Nekem is erősen agyal a fejem egy kisebben.......
A GS-sel elmentem 3,8-4L környékén.....a Bandita meg most 5.8-at eszik.....
Szóval nekem se lenne ártalmas egy kisebb motor amivel helyben járkálhatok, de ugye a cashhiány......
Ha lenne zsé... akkor vennék egy kis 250-es CBF-et........
ok, énis tudom h nem 23ezer van benne, de nem írhatoma hirdetésbe hogy "23ezer van az órában, de nehogymár elhidd" :D...
meg mondom a többinek is kb ennyi van az órájában, ettől függetlenül énis tudom hogy jóval több
Idén 3000.......17*3000 kapásból 51000km van benne LEGALÁBB ha csak mindenki ennyit ment vele...
ÉS tutira ment vele, hiszen nem azért vesz az ember motort hogy a garage-ba álljon.
Én megvettem a banditát, MEGAszar idő volt az elmúlt hetekben....mégis 1 hónap alatt beletettem 1400-at.........Mi lenne nyáron?
Általában a megvétel évében van a legtöbbet használva minden - hisz az újdonság ereje........még a fiataloknál is.........
Tudtommal volt a robid.... azt megvetted előlem (hála az égnek:-) a törött ZZR-t...ezzel nem is mentél talán..... azt GS500....és most a Tunder.....
Amugy azért hagytam ki, mert MINDENKI lebeszélt róla............
Egyrészt drága - hiszen a legtöbb az belpiacos.........vagyis horror áron van alaktrész
másrészt nem fért bele a jogsimba, hiszen a legtöbb 27-33Kw-os..........
Na azé:-)))
Garantáltan nem ennyi van benne......erre mérget vennék!
És épp itt van a szívatós része a dolognak, hiszen Te sem tudhatod.
Lehet hogy átfordult és 123.000?
Lehet hogy már 2x átfordult, szétment az órája és kapott egy másikat.....stb......
A gond épp itt van! - és ezt neked is célszerű megfogadni!
NE ismétlem NE KM állás tekintetében vegyetek motort, hiszen az alapból HÜLYESÉG...
Kivéve ha 0km-est veszel! De ugye még az se GARANTÁLT......hiszen nem láttad hogy hozza a kamion....
Lehet hogy ott állt a szalonba..........
A GS topicban keresétek ZIMACSot.......
Vett egy GS-t (Kereskedésben, használtan)..... 13500 volt az órában..... azt beszélt az eredeti tulajjal és a tulaj egyszercsak megjegyezte hogy nemsokára szervíz, hiszen valami 17000-rel vitte be a kereskedésbe:-)))
NA ez a bolt BUKTÁJA...... csak épp nem lekváros.........
A BOLT visszacsavarta az órát! Pedig nekik aztán mi érdekük és hasznuk van 4000km-en?
De a saját verzióm?
ÉN se állítom hogy SZENT vagyok:-)))
A Gs-emben volt 18500km...... gyári óra kivesz....vettem egy digitálisat.....és kész....ebbe belenyomtam ugye 50000-ret
Ha nem vitték volna el, akkor most visszatettem volna és beszámíttatam volna a 18500km-rel.........(3 éves...vagyis még hihető is.....)
És csak egy buktatója van..... szelephézag..... szétszedni és megnézni hogy az eredeti van e benne? hiszen 20.000-nél még nem kell szelephézagolni ....ha kell akkor ott már bibi van.
A vevő meg csodálkozott volna hogy 48000-nél megdöglik a lova...... hiszen akkor már nem 48000 van benne hanem 100.000...........
A pályamotoroknéál szintén ez van!
Megveszi a csávó.... idom, óra , tükör le...... széthajtja a ringen........azt szépen mindent visszatesz, és árulja pár ezer km-es órával, KARCMENTESEN....... csak épp a motor van széthajtva! De ezt ugye nem láttod
Szóval ne a külsöségnek higyjetek - feltéve ha nem akartok szarba nyúlni! (Én a Futurával megjártam! a mai napig anyázom az eladót......)
Az meg hogy a többibe is ennyi van?
Persze.....mivel minden eladó tudja hogy nem fog elmenni az Ő motorja ha árban ugyan annyit kér, csak az órája 3x annyit mutat! Pedig lehet hogy SOKKAL pöpecebb a moci, mert nem hajtotta, szervízelte állandóan...stb!
Neharagudj hogy megkérdezem:
Miota van nálad?
Hány km-t mentél te vele?
Te tudod hány tulaja volt?
Mikor hozták be?
Volt már felujitva?
Egyébként azért is kérdezem, mert gondolkodom egy olcsó kisccm-es motoron (a nagy mellett), csak már szivtam meg öreg motorral (bár a ZZR még 10 éves se volt)
Piet a hozzányúlást tekintve amugy kb ugy jön ki hogy 100-150ccm-ként 20.000km....
Legalábbis a legtöbbet így hallom.....
Egy 125-ös olyan 15-25 közt megy el az első beavatkozásig.....
