már az is sokat segít,ha egy "S"(azt hiszem 12-13-as) alaku csillagkulcsra,féktisztítós rongyot tekersz,és az égő helyén betolod a lencséig azt tekergeted (én ezt tettem)
de a legbiztosabb módszer a lentebb leírt módszer,több mint valószinű,hogy télen én is szétmelegítem azt szétszedem,mint ahogy a képeken látni
A bandit.hu-n elvileg még mevannak valahol Hunter képei, széen illusztrálja, hogy kell szétmelegíteni és eltörölni, mert valami szürke por van a lencséken, ezért nem látni.
Én is így jártam vele addig, még rájöttem hogy állítani kellett a magaságán.
Egy karton lapon mérve adott távolságból kb 25 centivel volt lejebb a normál magasághoz. Így már megfelelő, persze nem olyan mint egy xenon.
2002 körüli gépeken. 1200S tehát projectoros lámpával. Lát valaki éjszaka?
Na mert én egy kukkot sem tegnap este a városon kívül. egy igazi orosz rulett a motorozás.
Nálatok?
A fejidomosnál ki kell venni a műszerek alatti két imbusz csavart, majd lehúzni a csatlakozókat kivenni a műszerfalat. Ezután a gumi sapka alatt egy rugós szorító kiakasztásával ki tudod venni az izzót. H7 12V 55W
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Tompítót égőt szeretném kicserélni.Hogyan tudom kicserélni?
Egy S-es Bigbanditom van,2009-es.
Tudna valaki segíteni?
Köszönöm.
DEtto. Lehetett borítani, mint állat, de direkt próbálgattam, még a bandit butuska fékje is megcsúsztatta. Így levettem ahogy taáltam újra powert. Hozzátenném, a powerrel kanyarodni is más, fene sem gondolná hogy a kis 120-as első keréknék ennyit számít a profil. Most vettem hátra egy új Road1-et, most ez is álomszépen fordul a használt PR2 után.
Jut eszembe, tesztelgettem itt a sok esőben. A PR2 4500 felett elereszt hátul gázra így használtan...
Szép napot urak!
Eladóvá vált szeretett motorom. ha valakit esetleg érdekel, szívesen állok rendelkezésére, 2004-es 34400 km-rel, megbecsült állapotban. Üdv.
Én hátra vettem a pilot road 2-t. (még nincs fent) Előre meg pilot powert, az már fent van, Nem tudom,hogy 2 ct vagy nem. A franc se igazodik már ki rajta.
igen......ezért is más a közepe, az kb olyan mint a road1.....nem rossz, de csúszik alkalomadtán.......előre érdemesebb a pp2ct-t venni....árban ugyanaz, de mégis más...
Pedig csúszik.És az a fura hogy nem kanyarban.Vagyis nem fura..........evidens ...........mert a közepe kemény az oldala meg nem.
Én már éreztem erős fékezéskor hogy nem kéne mert pofáraesem.
de a legbiztosabb módszer a lentebb leírt módszer,több mint valószinű,hogy télen én is szétmelegítem azt szétszedem,mint ahogy a képeken látni
http://kurvara.perverz.hu/band...
Én is így jártam vele addig, még rájöttem hogy állítani kellett a magaságán.
Egy karton lapon mérve adott távolságból kb 25 centivel volt lejebb a normál magasághoz. Így már megfelelő, persze nem olyan mint egy xenon.
2002 körüli gépeken. 1200S tehát projectoros lámpával. Lát valaki éjszaka?
Na mert én egy kukkot sem tegnap este a városon kívül. egy igazi orosz rulett a motorozás.
Nálatok?
A fejidomosnál ki kell venni a műszerek alatti két imbusz csavart, majd lehúzni a csatlakozókat kivenni a műszerfalat. Ezután a gumi sapka alatt egy rugós szorító kiakasztásával ki tudod venni az izzót. H7 12V 55W
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Tompítót égőt szeretném kicserélni.Hogyan tudom kicserélni?
Egy S-es Bigbanditom van,2009-es.
Tudna valaki segíteni?
Köszönöm.
Jut eszembe, tesztelgettem itt a sok esőben. A PR2 4500 felett elereszt hátul gázra így használtan...
Szíííp vas! Engem a tartó meg a doboz érdekelne, ha külön is eldó.
Eladóvá vált szeretett motorom. ha valakit esetleg érdekel, szívesen állok rendelkezésére, 2004-es 34400 km-rel, megbecsült állapotban. Üdv.
Én már éreztem erős fékezéskor hogy nem kéne mert pofáraesem.