Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Válaszoltam is, hogy most akkor üssem vagy mi van? Bp-n van a cucc.
pedig jó hüvös volt az idő
mail ment korábban,láttad-olvastad?
Ez sikerült Vasárnap a mánfai "gyorson"
Akkor 4. hengered biztos nem megy rendesen. Próbálj meg rajta kifelé tekerni pici, addig amíg emelkedik a fordulat.
Ja)))))) erre nem is gondoltam)))))) -Mifelénk kicsit sok a kanyar
Használd a közepét!
Milyen volt az új vázas 650 az enyémhez képest?
tsanyi-HitMan mind szerelőltöl kérdezem, 650-es légolajos Banditnál mi a réális ár 1 szelepállitásért, és karburátorszinkronért. Köszönöm.
Azért kérdeztem a csavar helyzetét, mert nemrég pucolták a karbisort me volt szinkron is, amig hazaértem jónak tünt. Aztán elkezdte enni a gxertyákat, kettö fehér, kettö ózbarna szinü. Gyári hőértékü, kis fordulaton bedadog 3000 alatt. A csavart néztem 2 -re van tekerve. Amikor mész vele olyan mint ha nem menne minden henger a 4-es csonkja mindig hüvösebb a többinél.
Van az 3000 kilometeres gumi is mar.
Franko kis billegos gumi, jol lehet donteni vele. Remelem kitart 16-18000-et nalam.

Most tenyleg jo aron vannak a kifuto darabok. Azt megtudtuk tegnap, hogy a Z8 nem egy tartos darab, a tulaj Z6-bol tarazna be inkabb.
Köszönöm!
Ezt így megmondani nem lehet, motorod, karbid állapota ami befolyásolja, hogy mennyit kér......ezt ki kell kísérletezned ha nincs pad(ami gondolom nincs ), ahol nem torpan és szép a gyertya ott nagy eséllyel jó.....
Elkészült!
Hát kész vagyok tőle.....
Nem tesz semmit.
Köszönöm a választ.
Szinte nulla forgalom volt, ellenőrző autót nem láttunk, csak a rendőröket, de azok szerintem inkább trafizhattak pont a pálya felett a hídon. Kicsit csúnyán néztek, mikor megálltunk mindhárman a ráhajtó végénél, szerintem mindegyőnknek eszébe jutott, hogy itt még vissza tudnánk menni, ha nem lennének fent a rendőrök, mert mögöttünk sem jött senki. Vagy csak meglátták a rendszámot, és mérgelődtek, hogy utólag már ők sem tudnak megállítani.
Kicsit bennem volt a félsz, hogy a következő kijáratnál egy másik süncsapat fog ránk várni, vagy egy motoros rendőr, de megúsztuk.

Ennyit mentünk.
2,5 tekerés, sportdobnál és gyárinál egyaránt. Nem kell utánna szinkron.
Sziasztok! tsanyi, pali79 azt szeretném kérdezni töletek, hogy a 650-es karburátorján lévö alapjárati dusitócsavar amit 3 fordulatra mondtatok kitekerni sportdobhoz, vagy gyárihoz kisérleteztétek ki? A csavar állitása után kell szinkron, vagy nem? Köszönöm!
Külföldön le szoktam venni.
Na meg ott amúgy sincsenek nonszensz 300e-res bírságok, inkább fizetek kint 30€-t, mint itthon 30-300e Ft-ot.
Már nem sokáig lesz így, itt figyel a blokkoló 1 hónapja a szekrényben, csak még nem volt időm/kedvem beszerelni.
A pályán szemből vannak a kamerák, csak ha volt kamerás ellenőrző autó akkor lehetséges hátulról bár sokszor akkor is szembe állítják be...
Hát ja, de ki tudja már mennyit spóroltam vele.
Egy évig sáros rendszámmal mászkáltam, aztán utánam jött egy motoros rendőr, és fizettem 3000-ret.
Most szombaton meg Fonyód előtt felmentünk az M7-esre véletlenül, matrica nuku, visszafordulni nem lehetett a feljárón, mert pont ott álltak a rendőrök a hídon. Lehet, hogy ott is spóroltunk egyet, majd kiderül, ha Pitinek megy a számla, nekünk Mikivel meg nem. Bár nem láttam kamerát meg narancssárga autót, és a következő kijáratnál lementünk, szóval remélhetőleg Pitinek sem megy.
Nem mindenki akkora sztrítfájter ám TEgnap mentem egy 650-nel, azon is PR2 volt kb 1000km-es, nagyon fazsa volt Lepencén, úgy mentem vele kb mint az enyémmel :D Azaz nem túl gyorsan :D
Ennél sokkal kisebbért fizetett most egyik társunk osztrákiában.....az oldaltáska összekötője lógott be a rendszámba és ez 30€-ba került...
Teljesen átlátszó trükk, miért lóg pont a rendszám előtt a lánc. Ezt egy rendőr sem szopja be az tuti.