Egy 500-as olyan 100-at
és fölötte itt meg is áll..... a legtöbb mai gép olyan 100-120-ra van jósolva (feltéve ha addig rommá nem töröd:-)
helló!
nem állítomhogy valós a 23.000km, de ez van a számlálóban, amúgy sztem is több, de attól még tök újszerű a gép...
egyébként ha megnézed a többi 250es Bandit hirdetést, azokban sincs sokkal több... (elméletileg)
Akkor lehet hogy én vagyok amásik véglet: a nagymotorral idén 5400km-t mentem (és már id. ki van vonva) de + 5e-t mentem már a robogoval (+ autoval cca 20 ekm) És ugyebár én szinte nem is motoroztam
szeptember 25-én volt 5 éves a jogsim és eddig összes 92.000km-ert mentem a 3 nagyobb géppel (TZR 18, Aprila 6, GS 68).....
Vagyis ez nálam - ha bírnám tovább anyagilag akkor 17 év alatt ugyebár egyenes arányosságban: 309.400 km lenne
Amugy átlagban tényleg az van ami nálad is....... aki ALIG motorozik az is belepakol évi 2-5000km-ert MINIMUM.....(ennyit a kis MINT-embe is beleteszek, pedig azt csak télen használom - és csak a faluba) az átlag 8-12.000-őt..... aki meg állat....az 20-25000-öt
Ja teljesen igazad van. Én is igy adtam el a GS-t is - no persze az makulátlan volt, tényleg. De a Zizit rom árban, mert az emberek csak jó gépet akarnak. Én is ugy gondolkodom mint Te és a GS vevőd legalább vette a fáradtságot és meghalgatott, megnézte a gépet és látta hogy te legalább karbantartottad. Igy is azért -szerintem- szerencséd volt.
Csak azt nem értem, hogy az emberek miért nem gondolják végig egy több mint 10 éves gép multját?
Mert ugye a km tutti nem stimmel, az előző tulajokat nem ismerted, (azt se tudod hány volt, mert a rendőrség még azt se mondhatje meg hivatalosan) Jó ha azt megtudod hogy volt -e már totálkáros
Én azt ajánlom mindenki induljon ki magából, vagy hogy Ő mennyit szeretne évente menni szorozza meg a gép korával.
Azt szeretném kérdezni hogy mennyi volt az a km amit ti a saját gépetekkel mentetek(összesen)? Ment valaki 50-100 ekm-t? Ill hány km-nél kellett a motorhoz hozzányulni? Persze most a kis ccm-es gépekre gondolok.
Én tényleg nem genyóságból írtam......de ez azért már tényleg necces.....
És ha ez valóban így is lenne akkor meg ugye adja magát hogy az összes szimering....és minden gumi alkatrészt Én legalábis rögtön cserélnék, hiszen ugye van olyan tényleg hogy 1-2-3 évig is áll valakinél a vas, mert nem ér rá, autózik....stb.....Csak ugye ilyenkor öregszik el minden.....
Én a mocimat ugy adtam el hogy SEMMIN nem kamuztam.....
Igen vazze......ez elszált, ez szar, ez kopott, egy ütött......és eggy van benne (pedig az óra ugye nem azt mutatta......)
Az előző gépeimnél is így volt.......
Nekem valahogy nem éri meg az, hogy eladom a motoromat nem kis pénzért hiszen 200.000 felett már nem kis pénz van (nekem majdnem 2 havi fizum ez az összeg).....és utána kurvaanyáznak, leköpnek, és eleve rossz híremet keltik........Gondolom Te se szeretnél bemenni egy fórumba.....és a 2. hozzászólás: NA MEGJÖTT A KAMUGÉP....
Nekem MA 1 hónapos a banditám és biza ha lenne pénzem átfényeztettném RENDESEN!
A gyári suzuki fényezés egy kalap kaki....... 2 naposan már karcos volt
Az ok egyszerű...... szép festét, csak épp nem megfelelő lakkréteg.........de ugye ezért olcsók a suzukik......
Mellesleg "Ak" val nem vezethetp, hisz "AK"-val MAX 25kw lehet a paci!
Vagyis akinek ez van és elkapja a rendőr bácsi az nem csak ejnye-bejnye bejegyzést kap!
Egy annoi csóka igy járt! 50 ropi bünti és fél év eltiltás..........és NAGY szerencséje volt!
ez a 23.000 mennyire valós szám?
Te az első tulaj vagy?
Bocs ha beleugatok, de emberek közt is 23000km 18 év alatt? (1277km?) évente Az már nem gyanusan kevés - hanem egyszerűen hülyeség szerintem. Vagyis itt valami nagy bibi van a levesbe.
Ezt még akkor is fentartom, ha 250es és fiatal kiscsókák használják....hiszen évente még a kissrácok az utcánkban is belepakolnak pár ezret a SIMSONba!
Nekem is erősen agyal a fejem egy kisebben.......
A GS-sel elmentem 3,8-4L környékén.....a Bandita meg most 5.8-at eszik.....
Szóval nekem se lenne ártalmas egy kisebb motor amivel helyben járkálhatok, de ugye a cashhiány......
Ha lenne zsé... akkor vennék egy kis 250-es CBF-et........