Én nem tudom, mi van nekik, és mi van neked.
Ezt mondták arra a kérdésemre, hogy 24.000-nél mindenképpen szét kell szedni a szelepdeklit stb..-t, hogy ellenőrizzék a szelepek állapotát.
Hát nem annyira opció vagy nagyon konkrét a dolog, de ha nekik is az van mint nekem akkor a görbékből lehet valamennyire következtetni a szelepek állapotára, de a kompressziómérés ezt kiegészíti.......igaz úgy tudom, hogy egyenlőre csak ez az egyféle műszer képes erre....
Azért talán ennyinél már nem ártana......ha nem is zörög, de attól még kitámaszthat....legalább egy kompressziómérést meg lehetne ejteni, ahhoz nem kell bontani semmit...
Én ezt itt már régóta leírtam! A váltó mint a vaj.... Köszönhető az JASO MA2-es formulázásának.. A motor csendesebb hangja? Ezt én is tapasztaltam!
Egyszóval nagyot alkotott a MOL!
Felöntöttem a vasat a MOL-os 10w-50-es olajjal! Hát azért elmondanám,hogy nekem nagyon úgy tűnik megéri a 2500/l-es árát! A váltó lényegesen finomabban műxik,és tényleg csendesebb lett a moci hangja is!
Az idén?