Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én anno a DL-t ültettem le, de nem vettem észre, hogy változott volna valami is kanyarodás közben.
Hát lehet, hogy keverem valakivel De ha az akire én gondolok, akkor nemrég szerzett jogsit, szal nem hinném, hogy korcolgat
Melyiket? Hogy nem karcolja le vagy, hogy a feleségének a gépe?
Miért, ha tud motorozni?
amúgy sztem nem rimen az...mondjuk adatlap nélkül nehéz bármit mondani.....
Honnan tudod?
Ha jól emlékszem rimen a feleségének a gépével foglalatoskodik. Egy hölgy nem hinném, hogy lekarcolja a lábtartókat
Óvatosan azzal az 1-2 cm-el. Az első sárvédő beleüthet a hűtőbe. Vizes banditnál 7mm-nél többet nem kockáztatnék.
Segít még az ülés szivacs magasságának csökkentése és a keskenyítés.
Az én emelőm 2 centit emelt. Gondolom a sülllyesztő is annyit süllyeszt Ezzel, meg a másfél centit könnyített lábtartóval már jó az aljmagasság.
Kérdés hogy mennyit segít az a 2-3 centi amit kivesznek az ülésből.
Kisebb kerekek nem lenne jobb?
Esetleg a lábtartó magasítása.
Kanyarokban így is aránylag hamar leér a gép,ha még elül hátul leültetik ,állandóan karistol majd...
Nyilván ront, mivel az első villaszög laposabb lesz, cserébe az egyenesfutás viszont javul és fordítva.
Egyébként meg le kell ugyanannyit engedni az elején is (ha lehet), és akkor nem változik semmi. Be kell engedni kicsit jobban a kormánykiflibe az első telókat, hogy felül kilógjon 1-2 centiti.
Ha az ültető annyit ront a kanyarképességen amennyit a kiemelős csont segít, én meg nem venném. Inkább az ülést alakíttatnám alacsonyabbra.
Hali.
Jól látod a dolgot. A kutyacsontot kell cserélni. A hoszabb, alacsonyabb magasságot fog eredményezni. Több gyártó többfélét kínál. Láttam olyat is, ahol egy terméknek volt több furata, így egy db megvásárlásával többféle beállítás lehetséges.
A kutyacsontok párban járnak.
Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy is van a motor hátsó magasságának a csökkentése? Tudom volt már róla szó,de nem találom.
A kettő "kutyacsont" alaku összekötőt kell cserélni?
Ezekből van többfajta hosszúságu?
Kösz,várom a hozzáértőket!
Valóban eldőlt, csak azt elfelejtették hozzátenni, hogy lendületből történt a dőlés
Egyébként, ha jól emlékszem az esetre lakott területen belül történt és nem állapítottak meg gyorshajtást.

Nem, mintha nem mernék megvenni egy valaha törött motort, csaak ezek az "apró" csúsztatások.
Javított állapotban vettem, csak a hűtőn látszott sérülés.

Azt mondták hogy eldőltek vele.
Üdv! 250 bandithoz valaki nem tudja merre lehet alkatrészt találni? Lendkerék, esetleg komplett blokk is érdekelne!
Hát ha nálad van a mocija, akkor neked kell tudni, hogy mennyire volt törve. Vagy már kijavítva vetted? Mi nem láttuk.
Nem tudtam mitőrtént.

A gépen volt egy kis árulkodó jel hogy valami történt vele.

Ha már így tudtam meg, megkérdezhetem mennyire tőrt össze?
Bocs, elb*tam az email címet, a javított ott a ládádban.
Remélem vigyázni fog, rám!
Nállam van a motor, amivel balesetezett,
Bocs,hogy bele pofázok! Igen,Kastély Robi volt a neve! Én is gurultam vele jó párszor! Sajnos Ő már az égi utakat rója!
Kastély Róbert-nek hívták?
Ja.