Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem! Megszakítja az olajleengedő menetét!
2éve is sikerült július 20.-án hógolyóznunk, de azért gyönyörű idő volt. Most sem lesz másképp, hétfőn futunk neki!
Bocsi, a sajátomból indultam ki, ami 15-ös!
ÖRöm, bódogság. Ezt valahogy eltalálták, nem eszi a tárcsát, senki nem jött még, hogy szar volt, és amúgy a betétek között olyan középáras, vagy annak az alja.
Próbáld ki elöl is,jóóóóóó!
Zöldi!

Megjött a cucc tegnap.
Nos......


Ami a beszarás, hogy az első féknél nincs semmi gebasz - tökéletes!
De most hogy betettem a hátsóba ezt az AP-t......rálépek, és le akar szakadni a motor segge. EZT HIÁNYOLTAM!
Most majd óvatosan kell duhajkodnom, hogy ne egye meg a gumit a sokk blokkolás (mint ha úgy vezetnék:-))

De tény! Hátulra CSAK ilyet fogok tenni.
Ami még belefér a büdzsébe, mert azért mókás hogy ez az 1 pár fék annyi volt, mint a Rónásból a 3 - postával együtt:-))
szép motor, van pár jó fotó róla a taliról..fotogén masina :-) én is csináltam párat a galériámban, indára...
Nemtom..................a legutolsó amit láttam elrohant a pultok alatt előlem.
Nekem tetszik!
A Tono olyan szépeket fordult vele 2 személlyel,hogy öröm volt nézni..............aztán a bandittalin a nagy rohanásban elmaradt a tesztkör,de ami késik nem múlik!
jovanna. nekem kéne.
és az mennyit fogyaszt 100km-re
Ár érték arányban inkább a tescos párizsi.Szar de legalább kurva olcsó.
Nekem igen,de inkább multistrada...,ár érték arányban akkor is legjobb a Bandit
Huhh....................az eledott GS 1200-asoknak csak elenyésző hányada meg poros földúttól erősebb terepen valaha is életében.Úgyhogy szerintem semmivel sem hátrányosabb bármelyik nagy túraendúrónál.
10x500k=5.000.000.
10 év alatt megvan.. :-)
Jakérem , olyan gazdag sosem leszek, hogy garanciás BMW-t vegyek. Most csapattam egy kicsit egy R850R-rel Dkőn, nagyon tetszett. Kirugózza az a sok rohadt kátyút, csak borítottam, mint a bolond, de semmi, csak elfordult. Az a futómű kéne a banditba.
Nekem ilyen SUV sose kéne. Tény, azok között a legpofásabb.
A gari miatt érdemes márkaszervízbe vinni a BMW-t,kár,hogy nem merem megvenni az 1200-est,de még amúgy sem akartam cserélni a gépet,túl fiatal még.
Jóvan, de minek viszi márkaszervízbe? Léteznek olyan műhelyek, ahol full-full diganosztika van BMW-hez is, és dolgoznak ilyen 4000 forintos óradíjjakkal.
Egyesben én is jól gyorsulok csak utálok futni.Így hamar kifulladok.
Egyesben egész jól gyorsult.
Imádtam...............a végén egyedül kevesebb mint 40 perc volt a motor ki-be.
Tényleg rohadt kényelmes volt....nekünk is volt,mármint fateréknak,nekem nem addig nem süllyedtem le
Ez igen Ettől jobban már csak a Multi kéne,de beérném ezzel is,de ne offoljunk mert kivágnak.