojtassal (nem munkahenger, csak annak a fojtoszelepet akarom hasznalni) tudod beallitani.
Az elsö lehet egy kezi csap is, csak ne felejtsd nyitni-zarni, masik is lehet egy akarmilyen szükites .
Keresgélek a neten valami olcsó és egyszerű szelepet dme nem nagyon találok.
Nem elég csak a mágnesszelem? A munkahenger miért kell? Az olaj kihordása miatt? Ezek után teljesen elfelejthetem a sprayt? Nem is ver össze semmit olajjal?
A kisebb súlynak van 1 csomó előnye...a gumi is lassabban kopik,meg jobban gyorsul a gép,a fék is jobban bírja -stb.... ááá 60kg-os akarok lenni
13.000 km-nél járok, csak kézzel olajozom a láncot, még csak nem is fújom.
Ennek ellenére sem a 6.000-es, sem a 12.000-es szervízél még csak utána állítani sem kellett!
Igen tuti,hogy sokkal jobb a láncolajzó,ezt nem is vitatom,de a CBF 1000-res is elment 60-ezret egy lánccal.Én is akartam,csak akkor volt "kisebb" gerinc problémám..
Kedves baratom 1400-ese mar a 60 ezret tapossa a gyariszettel, mint irtam. Öt sem tudtam radumalni. Pedig otthon egy komplett keszlet Mccoi. De en csak sörrel a kezembe röhögtem a estenkent mikor rohangalat le föl a spray-vel a szallodaban fujogattak a lancot, meg mikor az alpokban atvagtunk a hoviharon , es lesozott uton, en csak ratoltam a crossmodra...nekem masnap is enni lehett lancrol, a többieke meg vak rozsda volt...Es 60 ezer alatt szerintem csap a spray arabol kijön egy szett...En az elmult ca 20km alatt egy fel liter (ca.600 HUF) lancolajat szortam ra lancra...es nem töltök a többet idöt a tisztitasaval, mint a motor barmely mas elemevel. Neha WD 40-el megfujom lecsapatom rola, aztan ujra olaj ra... (es amugy teszek ra mennyit megy el, mert 2db uj szett figyel a polcon mar vagy 2 eve bataraztam, de a "gondozasmentesseg" föleg akkor jön jol, hogy mostanaban csak a jarada mellet tudtam szerelni , takaritgatni a motort, mert a lakashoz nem jart garazs, otthon meg hiaba a 100 m2 istallo...)
Blue Devil a Minimalmegfejtö ebben. En is indulok most egy ilyen sajatmegmerettesen. Az SR 500-ra csak ejtötartaly, FESTO magnesszelep, es FESTO munkahenger fojtas fog felkerülni, alapmegfejtesben. 60-120 sec között kell cseppenteni a lancra, ha idövezerlessel oldod meg. Ehhez nem kell elektornika...
Tegnap sikeresen hazaértünk a Mariazell/Annaberg/KalteKuchl túráról. A hegyek magassága nyújtotta látványban talán nem olyan ütős mint a nagyobb látványutak, de motorozás szempontjából nagyon tetszett ez a rész. Sőt! Vasárnap olyan gyér forgalommal én még nem találkoztam. A saját tempódat lehetett motorozni, összesen ha 10 autót előztünk meg a 100km-en! Minket meg pár helyi nagymenő a kanyarokban. Idő csodálatos volt végig... kifogtuk. Raktam fel pár képet.
Skacok!
Mekkora dózisról van itt szó? Mi a bevált mennyiség és milyen időegységenként? Gondolom nem nagy dráma egy műanyag tartály egy mágnesszeleppel és egy elektronikával, ami gyújtáson néha kinyit egy pár másodpercre.
Vannak tapasztalatok erről?
Az egy CBF..................nekem egy eü tasi meg pár kar és annyi az ülés alatt.A többi helyen meg látszana.
Én megyek,jó lenne biztos...igaz láttam én már CBF1000-est amin 60ezernél cseréltek láncot és nem volt láncolajzója.....igaz tényleg elég xar volt már a lánc.
Biztos jobb..................de én nem megyek annyit hogy megérje egy gyári szett.....................házi meg nem illik bele a design-ba.
Az igaz ,szegény Molt így most nem csak a benzinnel szponzorálom... Azért egy olajzó csak jobb megoldás...
Nemáááá. Ki tartja el akkor a láncspray árusokat?
Még nem,de majdnem
Huhh a láncolajzó maffia még nem kebelezett be?
30ekm van a láncomban a láncon szinte semmi kopás...A hátsó lánckerékről nem húzható hátra stb.Csak sprayval fújva......
Tankoltatok már E85 őt levgő-olajos Banditba rendszertisztítás okán?
Szia,

elérhetőséget megosztanád velünk?
Csapot is tudnak méretre gyártani?
köszi!
Igazából azért kérdeztem mert a Sanyival együtt arra jutottunk, hogy ha nagyon finoman mész mondjuk kettes fokozatban és visszaenged a gázt egy furcsa rágó érzés jelenik meg a kormányon. Ez az érzés érezhető akkor is, amikor 2.3.4 fokozatban gurul behúzott kupplunggal és ráengeded finoman, hogy érezd a motorféket.
Én is csak azt csináltam, mint István. Fékpucc, utána simán rongy, aztán agyig nyomtam LIZS-zsel. NEkem 25 nél hullott a lánc, de nem voltak még berágódva a csapágyak.
A jó hír, hogy találtam utángyártót mind a himba, mind a lengővilla csapágyakra, így nem kell 50 rongyért gyárit vennem, ha odalesznek.