Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tsanyi!

Most is ilyen gumi van elöl,és maxxy-málisan meg vagyok vele elégedve! Nekem még egyszer sem csúszott meg hál istennek! És kanyarban is nagyon tuti!
Hehe, ez volt a dízel Passat egyetlen előnye. Stockholm-Bp, Öresund hídon és Dánián keresztül: 2 tankolás. Pedig toltuk neki, ahol lehetett.
Urak:
cimborám Banditján az egyik első féktárcsa szét van esve a szegecseknél, ha tudtok valahol külön egy darab tárcsát légyszi jelezzétek. (vagy jó árban kettőt) Vastagságra egyébként teljesen jó még messze van a minimumtól...

Program szerint a 250-es Banditon illetve a GS500-on is ilyen 310-es tárcsa van csak azokon ugye 1 db.

Köszi
Üdv
Gábor
Svédországban ha autót akarsz bérelni, akkor a kölcsönzős kifejezetten hangsúlyozza: "Ha kutat látsz, akkor tedd tele, mindegy mennyi van még benne!" Ott nem 2 km-ként vannak kutak
Hát... már én is stoppoltam Ho.-ban benzineskannával a kezemben.
Még '94-ben volt.
"Es a tartaly alja melyebbre került az uszohazaknal."

Na igen, kijelenthetjük, hogy azoknál a karbis motoroknál(autóknál) kell pumpa, ahol a gravitáció nem elég (tank lejjeb van, mint a karbi). A Trabiba pl. nem kellett annó, de nem tudok más kocsit, amiben nem volt.

"Szerintem magyarorszagon inkabb csak baromsag kerdese ha kiszaritja valaki a tankot, mert minden sarkon benzinkut van... "

Azért vannak sötét foltok. (pl. 8-as főút)
És ez nagy okosság. Sosem felejtem el az utolsó 30 kilométert a benzinkútig, helyen-völgyön a Horvátoknál, amit úgy siekerült begyűjteni, hogy a pályán előjeleztek ez benzinkutat, ami még nem épült meg. Így a 16 literes tankba belecsurgott 15.6 liter
A 2CT-vel kb. 4e-et eddig, de nem sok van már benne.
Talán még elmegy idén...
(Használtan kaptam őket, nem volt rajtuk sok már akkor sem.)
A határokon túl,Én 200km-enként csurig tankolok!
A karbis sportmotoroknal mar regen kell az AC pumpa, mert kiegyensitett szivocsatorna miatt a karbikat felemeltek, a tank ugye hatracsuszott, a legszürö elöre. Es a tartaly alja melyebbre került az uszohazaknal. A Yamahak nagytöbbsege ilyen , meg a nem sportmotor kategorias XJ csalad is...es ott sem okos kiporolni a tankot...
Szerintem magyarorszagon inkabb csak baromsag kerdese ha kiszaritja valaki a tankot, mert minden sarkon benzinkut van... A hatarokon tul mar mas kerdes...
azért kérdezem,mert ezek lettek nekem (28477hsz) ,és azt hiszem 1.2-esről még nincs informácionk,csak kissebbről(cm3)
eddig mennyit gurultál el vele
Az eddigi abroncsaim közül nekem is ezek a legjobbak.
Esőben sokkal jobbnak érzem őket mint bármelyik előzőleg használtat.
Az elmúlt lassan 3 hétben esőből pedig kijut bőven...
köszönöm...:) :D


aztán ésszel
majd kérünk "élménybeszámolót"
ezeket az értékeket,két személy esetén is alkalmazhatom
Nekem tényleg csak extrém fékezéskor csúszott meg-jó aszfalton,igaz ott még a power nem csúszik meg.
Nekem többször megcsúszott féknél próbálgatásnál és két esetben élesben is......viszont a széle tapad, az ahogy én használtam nem csúszott.......viszont előre csak racsingot teszek.....az a kis mínusz a futásban nagyon sok plusz ha csak egyszer nem csúszok el amikor bénázok...
Azért az túlzás,hogy csúszós,elég jókat lehet vele fékezni,de az tény,hogy a Power 2ct jobban tapad.
meglett a jogsim! ...:D hétvégén motorozás....:D:D:D
Előre nem nagyon....a közepe csúszós...
Pilot Road 2ct jó bizony!
Ja...első gumiról van szó természetesen!
Sikerült ma vennem egy 3.5mm-es Pilot Road 2ct-gumit 18 pézé! Az új 3.8mm-es,szerintem jó vétel volt!