Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak azért érdekel mert mindenki mást mond.
sose tudtam eddig megnézni, levisz a szél, asszem 210/220 körül még gyorsulni akart a marhája...
Csak ezt ne említsd a gsx1.4 fórumban, mert leharapják a fejedet
Sziasztok
A végsebességről jut eszembe,had kérdezzem már meg mennyit megy a 1200lég olajos,kiváncsiságbol kérdezem akinek ilyen van.
Hát,egy csupasz gépnek sok a 180 is
Persze, hogy láttál, csak arra akartam kitérni, hogy nem használnak annyi gsxr-cbr-yzf-600-1000 mint amennyi európában fut. Mert állítólag pont a tiltás miatt nincs sok értelme.
De én soha sem voltam japánban, csak ezt hallottam.
Csak japánban nagyon megadóztatják a 400ccm feletti gépeket.
A 180-as tiltás igaz(tapasztaltam is).
De én láttam már nem egy belpiacos "nagyvasat"(GSX1200INAZUMA,CB1000F BIGONE stb).
14 év nagy idő, bármikor kiszedhették belőle. Azt tudom, h az enyém akkor tiltott mikor elérte a pirosat. Óra szerint már 200 fele járt, de csal is rendesen.
A japán belpiacos motorok 180-nál tiltanak, lehet az bármekkora köbcentis.Ezért nem is futnak náluk nagyobb sportgépek forgalomban.
Ezt olyan embertől tudom, aki elmondása szerint már több gsf400-ban szüntette meg a tiltást.
Van olyan 250, ami megy annyit óra szerint. De az szerintem ott már 18e körül pörög.
Pár fotó:
Megnézem én is a hátsó fogaskerekemet!
Na nekem 92es banditám van a folytás nélküli úgy emlékszem hogy 15 ezret pörög!6dikban nem pörgi ki teljesen!Kb olyan 12000 et vagy kicsit tovább,de mondom szerintem lehet kiszenvedné de nem gyilkoltam!180 ig simán felpörgött!Na akkor az ideális!megíjedtem mert hallottam olyat hogy valakinek a 250 es banditja is megy ennyit!Mondjuk lehet megy de nem úgy pörög mert már mentem olyannal!
Sziasztok, ma voltam talán az év uccsó igazi gurulásán a Pilisben erre-arra. Nagyon jó volt, remélem ti is tudtatok menni. Rakok fel képeket nemsokára, ha érdekel valakit, ha nem .
A 180 pedig szerintem rendben van, én Gps-sel bemérve 185-t mentem egyenes úton szélcsendben (M5-ön). Azt hiszem a gyári adat is valami 185,6 vagy 186,5 vagy ilyesmi, áttételezésről nem tudok, viszont érdekelne, h mekkora a gyári fogaskerék elöl-hátul, mert nekem gynúsan nagy a hátsó. Köszi előre is az infot.
Ha japó belpiacos(JDM) akkor 180-nál letilt mindenképpen. Ha európai, akkor meg normális.
Hali!Lecsutkásztam a motorom!180 at mentem vele!Lehet hogy ha sokáig hútam volna meglett volna a 190 is!Nem tom!Ez jó egy 400as bandittól?
Gőzöm nincs miért szedték szét de 120000 akkor is 120000.Amugy ha utánnam dobnák se kéne.
Én a japokat jobban kamázom
Egészségedre,sok sikert a ragasztáshoz.
Az a baja, h nem jappán
http://www.onroad.hu/motor/bem...!0 Csak ne menj velük messzire! Csak heccből nem bontanak szét egy blokkot hogy megnézzék mennyire kopott.
Ez a Vecsei híd! Onnan való vagyok.
Az a motor pont úgy ment, mint a 750-es kawaám, fikányival sem volt erősebb. Az pedig pont 72 ló volt.
THX! megjött a csomag Exup....köszi még1x