ha van kedvetek rjatok ezekről vélemény mert nekem ez a 2 mocc jön be nagyon és szeretném tudni mit nézzek meg ezeken melyik a jobb melyik nem meg sok info..ugyew az eggyik 1 es bandit a másik 2 es bandit
Kösz, de legkorábban is csak tavasszal jöhet szóba a vásárlás. Biztosító se holnap fog fizetni, a motort se tudom eladni 2 nap alatt, meg sajna a bank sem omlott rám (pedig elég nagy alagutat ástam alá ). Februárban visszatérhetünk a témára.
Minden azon múlik, h a kárszakértő mit mond, és h a biztosító mit ajánl/mennyit fizet. Tudom, h a felújítás inkább csak álom, viszont még1x ennyi idős gépet nem kockáztatok meg. Én is pont a 600-asokat nézegettem az újabb kiadásúakat (a régebbi nem annyira tetszik, picit ormótlan), vagy pedig belevágok egy valamilyen konstrukciójú új 650esbe, de a lényeg, h mire elolvad a hó és 5 fok fölé emelkedik a hőmérséklet, újra motorozni szeretnék. A eladás darabonként meg szerintem elég macerás és hosszadalmas, lehet jobb ha eladom egybe, olcsóbban
Amit felsoroltál, az a bontós hiénáktól kb 3kiló. Ne akard megcsinálni, biztos, hogy nem lesz olyan, mint volt. Ha ennyire beleszerettél, vegyél egy ugyanilyet a kártalanításból, és akkor van hozzá egy donorod. Én inkább ajánlanék 2000 utáni 600-ast. A kollégák jól beszéltek, ezt ki kell árulni alkatrészenként.
Sajna szerintem is igaza van Paleee-nak. Mert azeket az alkatrészeket be tudnád szerezni bontóból (lehet nem is olcsón), csak itt a vázzal van a baj. Ha tényleg maghajlott. Próbálj beszélni valakivel, aki hasonló szinten törte meg a motorját, h ő mit csinált. De valószínű eladta
Ha fizet a biztosító rendesen, és alkatrészenként el tudod adni (nem kevés idő), akkor nem jönnél ki rosszul belőle... de ez csak az én véleményem. És a lényeg, h neked nem lett bajod!
Valaki tudna hozzávetőleges árakat mondani az alaktrészekről? A teljes eleje, kipufogó, blokkal nem tudom mi van, de az is beteg, hűtő lábtartók, váltókar, komplett festés, váz.
Nem szeretnék okoskodni, de úgy tudom, hogy II-es Banditot 1996ban kezdtek el gyártani. A legegyszerűbben a légszűrőnek azt az oldalt levő díszmittoménmi alapján lehet megkülönböztetni. Na meg a váz alapján, ugyanis a kettes, frissebb bandika lábtartója a vázhoz csatlakozik, egyes Bandikáén meg van még valami rátoldás a vázra. Én azt a banditot nagyon megnézném a helyedben, mert tuti nem a gyári kipuff van rajta. Pl: a hűtőn vannak-e horpadások( a váz megnyomja kis buktánál is), meg mennyire friss a fényezés stb.
Szerintem is tk és jobban jársz ha kiárulod (ha elszámoltál a biztositóval) Ha egy ilyen vasváz elgörbül az már nagyon nagyot kapott- de a Sima Béla megmondja neked , hogy érdemes -e megcsinálni. A telo meg a blokk miatt szerintem sem érdemes felujitani.
hale mindenki először is olyat akarok kérdezni hogy UBS rendszáma van e valakinek lajosmizsén láttam ezt a mocct azért kérdem ha igen jelentkezzen pls.. meg hogy az a sárga vas amit ádibá meg szeretnél venni az nem korábbi kiadás mert a 90 es évjáratnak van kipuff ja igy meghajtva valamelyik motors odlalon láttam.. pill be linkelem... vagy berakom képet
Nem szeretnélek elkeseríteni, de ha a váz hajlott, akkor hiába húzatják ki, az sajnos már nem lesz olyan mint a régi. Pl egyenesfutását a motornak nem biztos hogy sikerül belőni. Viszont így totálkárosra fogják minősíteni, így többet lehet a biztosítóból kisajtolni. Én a helyedben emellett alkatrészenként eladnám a motort. Úgy talán még viszonylag jól jössz ki belőle. Már ha lehet ilyet mondani. Újabb motoroknál szoktak olyat csinálni, hogy megjavítják, de miután a régi kisbanditok javítása saccperkábé többe kerülne, mintha vennél egy másik gépet, én az előbbi megoldás mellett döntenék. De ez csak a véleményem úgy, hogy igazából nem tudok sokat az ügyről, csak amit te írtál.
Sziasztok!
A helyzet az, h még dudálni sem volt időm, próbáltam összekaparni magam, és menteni a helyzetet, elgalább nem néztem be az utastérbe. A nő (piros swift- a legveszélyesebb fajta) nem nagyon indexelt, de nem merem biztosra állítani, csak úgy emlékszem, ami biztos az viszont az, h cigó volt.
A kár: tetemes, jövő héten jön haza amoci, akkor jön a kárfelmérő is, de a rendőr, mikor írogatta a károkat, mondta, h ez van vagy 1,5m Ft. Nem akartam felhomályosítani, h ez nem vadi új gép, de amúgy rendesek voltak, 2 jópont a rendőröknek (annak a 2-őnek). Szóval: villák törtek, legalábbis az egyik biztos, meghajlott a váz, elnyomódtak a leömlők, szanaszét hajlott a hűtő, féktárcsa, első felni, tükrök, kuplungkar, indexek, festésnek is lőttek, és valahol megrepedt a blokk vagy szétcsúszott a dekninél, nem tudom, de motorolaj is kifolyt egy kevés. Elektronika OK, és be is lehet indítani, de jobban füstöl, mint egy olajjal működő 2ütemű, szal valami gáz biztos van, kipufogó megnyomódott, karcos, váltókar is elég laza, lábtartónak, sárvédőnek annyi. Tüzetesebben majd akkor lesz átnézve, ha hazahoztuk. Az elejét le lehet cserélni, de a blokkal és a vázcsavarodással nem tudom mekkora gebasz van és lehet-e kezdeni ele valamit. Szerettem ezt a motort, és ha meg tudják úgy csinálni, h műszakilag jobb legyen mint előtte, akkor megtartom sokáig. Ha nem, akkor jöhet megint a spórolás egy nagy Bandira.
Sajna magyarországon nem divat indexelni,az autosok körében.
Bár multkor egy biciklist vertem majdnem telibe hátulról amikor az út széléről kitalálta hogy elöttem fog befordulni 1 kisutcába kb 10centire mentem el mellette.A tükörbe láttam hogy elesett,azonnal visszafordultam mire odaértem akkorra tápászkodott fel,büzlött a cefreszagtól és azt sem tudta hol van.
Legalább megúszta meg én is,de mi van ha 1 kamion jön arra.
jah amúgy meg leelőlegezték a KTM et.... Srác nemgyenge 800km ert utazik összesen a motoromért. Romániából jön.... de azé addig még csapatok 1-2 őt... többek köztt holnap a Solymári ringben...
ez a másik amit néztem magamnak
ha van kedvetek rjatok ezekről vélemény mert nekem ez a 2 mocc jön be nagyon és szeretném tudni mit nézzek meg ezeken melyik a jobb melyik nem meg sok info..ugyew az eggyik 1 es bandit a másik 2 es bandit