Kifaggattam a srácot, hogy közben ne figyeljen annyira a sérüléseire...
Elmondása szerint fasz volt és a jobbos, szűk lejtős kanyarban átsodródott a szembe sávba.
Az ütközés erejét jól szemlélteti, hogy az autónak a váltó villája kiesett a széttört váltóból az útra. A motor tankja a feléig eltűnt. A srác a szemérem és a medence csontjával a leeséskor lapsra préselte..
Most egy mentős barátomnál nyomozok, hogy mi lett a sráccal. Remélem a gyöngyösi mentőktől megtudom majd...
Ha fixre kötöd az akksira, akkor kösd össze a két forrszemet. A poti nem a szivattyút állítja, hanem a led-et, hogy meddig világítson. Ha a hexadecimális kapcsolóra gondolsz (kék kocka), mint poti, az állítja a szivattyút, pontosabban a távolságot, hogy mikor nyomja az olajat. Alaphelyzetben 1-es állásban 3000 vagy 5000 méter (az IC programozásától függően), és kattanásonként 333 m-rel növexik.
Tesztüzemmód: 0-ás állásban lenyomod a mikrokapcsolót, és nyomva tartod, akkor elkezd műxeni a szivattyú (kattog kb. 10-20-at).
Ismét Mátra!
Ma az asszonnyal felugrottunk tekerni egyet.
Persze az orrom előtt baleset! A srác frontálisan ütközött a szembe jövő autóval. Rohadt egy érzés végigkérdezni, hogy érez e valamit a végtagokon, nem e fázik, nézni a pulzusát. Be voltam szarva, hogy a kezem között hal meg. A mentő 15 perc alatt ott volt.
Vigyázzatok a Mátrában magatokra!
Ha dobsz egy emailt az istvan.knab@yahoo.co.uk cimre akkor elküldöm az altalam összeallitott összeszerelesi, beszerelesi utmutatot, amiben nagy reszben az összes olyan hiba benne van amit jo elkerülni, plusz azok a beallitasi dolgok amikkel el lehet indulni. A panelröl bekötesi rajz, kep az atkötesröl, es meg par apro erdekesseg ami az emult ket evben összegyült okossag.
Még semmi az összeszerelési utmutatoban van egy kinagyitás a panelrol átkötve két forrasszem.Nem értem teljesen hogy nekem akinek hall jelado van felszerelve és fixen aksira akarom kötni át kell e hidalni ,vagy nincs jelentösége csak a vészüzemmodot iktatja ki függetlenül attol ,hogy fixen aksirolvagy vagy csak gyujtás ráadásakor kap áramot.Ha tudnál esetleg egy beállitási értéket adni az még jol jönne ,de kellene a szivatyu impulzus beállito potméter állása kb.. is mert ugy tudom az sem mindeggy milyen állásban van.Sajnos nem tudok németül a fodito meg elég érdekesen fordit igy maradnak foltok a megértésben .A tesztüzemmodot sem értem százasra ,de ugy vagyok vele felszerelem és meglátom müködik-e rendesen vagy sem.
Kb ennyire kell, erdemes szetkapni, ha magad csinalod. lekopaszitva a vazat az oldalara borithato a motor, lefüzhetö rola a blokkrol a vaz, hogy közben nem baszod le a festeket. Ugyanos 80-100 kg a blokk, bar a kepen bontott blokk csak egy 750-es, de abbol sem volt egyszerü ketkezzel egyedül kivennem a vasat.
A masik kepen meg a lehamlott fogak amik miatt az egesz zaj van.
Sziasztok látom van itt a forumon egy pár embernek mccoi lácolajozoja .Ha nem tul nagy kérés tudna nekem valaki segiteni.Volna egy pár kérdésem ezzel kapcsolatban .Már megjött a cucc nagyjábol össze is ált a kép .De két három kérdésem lenne ami nem világos .mehet itt is de mail sky-p sem akadály.Elöre is köszi
Na, ez érdekes, nekem januárban a cikkszám váltás után 56 ezret mondtak a partneremnél. Megkérdem mégegyszer, érdekel miért van ekkora anomália. Konkrétan nálam úgy nézett ki, hogy kértem egy árat, mondták h 33. Vevő mondta, hogy kéri, én visszaszóltam, majd fél óra múlva visszahívtak, hogy bocs, rendeléskor kiadja, hogy már döglött a cikkszám, új cikkszámú a helyettesítő terméke. Azt beírva meg 56 ezer volt a pár. Tegyük hozzá, egy tömeggyártásban készülő fogaskerékpárat tekintve a 33 is egy rossz vicc. NEhogy már 150 ezer legyen 5 pár fogaskerék, annyiért komplett automata váltókat adnak újan USAban....
