2-3ève dt125os haverommal ugyanez az eset tortènt meg, astra kanyarodott elè (àllìtàsa szerint nem làtta h jon haverom) na de a dt kitorte az astrànak a kerekèt amùgy 1,1milla volt ùjan a motor, a javìtàsi koltsège 1milliò13ezer ft lett volna... vègulis eladta a roncsot egy haverjànak (aki azòta megcsinàlta,hogy jobb mint ùjkoràban) meg fizetett neki a biztosìtò is vmennyit
Vazzeg Lokitomi...
Részvétem a Bandit iránt. Az első villát elnézve(jól látom, hogy el van törve, nem pedig hajolva?) tényleg eszméletlen szerencséd volt. Használt a csaj indexet? Bár már előre sejtem a választ... Sajnos Magyarországon nem feltétlen azzal van a gond, hogy nem figyelnek a motorosokra, mert utóbbi években jelentősen megszaporodtunk, hanem azzal, hogy alapvetően az autósok tesznek mindenkire. Például úgy hogy mi a f@sznak index, majd észreveszik, hogy lekanyarodom. Vagy akkor kezd indexelni, amikor már rég satufékezik. Én robogó visszapillantóval anno koccoltam egy swift hátulját, óriási mákom volt hogy nem estem el, mert mögöttem meg egy kisteherautó jött kb 2 m-es távolságon, ami tuti legyalult volna, ha tanyázok. Egy helyzetben két barom. Most 400-asom van, kb 4 hónapja vezetek, és ennyi idő alatt vagy 20 ugyanilyen eset volt, hogy index nélkül jobbra, balra, megfordul stb... Eddig mákom volt, mert 1000 km-el a hátam mögött túlzás tapasztaltról beszélni, még akkor is ha alapvetően betartom a sebességi korlátozásokat...
A cigányokra is figyeljetek!
Nekem a legtöbb kényes helyzetet a nők vagy a cigányok okozták.
A nők csak vakok (pl. spontán sávváltás, utólagos indexszeléssel, vagy anélkül). De a cigány simán megfordul U alakban eléd, és még a képedbe is röhög.
ez már nem igaz, meg kell nézni az autósiskolálban kik ülnek a padban....sok nő vezet már....
statisztika=tudás=hatalom de ettől még statisztikailag igaz h a fél lábad a jeges vödörben a másik meg...
Statisztikailag! Mert 100 ffi vezetőre 2 nő jut. Így nem nehéz abszolut értékben kevesebb bajt okozni.
A statisztikárol meg ez jut eszembe (Moldovától olvastam): az egyik lábammal egy vödör jégbe állok, a másikkal egy vödör parázsba, így "átlagosan" kurva jól érzem magam!
Bazz....!
Részvétem!
A nőn ne csodálkozz, én is tudok olyan "tanfolyamokat", ahol csak be kell ülni a vizsgára, hogy mégis ott legyél. A többi le van zsírozva. Meg amúgy is: NŐ!
Picit íves volt a kanyar, és egy kocsisor legvégén ment, amik kitakarhattak egy motort (autót, kamiont stb már nem), de akkor sem nézett körül, és olyan buzi ívben kanyarodott, h nem igaz. Mikor láttam, h kivág fékeztem, döntöttem, és komolyan azt hittem, h megúsztam, de mikor a hátamra estem rájöttem, h nem. Mindig figyeltem az autókat, és csak akkor húztam neki keményen, amikor csak magamban tehettem volna kárt, és mégis megtaláltak. Tudtam, h igaz a mondás : 2 fajta motoros van, aki már esett és aki fog. Én már estem, reméltem többet nem fordul elő, előfordult. Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Sejtem, h nem lesz sétagalopp, és igen, örülök, h megúsztam, és nem ment át rajtam egy ZIL, meg nm néztem be a kocsiba, de olyan, mintha a barátnőm hagyott volna itt... Remélem tavaszig lesz pénz annyi,h meg lehessen javítani vagy legyen egy új. Kösz az együttérzést. Nem mellékesen 5 percen belül vagy 10 motoros állt ott 2-en ott is maradtak míg megjöttek a rendőrök, és felmértek megírtak mindent, de mindenki megállt. Jó érzés volt,h számíthat az ember rájuk/rátok.
Nagy mázlid van!
Ne a mocival foglalkozz, örülj, hogy túlélted, és ilyen jól megúsztad.
Biztosító fizet, veszel másikat. Tavaszig ki is lehet verni belőlük, mert nem szokott simán menni.
Az utca kétirányú volt, ahova bekanyrodott, szóval nem tudom hova gondolt. Felkenődhetett volna egy kamionra vagy buszra. Amúgy meg nem tudom mért hiszik azt az emberek, h egy kerek lámpa az csak bicikli lehet, másra nem tudok tippelni, h mégis miért vette a bátorságot, h átmenjen. Mivan ha történetesen 200zal megyek és kettévágom? Nem értem, nem értem. Amint bejön két hét rosszabb idő, mindneki elfelejti, h motor is van az úton. Szegény Bandim nem tudom mit lehet vele kezdeni, pedig nagyon megszerettem az alatt a rövid idő alatt, amíóta nálam van (2500 km kb).
Nem lett semmi bajom hála az égnek, csak a bal csípőmet ütöttem meg egy picit, meg lehorzsolódott, de semmi komoly. A moci viszont tk. Mentem ki Dobogókő irányába normális emberi tempóval, mire a szemközti kocsisorból egy, hangsúlyozom PIROS SUZUKIS CSAJ fogta magát és keresztbe bekanyrodott előttem egy utcába. Elkaptam a hátulját, pedig mikor odaértem már azt hittem megúsztam, de nem. Leestem a földre, a lepattanó motor a hátamra fordíott és csúsztam egyet (kihagytam volna). Szerencsére nem jött semmi. Azonnal álltam fel, toltam volna le amocit, és akkor szembesültem a valósággal, h szegény nem úszta meg úgy, mint én. Jöttek a zsaruk, mert nem akart lapot írni a csaj, felmértek mindent, megnézték a helyszínt, egyik kérdezte hol estem el, megmutattam neki, h kb hol. Akkor tisztázódott az ügy. A csaj úgy levágta a kanyart mintha versenypályán az ideális íven ment volna. Akkor már jött, h a betétlap melyik részét kell neki kitölteni, a kéke vagy sárgát, aztán a rendőr elvilágosította, h nem kell semmit kitölteni, feljelentés lesz. Ennyi.
kb 200 m en szántottam végig a villamospályát..... és a jókurvaannyát mert meg se állt