Azt gondoltam, hogy nem írok nevet. Mégis!
MOTORRAD!
Bementem hozzájuk a váltó kínommal mert nehéz egy szerelőt és egy megbízható alkatrész beszerzőt találni.
Sosem voltam márkaszervíz párti de itt olyan kellemes meglepetés ért!
Azonnal odaült a kolléga a géphez és pontos árakat mondott. Közölte, hogy max egy hét és itt van minden raktárról. A fogaskerekek cseréje is meglepően kedvező árú. Ha ez így igaz...
Persze nem tudni, hogy hogy dolgoznak de minden esetre a stílusuk és a hozzáállásuk megnyerő. Eddig ilyennel nem találkoztam
Bocs, ha hosszúra sikerült.
350/638 ast állítok eredeti állapotra sem az időt( kb 3 éve csinálom ) sem a pénzt nem tudom hol állok DE szinte miden cserés, a még megfelelő alkatrész nem megengedett! abból csak gondok lesznek később. Még rengeteg munka van vele mire gyári lesz. Gondolkodom GSX1100F -en de iszonyat tudást, kitartást igényel a felujítása.
Elismeresem az összegyüjtött anyagert. Ugyan nekem meg nem volt ilyen motorom , de a csapatban 3 is volt/van. Az elmult 6-7 evben az összes karbantartast en csinaltam, es masok gepebe is beleturkaltam...ugyan nem mondom hogy olyan atfogo kepem van rola mint neked, de egy valtocseret mar en is vegigcsinal, lengövilla kivevös, atzsirzos lanccseret, elsövilla olajcsere, stb meg karbihangolgatast orrverzesig...
Magam is stabil gepeknek tartom normal hasznalat mellett, de tisztaban kell lenni azzal hogy pont annyit er mint amennyibe kerül.
Azt nem ertettem hogy a verestorku motorblokkot mi a halanak kellett talpra allitani, ha talaltal egy donort , miert nem hasznaltad azt? Egy 100000 futott alacsonyköltsegvetesü motorra költeni enyit szerintem több mint hülyeseg. Ha valaki csak egy kicsit is jartas a gazdasagtudomany es a meröki ismeretek teren tudja, hogy a mar 100 eve olyan dolgokat terveznek amik tartossaga korlatolt , vagyis bele van tervezve hogy kimulik, es helyette ujat fogsz venni, különben a mai növekedesre epitett gazdasagi rendszer összeomlik, omladozik.
Keves olyan ketkerekü eröforrassal rendelkezö jarmü van ami gondnelkül jut tul a misztikus 100 ezres futasteljesitmenyen... föleg több gazda meg oratekergetes utan. meg tudva azt hogy teljesitmenyre vannak hangolva es nem futasteljesitmenyre.
Ezek utan "öröm" latni mikor nekiallnak eletet lehelni 15-20 eves gepekbe. ugyan en magam is azt vallom hogy mindent talpra lehet allitani, de nem mindegy a raforditott idö, es összeg sem. (Raktunk össze veteran 250-es csepelt. 10 evbe telt , es kb az eredeti alkatreszek 15-20 %-at tudtuk beepiteni. Cseres volt a fel blokk, uj vaz kellett, uj rafok, küllök, kezzel keszitett sarvedök, es megannyi forgacsolt alkatresz...)
Én Párizsban a diadalívnél csináltam meg, hogy fent felejtettem a tárcsazárat. Kulccsal esélyem sem volt az egész zár meggörbült. Aztán volt nálam egy csavarhúzó amivel a már megrepedt zárat ketté feszítettem. Majd indulás, és az első fékezésnél kiderült hogy a Hátsó tárcsám hullámos lett "szétnyomja a fékpofákat".
Vékony koronggal 3 perc alatt levágtam. Érdekes anyag, egy darab szikrát nem vetett, nem sikított, de nem adta mafát könnyen. Tovább tartott körbemaszkolni mindent meg kihúzni a 6 hosszabbítót.
Nálunk szokás volt egymás motorját kipróbálni, és segíteni futómű, és egyéb beállításokat megcsinálni . Több mint 10 évig egy csapatban koptattuk az osztrák kanyarokba a gumikat hétvégente, és ismertük már jól egymás hülyeségeit is . Sajnos a válság miatt már megritkultak ezek a menetek .
Háá... finoman így is lehet nevezni .
Egyébként az ő Banditja volt az első, amivel mentem '99-ben .
Kihozta a szalonból, én meg rögtön elvettem tőle, és" kipróbáltam ".
A 4. páros 38000 körül van itt.
milyen összeget mondtak a 4-es fogaskerékpárra? Neked csak abba a fokozatban búg?
MOTORRAD!
Bementem hozzájuk a váltó kínommal mert nehéz egy szerelőt és egy megbízható alkatrész beszerzőt találni.
Sosem voltam márkaszervíz párti de itt olyan kellemes meglepetés ért!
Azonnal odaült a kolléga a géphez és pontos árakat mondott. Közölte, hogy max egy hét és itt van minden raktárról. A fogaskerekek cseréje is meglepően kedvező árú. Ha ez így igaz...
Persze nem tudni, hogy hogy dolgoznak de minden esetre a stílusuk és a hozzáállásuk megnyerő. Eddig ilyennel nem találkoztam
Bocs, ha hosszúra sikerült.
Ehhez a megtett km-hez a mai üzemanyag áron számolva kb. a motor újkori vételárának megfeleő összeget kellett beletankolnod. Irigyellek
Magam is stabil gepeknek tartom normal hasznalat mellett, de tisztaban kell lenni azzal hogy pont annyit er mint amennyibe kerül.
Azt nem ertettem hogy a verestorku motorblokkot mi a halanak kellett talpra allitani, ha talaltal egy donort , miert nem hasznaltad azt? Egy 100000 futott alacsonyköltsegvetesü motorra költeni enyit szerintem több mint hülyeseg. Ha valaki csak egy kicsit is jartas a gazdasagtudomany es a meröki ismeretek teren tudja, hogy a mar 100 eve olyan dolgokat terveznek amik tartossaga korlatolt , vagyis bele van tervezve hogy kimulik, es helyette ujat fogsz venni, különben a mai növekedesre epitett gazdasagi rendszer összeomlik, omladozik.
Keves olyan ketkerekü eröforrassal rendelkezö jarmü van ami gondnelkül jut tul a misztikus 100 ezres futasteljesitmenyen... föleg több gazda meg oratekergetes utan. meg tudva azt hogy teljesitmenyre vannak hangolva es nem futasteljesitmenyre.
Ezek utan "öröm" latni mikor nekiallnak eletet lehelni 15-20 eves gepekbe. ugyan en magam is azt vallom hogy mindent talpra lehet allitani, de nem mindegy a raforditott idö, es összeg sem. (Raktunk össze veteran 250-es csepelt. 10 evbe telt , es kb az eredeti alkatreszek 15-20 %-at tudtuk beepiteni. Cseres volt a fel blokk, uj vaz kellett, uj rafok, küllök, kezzel keszitett sarvedök, es megannyi forgacsolt alkatresz...)
Üdv
Istvan
A hozzáoszlásoknál kipótoltam a végét
"KEX"
El kellett lopnom a saját motoromat.
"KEX"
Asszonyt, kocsit, motort sosem adnék oda senkinek!
Hacsak nem ad egyet cserébe!
Egyébként az ő Banditja volt az első, amivel mentem '99-ben .
Kihozta a szalonból, én meg rögtön elvettem tőle, és" kipróbáltam ".
Csak nem mániás!
200 felett, ha nincs ott mögöttem az asszony!