Az a furi hogy nekem már új fesszab nélkül is lehúzódnak.............és a fene se érti mért.
Pedig csak tempósan megérkezem mögéjük.............kihúzódom a felezőre és várok.
Nem tolakszom nem nyomom le őket nem hangos a dob sem mert eladtam és mégis.
Volt hogy 50-es pöcsköszörűvel is ez volt.
Még előzni sem akartam.
Egy hétig húztam.De bírom én....................tiszta rinocérosz vagyok.
Bár jobban aláfeküdtem volna.............Akkor megúszta volna a kormány.
De ez még akkor volt amikor ződ voltam.
PP ből is van sima meg 2ct-s tipus.Ha a 2ct-st vennéd akkor kiváncsi lennék a tesztre hogy kopik......................inkább te teszteld előbb mint én.
Z8-PR3 tesztet igen azt én is néztem! Az enyémre is Z8- került mert nem volt PR3-as a forgalmazónál ezért Z8-asra eset a választás. Első benyomásom hogy nem rossz jól tapad kíváncsi leszek a teszt végeredményére.
mert még soha nem volt, lehet le van gyantásodva, homokal telve..mitomén ill. nagy szívás vot beállítani, h a hengerek együtt járjanak, biztos nem kap elég anyagot...
Könnyebben, mint a Bandit. A tulaj ráadásul szólt előre, hogy ne számítsak semmi jóra, mert "ez a fos Z8" majdnem kopásjelzőn van és hüléyn kanyarodik tőle a motor. Egy hátránya, hogy speckó erősített falú gumi kell rá, amit csak 2-3 típus kínál, a tulaj a Z6 Interactra esküdött eddig, azt tesz fel majd megint.
Pedig csak tempósan megérkezem mögéjük.............kihúzódom a felezőre és várok.
Nem tolakszom nem nyomom le őket nem hangos a dob sem mert eladtam és mégis.
Volt hogy 50-es pöcsköszörűvel is ez volt.
Még előzni sem akartam.
(kopp,kopp,kopp)
Bár jobban aláfeküdtem volna.............Akkor megúszta volna a kormány.
De ez még akkor volt amikor ződ voltam.
Nekem olyan gyorsan és könnyen dőt a motor hogy a lábam se tudtam kihúzni alóla.
Cak a mama kedvért.
Kézvédővel lett valami?