SV nem olyan simán adja le.Kicsit nyersebb.Ez kezdőket meglephet.Lassú mentben szinte alapjáraton pöfögve.Bandit simábban jár.
És az üléspóz lényegesen kényelmetlenebb de ez egyéntől függ.
Hát ezt én sem tudtam, így valóban kicsit más, de azért azt tegyük hozzá, hogy az elhunyt motorosok nagy részének igen nagy "közreműködése" volt saját sajnálatos esetükben. De hát tudod, hogy van: halottról vagy jó vagy semmit
Baj?...az nincs....azon kívül, hogy aki látta a híreket erről és az utóéletét az egy kicsit furcsán nézhet, hogy erre megemlékeznek sőt mintegy példaként állítva évente odavisznek egy halom motorost.......pedig az eset nem túl példaértékű sőt hisz úgy tudom egy helyi menő volt a mátrában sokak példaképe hisz nagyon jól ment egészen addig míg egy kanyart elkottázva egy terepjárót vágott majdnem ketté a benne ülő családdal köztük két kicsi gyerekkel akiket utána egy darabig pszichológushoz kellett vinni a trauma feldolgozása érdekében.........valahogy erre nincs kedvem megemlékezni főleg nem példaként állítva a többiek elé bár gondolom a legtöbbnek fingja sincs, hogy mire emlékeznek csak azt olvassák, hogy ez a motoros elhunytak napja....van elég vétlen áldozat is a motorosok között, talán szerencsésebb lett volna közülük választani valakit.....
Előbb elfelejtettem leírni hogy a két moci (gsf 650s - sv 650s) közül melyik a nyomatékosabb, illetve melyik motor mekkora fordulaton adja le a csúcsteljesítményét?
Ha jó a sejtésem Gottl Frigyes, alias "Kék" aki 2008-ban, 30 éves korában vesztette életét egy motoros balesetben.
De nem egészen értem, mi ezzel a baj.
Az eladó motorhoz elfelejtettem: így képek alapján szerintem teljesen rendben van, a km futás stimmelhet, mert még a gyári lánc van rajta.
Nem tudom a többiek honnan látják, hogy régi hirdetés, de biztos úgy van. De ez nem jelent semmit! Annyira meg van dögölve az egész ország pénzügyileg, hogy kisebbfajta bravúrnak számít jó áron, hamar eladni valamit.
A doboz kérdést inkább az dönti el, hogy mennyit akarsz rákölteni, illetve az, hogy a tartót magad barkácsolod meg hozzá fillérekből és bevállalod, hogy nem lesz olyan nagyon szép, vagy megveszed a gyárit hozzá jó drágán. Nekem oldaldoboz helyett oldal táskám van, de csak egyszer használtam azt is amikor több napra elmentünk.
Az utazósebessége 5. sebességben kb 60 km/h-tól 200 km/h-ig terjed, végsebessége óra szerint 240-260 km/h. Fogyasztása túrás tempónál 5-6 l/100 km.
A lég-olaj hűtés teljesen megbízható, hiszen nincs annyi hibalehetőség mint a vizesnél. Nyáron ha jobban meg van hajtva 110 fok körül van az olaj hőmérséklete, de ezzel semmi gond.
A karburátorral sincs semmi gond, néha pucolni+beállítani kell.
Gondoskodni kell róla, hogy időben megkapja amire szüksége van és nagyon meghálája a gondoskodást, gyakorlatilag elnyűhetettlen darabok ezek.
Több, 100.000 km-et futott darabról is hallottunk már, minden nagyobb gond nélkül.
Terveztem, egy ideig úgy volt, hogy oda megyek!
De nagyon sokan lesznek, ahogy látom! Úgyhogy most kihagyom, majd alkalomadtán tiszteletemet teszem az emlékműnél!
Szia daty!
Te sűrűn jársz Szlovákiában és biztosan tudsz segíteni!
Poprád környékén merre érdemes indulni?
Merre vannak jobbacska utak, ahol a gumi szélét is lehet koptatni, mert itt nálunk az Alföldön csak a közepét sikerül! Mástól is szívesen fogadom a tanácsot! Köszi!
Szeva mzsolty!
Utazó sebesség: 0 és 200 km. között, de 200 felett sem esik kétségbe.
fogyasztás 90-130 között, szerintem közelebb az 5 literhez mint a 6 literhez.
Az enyém teljesen megbízható és általában többen dicsérik mint szidják.
A képekből nehéz eldönteni, hogy megéri-e az árát, a láncvédő hiányzik róla és legalább egy éve hírdetik.
hol jártam ma ?
http://www.vatera.hu/listings/...
Az SV650 úgy tudom, "csak" 62/64 Nm attól függően, hogy karbis vagy injektoros.
És az üléspóz lényegesen kényelmetlenebb de ez egyéntől függ.
77,5 LE/10100
59,2 Nm/7800
SV:
72 LE/9000
84 Nm/7200
Nekem ebből az jön le, hogy a Bandi plussz 5 lóereje nem hoz annyit a konyhára mint az SV plussz 25 Nm-e.
Igaz, azt nem írtad, hogy melyik GSF 650-re gondoltál. A lég-olajosra vagy a vizesre?
De nem egészen értem, mi ezzel a baj.
Nem tudom a többiek honnan látják, hogy régi hirdetés, de biztos úgy van. De ez nem jelent semmit! Annyira meg van dögölve az egész ország pénzügyileg, hogy kisebbfajta bravúrnak számít jó áron, hamar eladni valamit.
Az utazósebessége 5. sebességben kb 60 km/h-tól 200 km/h-ig terjed, végsebessége óra szerint 240-260 km/h. Fogyasztása túrás tempónál 5-6 l/100 km.
A lég-olaj hűtés teljesen megbízható, hiszen nincs annyi hibalehetőség mint a vizesnél. Nyáron ha jobban meg van hajtva 110 fok körül van az olaj hőmérséklete, de ezzel semmi gond.
A karburátorral sincs semmi gond, néha pucolni+beállítani kell.
Gondoskodni kell róla, hogy időben megkapja amire szüksége van és nagyon meghálája a gondoskodást, gyakorlatilag elnyűhetettlen darabok ezek.
Több, 100.000 km-et futott darabról is hallottunk már, minden nagyobb gond nélkül.
De nagyon sokan lesznek, ahogy látom! Úgyhogy most kihagyom, majd alkalomadtán tiszteletemet teszem az emlékműnél!
KÉK TÚRA
Te sűrűn jársz Szlovákiában és biztosan tudsz segíteni!
Poprád környékén merre érdemes indulni?
Merre vannak jobbacska utak, ahol a gumi szélét is lehet koptatni, mert itt nálunk az Alföldön csak a közepét sikerül! Mástól is szívesen fogadom a tanácsot! Köszi!
Utazó sebesség: 0 és 200 km. között, de 200 felett sem esik kétségbe.
fogyasztás 90-130 között, szerintem közelebb az 5 literhez mint a 6 literhez.
Az enyém teljesen megbízható és általában többen dicsérik mint szidják.
A képekből nehéz eldönteni, hogy megéri-e az árát, a láncvédő hiányzik róla és legalább egy éve hírdetik.