Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy Omnián próbátam meg E51-esen.Meg valami fene tudja min.Telefon kihangosodott amint átváltottam igora már csak a hangszórót hallottam.A scalarider néma maradt mint a csuka.
Kommunikál.:-) Ez sztem nem az IGO szoftveren műlik.
Amúgy én ezt gondolom:
A megvilágiasítás mindegyiknél gyenge pont, Garmin se különb, olyan tartó kell, ami a lehető legjobban merőleges. Amúgy motoron inkább hallgatni kell, másodlagos a megvilágítás, persze a lehető legjobban kell kihozni, de +100k-t nem ér a Garmin....
A problem a megvilágítás.Halál felesleges a 30-40eres befektetés ha szart se látsz vele napfényben.És az autós cuccok 99.9%-a ilyen.Talán az amoled kijelzősök amik okostelokban vannak.
A garmi babban jobb az igonál hogy az a gyerekrajz szerű grafikát a rózsaszín vastag jellel könnyebb követni mint az igo profibb részletes vékonyka rajzát.És aqz igo nem kommunikál bluputtyos fülessel.Nálam 3 telefonon nem csinálta.
annak van ára...nekem csak a nadrág spidi, de anno 70k volt..öhöhöh
szvsz hülyeség garmin és a többiek, egy navon, egy becker teljesen jó...az IGO8 a lényeg, annak vann a legjobb lefedettsége és térképe....
a navik meg 20-40 között mennek, ezért nem szabad "motoros" garminért 150-250k adni....
Köszi, még nem tudom, mi lesz belőle, van kb 1 évem beszerezni. Most kapok egy céges androidos telefont, azon majd ismerkedek. Aztán vagy nagy levegő és zümo vagy hajózós garmin, vagy kis levegő és becker crocodile.
Ez a H2O out dzseki?
3600 körül van párja
A nyomtatós bejött, a sima nagyfelbontású térkép és a helyi kitáblázás okozott helyenként fejtörést
Majd este otthon meglesem, mobilon kicsit maceras keresgelni :o)
A spidinél ami nálam bejött hogy a thermo és az eső réteg külön külön kivehető. Tehát a városban sétáláshoz tudom használni az az esőbélést és a thermobélést dzsekinek. Nagy melegben csak a kordua rész van nyitható szellőzőkkel. Jól átfújja a szél. A korduával egybeépített menbránoknál ez nincs meg.
Spidi kabátunk van. A nacija nem volt jó méretben. Időjárás és funkció szempontjából jó. A protektort meg nem kívánom tesztelni.
Garminra van motoros térképem a tőlünk nyugatabbra fekvő területekre. Eleve ezekre tervez.
Kravennél kérdezz rá a bicikli utakra.
Már mondtam, a beringet is nézd meg.
Rukka és a Dane márka,ezek garantáltan szellőznek és 100%-ig vízállóak.Talán Dane-t veszek,mert a Rukka horror,persze a Dane is rohadt drága,de ezek nálam és a környezetemben 100%-ig beváltak,sajna olcsóbbat ami tuti jó nem találok.Van még a Spidi -állítólag ez is jó-állítólag.....
A 24994 hozzászólásnál van felrakva kép, ha jól néztem az 1001 oldalon találod.
Nem tudom egyre gondolunk-e, de mintha nem egyforman kopna a mintazat. Nem tudom jol elmagyarazni :)
Egyik linked se működik! Talán így: OSRAM
A féknyereg melyik része és mihez képest? A csavaroknál látható a mozgás vagy a munkahengerrel szembeni nyeregrész lötyög? Nem mindegy mert ha már a csavaroknál akkor ott szerelni való is lesz, vidd inkább szervizbe, a fékkel nem érdemes szórakozni....
Kíváncsi leszek meddig bírja
A motorszerelomnek GT van az FJRen, elegedett vele, 3-4 mm majrecsik hatul, de azt mondta kemeny pattogos. Hatra ok, de elore sima kellett volna. Enyemre elore-hatra a sima verziot javasolta.
Ez lenne az? :)
gondolom ennel olcsobban is hozza lehet jutni?
http://www.amazon.de/osram-641...
Akkor ezek szerint nem jött be a nyomtatós útvonaltervezés?
jha, gps-el kicsit tágul a világ....ok

majd kellenek a karok, postázva...