Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OFF: jah, mocsok jol nez ki, dobozokkal is.
Jah.............a jó öreg 2t plömplömpllőőőőőőőőőm.
Viszont eszméletlen terpeszekedős gép volt.Soha kényelmesebbet.
Cserébe havonta kezemben maradt a váltókar és bérletem volt bontott hengerfejre a mátyásföldi bontóban.
Ehh fiatalság.
A Fenébe,ez talált...nekem is ez tetszik,ismerősömnek is ez van...
nekem is a tiger 1050.
Jó neked.Nekem ebből a típusból sajna jóval drágább tetszik,de nagyon,egy ismerősömnek van kb 3 éve,még csak teló szimeringet cserélt,igaz azt kétszer, -érdekes Showa,vagy Shova fordított teló,ami japán... , Wartburgooooóón?
Arra nem vágyom.A 675-ösre egen.Wartburgon volt az első motorizációs élményem.
Nekem már macerásabb Bécs,de lehet,hogy neked közel van.
Nem.Daytona 650:asszem 640-650ccm között és 114LE 2006-os.....
Daytonából 600-as meg 675-ös van a 600 környékén.És elméletileg nem ugyanaz a csapat.
De ha globál a gari bécs nincs messze.
Lesz rá alkalmad,azért kérdezd meg őket,hogy ismerik-e a Daytona 650-est és tudják-e,hogy mitől megy? Alkatrész még mindig 3-4 hónap?-persze mindez még gariba.....
Remélhetőleg csak olaj leenged beletölt szűrő kiszed újat rak lesz és azt még fakezű félvak fogatlan sültparaszt sem tudja elkúrni.
Bánat tudja mennyi ideig garis.De nem szeretném sokáig odahordani.
Szeretem magam intézni.
Barkácskedvű emberke vagyok.
Remélhetőleg már jobban értenek hozzá a márkaszervízben mint régebben...
Én egészen addig "szerettem volna bmw-t" (nyilván majd az egyetemista éveim után lenne erre valamennyi esély), amíg nem találkoztam olyannal akinek volt. Újonnan vett GSA 3szor állt meg csak úgy (persze külföldön) kevesebb mint 40ezer km alatt, ette az olajat, rossz volt a váltási érzet stb. Jobban bele se mentünk a témába, annyi volt a konklúzió, hogy szvsz új bmw-t nem szabad venni, mert az ár változatlan (a régiekhez képest), de a minőséget sok helyen kispórolták belőle.
Áh még nem vagyok öreg annyira.
Street triple.
Tudom bugyimárka és nem japán de akkoris.
A gond az hogy az SV az istennek sem akar elmenni.
Pedig ha elment volna volt pár jó vétel millka körül a mobile de-n.
A nagyátlag megy sajnos másfél millka.
De 2,175 ért itthon újonnan kezemben a 0 KM-es.
Akkor a használt behozása és regadózása után kijövő 1,8 már nem reális.
És mivel pénzügyi vákum van egy milla negatívumban vagyok még ha el menne a sövö akkoris.
Nagy dilemma.
remelehetoleg a szervizelese sem rosszabb/dragabb. csak akkor vegyel ujat ha sokaig meg is tartod. de gondolom ezzel nem lesz problema.
De,de ebben semmi hasonló,új korától nála van,ezek szerint nem mindegyiknél van...
Miért mit veszel?Csak nem Multit?
Az a fogaskerék letöréses történet nem banditokon van.Nagyon?
Nem olyan vészes a helyzet mint gondolnád.
KB GSR kategória annál jobb vetetési élménnyel és ahogy az árat nézem GSR kategória az ára is.
Nagyon úgy néz ki hogy ha nem jön vevő a gépre újat vagyok kénytelen hitelezni.Augusztusra kiderül.
Igen,ilyen hibák ezeknél lehetnek,erről beszéltem,ezért marad a jó Bandi.Tegnap volt a szervízben egy srác szelepbeállításon 1200-as bandival ,130ezer volt a gépben még semmi baja nem volt,váltó hibárol nem is hallott...
remelem minel tobben eljutunk arra a szintre, mint te! (koztuk en is)
Nálam nem.
Ajánlom a BMW R1100S topic utolsó előtti hozzászólását megtekinteni
Ezt tényleg tökéletesen fogalmaztad meg,ez így van.
sajna mindig ez van. gyoz a jozan esz a sziv felett.
pedig milyen jo volna, ha megvehetnenk a ducati/bmw motorokat es meg szervizelni is lenne penzunk.