Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazz te nagyon durván tolod
Köszi szépen.
Na jó, szabad a gazda: 46,942438217946871308206410320683 km/óra
Persze ez elméleti érték, pontosan 4500-as fordulattal (az óra siet szerintem), gyári láncáttétellel (15/47), és új gyári méretű (160/60 R 17) gumival.
4500 1/min * 43/75 * 16/33 * 15/47 * (17 * 0,0254 m + 0,16 m * 0,6 * 2) * pi * 60 min/h * 1000 m/km
Szerintem ez nem típusfüggő.....akkor kell cserélni ha már a forráspontja határ alá csökkent amit eszközzel lehet meghatározni bár ha sötét akkor már biztos rossz.... .......azt, hogy hamarabb csökkenne a forráspontja a 4-nél a franc tudja, de 2 évente amúgy is ildomos cserélni...
Valaki fehomályosítana, h 5,1 es fékfolyadékot sűrűbben kell cserélni, mint a 4-est? Mármint hogy "higroszkóposabb"?
Szinte biztosan elment , kb egy huszas az egyengetés, ha a híd is elment, akkor kb még egy tizes.
Hali!
Lenne egy nagyon fontos kérdésem. Mennyit megy egy 600-as alap Bandit kettesben 4500-as fordulatnál? Legjobb az lenne, ha valaki megnézné nekem. Tényleg nagyon fontos, előre is köszi a segítséget.
Igen a múlt évben tekertem bele 20-ezret, az istenek sem akartam már a 60-ezret elérni. Majd ha adom el akkor meg vissza 20-ezere és mehet!
Én a 2.-at választanám, kipróbált széria!
bocs négyet
nézd meg az első hármat

http://www.r17.hu/index.php?op...

mert most ,egy párat kell vennem
Szerintem ennyiért megkapod az újat is!
ezt a gumit szerettem volna ,azt anya azt mondta , újba gondolkozzak

http://www.kepesmotor.hu/sport...
szlovákoknál finom volt a sztrapacska(haluski) 455km,de sajna a gumim kopásjelzőnél van ,már csak a körmöm éppen meg akad benne,de már dolgozom az ügyön amit ajánlottál
Köszönöm neked meg K.Istvánnak ezután nem a templomban fogok érdeklődni a kuplung holtjátékról. Egyébként meggyőztetek. Köszi!
Köszönöm, hogy utánanéztél tulajdonképpen meggyőztél a bovden nyulásával kapcsolatban. A kinyomószerkezet tényleg elég gagyi megoldás, más tipusokhoz képest.
Sajna az idén nincs nagyon időm motorozni, és dolgozni is kénytelen vagyok autóval járni. Viszont mivel 10%-al kevesebbet mutat az órám 60 ezer óta, ezért ez ténylegesen már 76500 km, úgyhogy az elmaradás kicsi, + az Én gépem 1 évvel fiatalabb!
Mivel nincs kitöltve az adatlapod, nem tudom, merre lax.
De ha Miskolc környékén, akkor itt tudok egy jó szakembert aki ezzel foglalkozik.
ma megtolatták a motorom elejét
az a baj ,hogy nem láttam ki volt
ha elengedem a kormányt nem szitál, de balra kanyarodáskor igen
illetve csálén is áll
hétfőn viszem szerelőhöz
járt már valaki így?
mi van ha elment a villa?
Rajtad kívül, nem sokan tekergetik a km órát előre!
Akkor húzzál bele 77-ezernél tartok!
Ha jól szórakozol azon, hogy kissé pontatlanul fogalmaztam, csak tessék.
Bocsánat! Távol álljon tőlem a tiszteletlenség, de nincs ez a visszadurrogás téma egy kicsikét túllihegve? Visszadurrog...Na és? Ne értsetek félre, engem is zavarna, de szabadjon megemlítenem egy barátom esetét, akinek az SV 650-jén egy micron felhúzott rendszer van. Na!Az durrog rendesen, és lángot is dob nem kicsit. Teszi mindezt 2004 óta folyamatosan, és köszöni szépen a motor jól van. Pedig nem a kirakatban tartja a srác.
Ez elég gúnyosra sikerült..,ha nem haragszol.Amikor a kipuban ég el a benzin és durrog,ott mibűl veszi az oxigént?
Ha nem haragszol meg, szolnek....
" akkor a katalizátor égeti el"? Nem kevered a kazzannal?
A katalizator csak gyorsitja a folyamatokat...ha egetne, akkor oxigent adna hozza a folyamathoz, deaztmegavibüüüvesziki?!
Vagy valami ilyesmi...