BMW akkor sem kéne ha az az egy motor létezne a világon! De ez hála istenek nem így van a Japánok minden elismerést megérdemelnek... Nem beszélve az árérzékenységről! Nem tudnánk megfizetni fent tartani szervizbe hordani mert egy barátom elég sűrűn hordta, visszahíváson 6-szor volt két év alatt, kétszer szált el a kuplungmunkahenger már rém álommá vált a túrázás a mocival. Elemben az én motorom egyszer sem a 4-év alatt! Ő is azt mondta még egyszer BMW nem venne.
Az tényleg nem rossz ár érte!
Nekem leginkább 3-asban hallható. 4-ben és 5-ben olyan 2000 alatt csak, de az alig észrevehető.
Még jó, hogy K.István írta pár hozzászólással ezelőtt, hogy az egész blokkot nem kell szétszedni hozzá, hanem alulról szerelhető. Sajna a Dominátornál ez nem így volt.
Tegnap bringazva a varos körül, elcsattogott melletük egy 60 ev feletti öreg egy kb vele egy idös egyhengeres Bömössel. (Errefel Münchenben ez nem ritka) Es par dolog azert megvilagosodott bennem az itt eltöltött idö alatt. A motorok nagy resze korosnak mondhato erre fele is (persze rohangalnak a friss modellek is), de a tulajdonosok atlageletkora valahol 35-55 között van. Itt ugyanis olyan kurva draga egy motorjugsi (1-2 ezer euro) hogy azt nem igen tudja egy bugyuta fiatal gyerek kiköhögni, igy kevesebb a donor az utakon eleve. Masreszröl sok tulajnak megvan meg az elsö motorja, ami persze mellett vannak ujabbak is. Mivel megtehetik apoljak, szervizelik, több motor miatt az egyes peldanyokban kevesebb futott kilometer van. Ezert csorgatom a nyalom a koros motorok alapotan . Meg nincsen takolgatva, csak TÜV-ös atalakitasokban gondolkodnak.
Fönököm 70-es ebvekböl valo Guzzi-ja is nagyobb hengereket kapott, alu tankot es sarvedöt, de minden le van papirozva a forgalmiba. Es olyan caferacer lesz belöle hogy amit kevesen tudnak megepiteni...
Mas reszröl...Iden ketszer ugrottak le az alpokba motorozni...ketszer ragadtak ott , mert a valamelyik bömös (nem mai darabok) megadta magat, az egyiknek alkalommal egy szettört gyujtasjelado senzor, masik alkalommal egy kuplungkiemelö mechanika hullott darabokra. Volt meg par aprobb dolog is ... meg olvastam Francia turalirast mikor a vaganyok bömöse ugyanugy megadta magat a hegyekben.
Azert ezek a japan szarok meg mindenhonnan hazahoztak minket...
Szoval nem tudom...
Az az igazság újra nincsen pénzem, használt motorom meg van.
A motorszám miatt csináltam meg.
Sokat számolgattam és annyit nem költöttem rá, mintha vettem volna egy használtat. Ha vettem volna egy használtat motort ami jó állapotban van az többe került volna mint amennyit ennek az összerakására költöttem. Ez összerakva most többre tartóm mint amit a piacon lehet venni bizonytalanul, hogy milyen állapotban van.
Meg most van egy blokkom még amit bármikor visszarakhatok használni ha ez összeesni. De szerintem pár évig nem lesz vele gondom.
Én amúgy mindig azt mondom.
"öreg motor nincsen, csak jó motor meg rossz motor".
Elmondása szerint fasz volt és a jobbos, szűk lejtős kanyarban átsodródott a szembe sávba.
Az ütközés erejét jól szemlélteti, hogy az autónak a váltó villája kiesett a széttört váltóból az útra. A motor tankja a feléig eltűnt. A srác a szemérem és a medence csontjával a leeséskor lapsra préselte..
Most egy mentős barátomnál nyomozok, hogy mi lett a sráccal. Remélem a gyöngyösi mentőktől megtudom majd...