Azért kérdeztem a csavar helyzetét, mert nemrég pucolták a karbisort me volt szinkron is, amig hazaértem jónak tünt. Aztán elkezdte enni a gxertyákat, kettö fehér, kettö ózbarna szinü. Gyári hőértékü, kis fordulaton bedadog 3000 alatt. A csavart néztem 2 -re van tekerve. Amikor mész vele olyan mint ha nem menne minden henger a 4-es csonkja mindig hüvösebb a többinél.
Ezt így megmondani nem lehet, motorod, karbid állapota ami befolyásolja, hogy mennyit kér......ezt ki kell kísérletezned ha nincs pad(ami gondolom nincs ), ahol nem torpan és szép a gyertya ott nagy eséllyel jó.....
Szinte nulla forgalom volt, ellenőrző autót nem láttunk, csak a rendőröket, de azok szerintem inkább trafizhattak pont a pálya felett a hídon. Kicsit csúnyán néztek, mikor megálltunk mindhárman a ráhajtó végénél, szerintem mindegyőnknek eszébe jutott, hogy itt még vissza tudnánk menni, ha nem lennének fent a rendőrök, mert mögöttünk sem jött senki. Vagy csak meglátták a rendszámot, és mérgelődtek, hogy utólag már ők sem tudnak megállítani.
Kicsit bennem volt a félsz, hogy a következő kijáratnál egy másik süncsapat fog ránk várni, vagy egy motoros rendőr, de megúsztuk.
Sziasztok! tsanyi, pali79 azt szeretném kérdezni töletek, hogy a 650-es karburátorján lévö alapjárati dusitócsavar amit 3 fordulatra mondtatok kitekerni sportdobhoz, vagy gyárihoz kisérleteztétek ki? A csavar állitása után kell szinkron, vagy nem? Köszönöm!
Külföldön le szoktam venni.
Na meg ott amúgy sincsenek nonszensz 300e-res bírságok, inkább fizetek kint 30€-t, mint itthon 30-300e Ft-ot.
Már nem sokáig lesz így, itt figyel a blokkoló 1 hónapja a szekrényben, csak még nem volt időm/kedvem beszerelni.
Hát ja, de ki tudja már mennyit spóroltam vele.
Egy évig sáros rendszámmal mászkáltam, aztán utánam jött egy motoros rendőr, és fizettem 3000-ret.
Most szombaton meg Fonyód előtt felmentünk az M7-esre véletlenül, matrica nuku, visszafordulni nem lehetett a feljárón, mert pont ott álltak a rendőrök a hídon. Lehet, hogy ott is spóroltunk egyet, majd kiderül, ha Pitinek megy a számla, nekünk Mikivel meg nem. Bár nem láttam kamerát meg narancssárga autót, és a következő kijáratnál lementünk, szóval remélhetőleg Pitinek sem megy.
Nem mindenki akkora sztrítfájter ám TEgnap mentem egy 650-nel, azon is PR2 volt kb 1000km-es, nagyon fazsa volt Lepencén, úgy mentem vele kb mint az enyémmel :D Azaz nem túl gyorsan :D
Franko kis billegos gumi, jol lehet donteni vele. Remelem kitart 16-18000-et nalam.
Most tenyleg jo aron vannak a kifuto darabok. Azt megtudtuk tegnap, hogy a Z8 nem egy tartos darab, a tulaj Z6-bol tarazna be inkabb.
Hát kész vagyok tőle.....
Kicsit bennem volt a félsz, hogy a következő kijáratnál egy másik süncsapat fog ránk várni, vagy egy motoros rendőr, de megúsztuk.
Ennyit mentünk.
Na meg ott amúgy sincsenek nonszensz 300e-res bírságok, inkább fizetek kint 30€-t, mint itthon 30-300e Ft-ot.
Már nem sokáig lesz így, itt figyel a blokkoló 1 hónapja a szekrényben, csak még nem volt időm/kedvem beszerelni.
Egy évig sáros rendszámmal mászkáltam, aztán utánam jött egy motoros rendőr, és fizettem 3000-ret.
Most szombaton meg Fonyód előtt felmentünk az M7-esre véletlenül, matrica nuku, visszafordulni nem lehetett a feljárón, mert pont ott álltak a rendőrök a hídon. Lehet, hogy ott is spóroltunk egyet, majd kiderül, ha Pitinek megy a számla, nekünk Mikivel meg nem. Bár nem láttam kamerát meg narancssárga autót, és a következő kijáratnál lementünk, szóval remélhetőleg Pitinek sem megy.