igaz én nem vagyok a barátod,csak egy fórumtárs,de az én meglátásom szerint itt nálunk az müködik ,hogy kit ismersz,ki mit tud neked elintézni,vagy nemtud elintézni
nagynehezen összeszedett Eurot ill.Kunát pedig nem büntetésre akarja a polgár kifizetni ,ezért tartja be a szabályokat,mert ott nem ismer senkit,röktön szabálykövető lesz ahogy átlépi a határt,mert ugye olvasgatunk jobbra-balra,és ott nem pöcsölnek ugrik a jogsi ill.vagy a forgalmi,ott nencs kinek nyivákolni,külhonban röktön tudjuk mi az a zebra,nem csak az Állatkertben
Tsanyi is megmondta túra elött, kis sebesség tullépés szlovákoknál,azonnal a helyszinen,azt hiszem 30 vagy 50Euro,nagy túllépésnél azonnal ugrik a jogsi,nincs apelláta
és mindettől függetlenül van egy másik kategória ,"szarok bele,én megtehetem"
Úgy tudom,a katalizátorban elégő üzemanyag is károsíthatja a katalizátort a magas hőfok miatt. Márpedig durrogáskor szerintem ez történik. Az elégetlenül kipufogott üzemanyag ott "robban" fel.
Nekem a biztonságérzetemet fokozza. A gyári dobbal 2x akartak az útról letolni, mert nem látott az autós sávváltáskor. Így legalább hallja, hogy ott vagyok. Másoktól elnézést kérek a zajért.
Nekem már majdnemcsak ott tartott, hogy nem emelt ki.
Mikor pl. 2006-ban volt Pesten az a motoros demo (aki még emléxik). Ott is nagy dugóban araszoltunk dögmelegben, és nem nagyon akart már kiemelni.
Asszem ráhúztam egyik megálláskor az állítócsavarnál.
AZ én banditám is ilyen volt, de ahhoz tényleg nagyon be kellett melegednie. Ilyenkor jóval beljebb kezdett fogni. Az még bovdenes volt. Annó én is érdeklődtem, de nem kaptam érdemi választ, így ráfogtam a hőtágulásra (bovden megnyúlás).
A hidrósnál szerintem is a folyadékcsere + légtelenítés segíthet. Lehet, hogy az elnyelt víz kipárolog a nagy melegtől, és felbuborékosodik a rendszer, és a bubik ugye összenyomhatók. Így a kar behúzásakor fele úton a bubikat nyomod össze, majd utána kezd kiemelni.
Miert zavar a nagyobb holtjatek? Akkor mar nem emel ki rendesen?
Mivel egy eleg komoly "attetel van", ha azt vesszük hogy a kar vege 40-60mm-et is mozog, mig maga a "kiemeles" talan 1mm ha van. Igy a hidegen vastagabb olaj a lamellak közötti felületen okozhat par tized ,fel mm holtjatek különbseget a karon, de lehet a meleg hatasara a kinyomopalca hossza is valtozik par szazad mm-et, de ez meg csökkenti a holtjatekot...
De tovabbra sem ertem miert problema a nagyobb holtjatek...
En arra nem kapok soha valaszt meg a barataimtol sem, hogy kicsiny zajos orszagukban szinte kötelezöen hangos dobokkal jar mindenki, aztan mikor nyugatfele fordul a motor atlepi valamelyik orszaghatart visszakrülnek a DB killerek, meg gyari dobok a motorokra...egy eves futasteljesitmenyböl majd fele ezen a turan pördül a gepbe, a masikfele meg a hazai utakon altalaban.
Szoval külföldön miert eleg a hajszarito, még itthon a leghüteses Tatra teherautó feeling? Masok talan a hangterjedes fizikai törvenyei?
Mas orszagok törvenyeit, mas allampolgarok jogait "tiszteletben tartjuk" csak a sajatunket nem?
Sokszor azt erzem sokat nagyon nem szeretnek ha sajat klonjuk jönne szembe, vagy lakna a szomszedban...
Sziasztok! Ha valaki hozzá tudna szólni Banditon mitől van az, hogy melegen nagyobb a kuplung holtjátéka ezt a jelenséget mástól is hallottam. Köszönöm!
A magas hőfok a katalizátor számára semmi gondot nem okoz, viszont annál többet, ha eszi a motor az olajat és az olaj a katalizátor felületén ég el, az ugyanis lyukasra égeti.
nagynehezen összeszedett Eurot ill.Kunát pedig nem büntetésre akarja a polgár kifizetni ,ezért tartja be a szabályokat,mert ott nem ismer senkit,röktön szabálykövető lesz ahogy átlépi a határt,mert ugye olvasgatunk jobbra-balra,és ott nem pöcsölnek ugrik a jogsi ill.vagy a forgalmi,ott nencs kinek nyivákolni,külhonban röktön tudjuk mi az a zebra,nem csak az Állatkertben
Tsanyi is megmondta túra elött, kis sebesség tullépés szlovákoknál,azonnal a helyszinen,azt hiszem 30 vagy 50Euro,nagy túllépésnél azonnal ugrik a jogsi,nincs apelláta
és mindettől függetlenül van egy másik kategória ,"szarok bele,én megtehetem"
remélem érthető voltam