Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Izééé,ezt tényleg furán írtam,szóval csak simán lehúzodtak,de lehet,hogy látták az új fesszabályzót.
Az a furi hogy nekem már új fesszab nélkül is lehúzódnak.............és a fene se érti mért.
Pedig csak tempósan megérkezem mögéjük.............kihúzódom a felezőre és várok.
Nem tolakszom nem nyomom le őket nem hangos a dob sem mert eladtam és mégis.
Volt hogy 50-es pöcsköszörűvel is ez volt.
Még előzni sem akartam.
Lehúzódtak? Az új fesszabályzó miatt?
Csak éretlen.Most se vagyok valami nagy szám de elkarcolok..............jobbára pofáraesés nélkül.
(kopp,kopp,kopp)
Ződ?csak nem fradiista voltál?
Egy hétig húztam.De bírom én....................tiszta rinocérosz vagyok.
Bár jobban aláfeküdtem volna.............Akkor megúszta volna a kormány.
De ez még akkor volt amikor ződ voltam.
Én ma voltam fesszabályzó cserén és több autós lehúzódott ,el se akartam hinni.
Hehe és nem sérült?Mármint a lábad?
Ezt a könnyebb dönthetőséget én nemértem.
Nekem olyan gyorsan és könnyen dőt a motor hogy a lábam se tudtam kihúzni alóla.
Zöldinek jó lesz az ,úgy is az FJR könnyebb dönthetőségét szeretné.Így pont olyan lesz mintha FJR-re ülne
Jó lenne..........................Halló Zöldi.....................vennél PP ből inkább 2ct-st?
Cak a mama kedvért.
Rábeszéljük Zöldit....gif" align="absmiddle"> Nekem hátul majdnem új a PR3
PP ből is van sima meg 2ct-s tipus.Ha a 2ct-st vennéd akkor kiváncsi lennék a tesztre hogy kopik......................inkább te teszteld előbb mint én.
Hátra jó a PR2-3,a PP sztem jóval hamarabbelkopna,viszont,lehet,hogy még könnyebb lenne borítgatni...
Z8-PR3 tesztet igen azt én is néztem! Az enyémre is Z8- került mert nem volt PR3-as a forgalmazónál ezért Z8-asra eset a választás. Első benyomásom hogy nem rossz jól tapad kíváncsi leszek a teszt végeredményére.
Jaaa, mint a teherautókra Azokra is C-s kell.
Nem, az FJR-en volt szar, mert nincs belőle erősített falú, mint a Z6-ból a "C" vagy melyik.
Ennyire szar lenne a Z8? Most néztem a hegylakók oldalán 4000 km összehasonlító tesztre vitték a Z8-at a PR3-mal. Kíváncsi leszek...
Szombaton jön hozzám, szétdurrantom neki, csak legyen aki összerakja
Ja, mást mondok, lehet csak elmásztak az úszószintek. mindegy, durrantsátok akkor szét, célszerű.
Most akarok venni új gumit hátra, de vacillálok, úgy vennék oda is powert. Csak pont felét menné el, mint a road2, és őszintén semmi bajom nincs vele.
mert még soha nem volt, lehet le van gyantásodva, homokal telve..mitomén ill. nagy szívás vot beállítani, h a hengerek együtt járjanak, biztos nem kap elég anyagot...
Karbipucc? Miért?
Könnyebben, mint a Bandit. A tulaj ráadásul szólt előre, hogy ne számítsak semmi jóra, mert "ez a fos Z8" majdnem kopásjelzőn van és hüléyn kanyarodik tőle a motor. Egy hátránya, hogy speckó erősített falú gumi kell rá, amit csak 2-3 típus kínál, a tulaj a Z6 Interactra esküdött eddig, azt tesz fel majd megint.
Nagyon fáztam, úgyhogy jól jött minden meleg
Kézvédővel lett valami?