Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmit....................örülj neki.
Bár lehet én ezé nem lobogok a szélben.
Akkor én mit szóljak a 65 kilómmal?
Valahol mintha láttam voln fél tekercs ezüst kacsaszalagot emlékeztetődrót helyett felszórni.
Aki feledékeny, ne vegyen féktárcsazárat!
Én is 100 körül mozgok, tehát nem egy hátrány a nagy nyomaték, amivel az 1,2-es Bandit rendelkezik .Igazi, jó értelembe vett igénytelen igásló . Főleg a blokkját tekintve . Én kb 1 hónapja vettem az enyémet, de előtte már volt két ilyen blokkos motorom .
Egy GSX 1100 F, és egy GSXR 1100 . Mindkettő probléma mentes volt .
A vásárlásnál hasznos lehet egy tapasztaltabb " öreg motoros ".
Apróságnak tűnhet, de nagyon sokat elárul a motor állapotáról a kormány markolat, a lábtartó gumik, és a féktárcsák kopottsága .
Ezeket nemigen szokták cserélgetni . A blokkba bele úgysem látsz, de azért ha nagyobb gond van azt meghallani .

Ja, a HERCZEGKÁROLY is én voltam az előbb .
Jó tréfa a tárcsazár ! 3-4 éve Csehországból indult volna haza egy esős reggelen a legalább 10 motorral lévő csapat . Beöltözve esőruhába már megindultunk a motorokkal kifelé a panzióból, mikor kiderült, hogy kedves Csiga barátunk, aki nem bízta a véletlenre a dolgot, és este hozzá zárta egy Bandithoz a motorját, plussz kormányzár, és tárcsazár, a végét elfelejtette .
Megindult a tárcsazárral, és utána már nem lehetett kinyítni, bele tört a kulcs is .
Beöltözve, motorok bemelegítve, és álltunk, vártunk amíg a panzió tulaj valahonnét kerített egy flexet, meg hosszabbítót .
Még a flexel is jó időbe telt míg a korongra kenődő alumínium megadta magát .
Azért nem anyáztunk, de nem viháncoltunk az örömtől .
Ha legközelebb összefutunk..................csak parázom hogy lezúzom.
Felajánlottam,hogy kipróbáld,ez még most is áll,meg fogsz lepődni milyen egyensúlyban van.......
Ezért taperoltam én a külsejét az enyémnek.
Mindenki csak a eröforrasra fokuszal, pedig egy kopott cserere erett fektarcsa ugyan ugy elviszi inged+alsod, vagy egy szakatt futomü...en vasarlas idejenek 90%-aban nem is foglalkozok a blokkal...külserelmi nyomokat vadaszok, a karbantartas melyseget , a karbantarto tudasat terkepezem fel, legszürö allapotat, kabelezes eredetiseget , fenyzes makulatlansagat, felnik futasta , hibajat tapogatom, rohadasokat keresek, hegesztesei varatok epseget festeset lattamozom...blokk allapotat ebböl nagyjabol ki is lehet következtetni...Vegen mindenki kinjara azert beinditatom, de bele ugysem latok...
Jajj de negatív............
Fáradt hatso rugostag, gyenge puha fenyezes, beazasra, berohadaara hajlamos himbarendszer, beverödö kormanycsapagy...
Nem.Inkább nyomatékra vannak hangolva.Abból van sok neki.
Vásárláshoz vigyél magaddal egy régebbi motorost aki ilyenen utazik. Az majd jobban fogja látni mindazt, ami neked esetleg fel sem tűnne.
Az tök jó.akkor lehet mondani azt is igénytelen blokkja van.ezt nem rossz értelemben értem! amúgy ezek le vannak szabályozva hogy csak 98 paci van bennük?vagy ez valami szabvány?
Különösen semmi a síró váltó meg az általánosságok és örök darab lesz.
Szerethető motor.
hujjjjj de offoljuk a topicot én is 100 körül mozgok. na szóval van még amire kell figyelni vásárláskor?
Nem.............viszont 100 meg egy kevés vagyok élősúlyban.
nem olyan vészes szerintem a motor súlya.igaz ha eldől akkor elég macera felállítani meg van hogy 2 ember kell hozzá
Én a pehelysúlyban versenyeznék.170 Kg amit elterelgetnék.
figyu a volt xj-m ha jól emlékszem 210 kiló volt.és csak 600as.ez a bandit 1.2-es és ha jól rémlik 230 kiló
Nehéz a gép mint a Kelsey féle hamburger.







Csak Szotyi meg ne hallja.
jaja ezekkel tisztában voltam.én itt konkrétan a típusbetegségekre gondoltam.elötte egy 600-as xj-m volt.ott pl alap hang volt hogy szólt a kuplung
A szokásosra.Ne gyurmává töröttből legyen tákolva.Ne nyomjon ki füstöt hidegen stb.