Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne prarázz, az az egy szelep tuti nem ég be :)
Tegnap vettem a gyereknek elemes távirányítós autót. Fizetek a pultnál:
- Itt a blokk, ez a gari?
- Milyen gari?
- Fél év cseregarancia van rá.
- Egy 1800 forintos játékra?
-Ja. De itt kell megtörténnie az első olajcserének.
-Ok, szelepházagot is néztek.
-NEm ez hidrotőkés.

Na, itt már röhögtünk
Hideg olajjal halkabb. Engem csak az zavar,h 1000km-rel ez előtt lett állítva és mintha csak egy szelep szólna.
A hypohonder sîrján :-) :na ugye!"
Az indításnál mérj feszültséget az akksin. Ha nagyon beesik,olyan mint a villanycsengö. Mérj és írj!
Én akksira gondolnék. Bikázd be egy alkalommal, hogy mit csinál.
Sziasztok banditák.Öninditó problémával fordulok hozzátok.Ha hosszabb ideig áll a gép(pl:2 hétig),ha öninditozok csak kattog.Egy idő után elkapja s beindul,de kell neki 4vagy 5inditás.Ha naponta inditom nincs gond.Kérdés:kapjam szét az öniditót vagy valami más gebasz van.Gép:2005-ös 1200-es.
Válaszokat előre is köszönöm,Pacal voltam kecskemétről
Akkor ezt összehoztuk?!
Es minden beinditas között ugyan annyi idö telik el? Vagy esetleg nemely esetben a hosszabb idö utan , több idö kell hogy megfelelö mennyisegü olaj jusson a hengerfejhez , ami hangszigetel. Itt nincs vizközek ami folyamatosan biztositane egy közel allanado hangszigetelest. Velemebyem, ha a szelephezag rendben akkor ez miatt kar aggodni. Bar azt se feledjuk, hogy a bandinak csak 0,05mm szeles a türestartomanya, ezert ebböl szerintem komolyabb hajkuraszassal barmelyik iranyba ki lehet lökni, es rögtön megvaltozik az alapszituacio, az elözö allapothoz kepest.(masik meg szerintem Magyarosrzsagon is siman valtozik a hömerseklet 20 fokot, azert az mar az olajnak sem mindegy. Tüzö naprol inditod be a gepet, vagy a melygarazsbol ...)(hipohonder )
Kösz az infókat!
joccakat mindenkinek!

elteszem magam holnapra.
Már látom...
Szerintem igen.
Egyébként a tiéd eladó?
igazabol nem nagyon tudok tipusbetegsegrol. kiforrott technika. nem modern, viszont nehez agyonutni. azert arra keszulj fel, hogy nem mai motort veszel. 1996-1999-ig gyartottak, ami nem tegnap volt. itt ott azert mar lehetnek karcok a vason, ami nem biztos hogy nemtorodomsegre utal.
ami fontos, hogy az egyenesfutasa jo legyen. de ez minden motorra igaz. ha az ok, akkor a futomu es a vaz nincs csavarodva.
Arra hogy az övét vedd meg
Mire figyeljek oda a vásárlásnál?
3 eve van nalam, kicsit tobb mint 20.000 km-ert tettunk meg egyutt. ezalatt soha egyszer sem hagyott ott. mindig indul, legyen hideg, meleg. egy seggel a legtobb amit utaztam a nyergeben az kb 450 km volt. minden fajdalom nelkul szalltam le rola. a haverom a transalppal mar 300km utan szenvedett. nagy szeles kenyelmes ulese van.
Volt már motorom, 600-as Kawa.
De egy "pihenősebb" motort szeretnék.
Ne legyen gond vele 300km pálya, legyen kellemes vele motorozni.
Az alkatrészellátás nagyon fontos, szeretem rendben tartani a dolgaim.
Menyire megbízható?
wiki irta:

Bandit 750

The Bandit 750 was a Japan only model that used parts from both the 600 and 1200 models; the front frame cradle was identical to the 600, the rear subframe was identical to the 1200 with bolt on pillion footpeg handers, the clocks were 1200 items (with the speedo in km/h), including a fuel gauge which was absent from the 600 models of the time. The running gear and suspension were also the same as the 600. The engine, although visually identical to the 600, had a capacity of 748 cc, The carburettors were similar to the 600 apart from jetting, whereas the exhaust was identical to the 1200. Power was a claimed 85 bhp (63 kW). All machines were restricted to 180 km/h (110 mph) to comply with Japanese regulations, but are easily de-restricted to a true maximum speed of 220 km/h (140 mph).
Az már hihetőbb (~86 LE).
az en forgalmimba 64 KW van irva.
koszi.
igen vigyazok ra... apa szeme fenye...
Nem tudom...ezt írták a hirdetésben.
haat az attol fugg mire vagy kivancsi.
belpiacos, regi gsx-r blokk van benne, csak ugye kicsit gyengitve es nyomatekra hangolva. nalam 4,6 - 5.7 litert fogyaszt, de en nem nagyon hajtom 6-7000 fole. 4000 folott porog egy kicsit 90km/h-nal (kb 4150-et). nekem ez volt az elso nagy motorom, elotte semmi komolyabb nagy motorom nem volt. egyenletesen adja le az erejet, es nem nagyon lep meg (ezt a dolog jo ertelmeben mondom), tehat kezdo motornak is merem ajanlani, persze csak ha a fejben rendben van minden. az alkatresz beszerzessel meg nem volt problemam, mndig volt minden (vezermulanc, feszito, szelepfedel tomites meg ilyesmi). a gsx 750 f ben is ez blokk van tudtommal, csak azon mas a karbisor.
Tényleg vigyázni kell. Most pénteken voltam én is motoros temetésen. Elnézve a családot, két 10-15 éves kisgyerek, idős anyuka, testvérek, és családjai. Nem kívánom senkinek.