Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokan panaszkodtak a gyors kopása miatt
Egyik sem....egyszerüen arról volt szó, hogy a két oldali lágyabb gumi így elfogyott. Elöl 2,5-2,8-cal járok és a motorom pályán még nem volt és szerintem nem is lesz.
Lapos volt? ......vagy csak pályáztál...
Írd és mond, 10e km alatt elfogyott a Road Attack2 első gumim két oldala. A közepe még bírta volna egy darabig, de a két oldala totál lenyalt lett. Pedig nem vagyok egy mecseki kanyarvadász, ezerrel sem szeretek száguldani. Ma meglátogattam Pellérden a Simon Gáborékat, eléggé vakarták a fejüket a látványon. Pirelli Angel került fel, aztán voltak olyan rendesek, hogy átnézték a futóművem beállításait és változtattak rajta.
Igen, ezért mondtam, hogy nem eladni szeretnéd.... Én pont egy éve vettem az 1200-at 2000-es évjárat, 42.000 km, 460-ért. Ezért picit soknak tartom egy 400-asért ami '94-es és 46.000 km van benne az 580-at....
Az enyém is pont ilyen............elöl!
És,hogy kanyarodik?
Tökéletes összegzés.
Keresztben......tornacipőt?..............szétszerellek!
Ennyire szereted a főtt tojást?
hát végül is ... a lotto nyereményhez is csak türelem kell, és egyszer eljön... kitudja egyszer lehet én is leviszem 320-ra... egyszer...
Köszi.
Elnagyolt a beállítás ha nagyon pontos értékre vágysz, a manualban benne vannak az értékek amit a vezetékein mérni kell, nem sokszor állítottam ahhoz csak akkor ha valami gond volt ha a "vonalkához" volt belőve. Főleg a 1250-es Bandinál volt ilyen és az SV-nél...
"ez drága. 320-at adok érte "

Ezt már többen is mondtuk, de úgy látszik csak árulni szereti, eladni nem akarja
Széép!
Épp most keresgélek egy 400-ast a páromnak, de ez drága. 320-at adok érte
(kritikusok kíméljék magukat, nem érdekel )
Ismét széles elnézéseteket kérem a hirdetésért, de kicsit össze szépíteném az oldalt egy képpel!
BANDIT 400
hujjje :D
1 szelepről volt szó, nem mind 16-ról
1 óra a szelepállítás? Nekem 3 nál gyorsabban még sosem ment.
Mester!

A TPS senzort DEALER modban be tudom allitani pontosan, vagy csak nagyon felületes tajekoztato jellegü bellitast eredmenyez, a müszerfalon kijelzett "minus vonalkakkal"?

Köszönöm elöre is.

Üdv

Istvan
en is elcserelnem ra a csupasz bandit szo nelkul.
Lehetséges hogy nem egyformán van beállítva a négy karburátor.. meg kérdéses hogy alapjáraton vagy fordulaton szinkronizáltak. tekerd ki a csavarokat 2,5-re és úgy nézd meg
hát, szerintem egy órányi munkadíjat számolj rá. annyi idő alatt bőven meg van. az egy óra meg szervizenként változik, de szerintem 5000 forint körül van egységesen eme művelet díja..
Igaz. Mondjuk szerintem akkor van értelme, ha sokat megy az ember, és ebből is sokat pályán. Mert tudom, hogy itt sokan bírják a 200 at csupaszon is de az fjr-en fél kézzel ülsz közben, mert a motoron maradás semmilyen erőút nem igényel.