Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért nem veszem meg én se a k1200-est...
ezek miatt nem merek/mertem venni f800r-t. pedig feldobozolva az is jo kis gep.
Próbáld ki,nagyon jó a fék, nem térdel a moci,kanyarokban is könnyebb mozgatni pedig kb annyi a súlya mint a nagy bandinak,4ezertől nagyon megy,6-tól meg állat módra,de 1500-zal is lehet vele menni,de BMW,ha valami bexarik....
legendasan `olcso` a bomosok szervizelese. de valamit valamiert. meg nem mentem ilyennel, de kollegamnak k1200r-je van, lehet egyszer egy korre cserelek vele.
Annak is szar a váltója..........................bezzeg a multistrada.
2008/12 sztem kb 10ezret visszatekertek,még az se sok,amúgy nagyon tetszik,főleg,hogy mentem már egy k 1200S-sel,fincsi volt,szelepbeállítás olajcsere szinkron stb 20e-nél 100eft!volt neki
hujujujj, ez desziip! 4800km? lehet, hogy szobornak vette a tulaj.
Nem veszem meg csak lesegetem nem cserélek még 1-2 évig,addig meg még kijöhet az uj 1400-es 150LE-s Bandita
Csak nehogy bekrepáljon a váltó benne.Abból vehetsz egy banditot.
Igen ha nem vagy műszaki ember akkor kösd fel a gatyát! Egyébként részemről BMW 1200 GS az etalon!
Én többször mentem 1200-1250-nel ,alul kis fordulaton jóval jobb az 1250,de aztán felül nagy fordulaton meg az 1200-es a jobb.Az a baj,hogy az 1250-es nagyobb fordulaton már nem sokat tesz rá.Most ezt lesegetem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200_r_sport_4800
_km-4615881
Kár,hogy nem Japán,de azért ez odabax,az S-es modellel mentem kb ez is azt tudja,tehát állat,de félek a szervizelésétől,legalábbis márkaszervízben...ft?
Érezzétek jól magatok! Én is elmennék veletek de sajnos most nincs rá időm meg pénzem. Gumicsere, olajcsere, most meg a fék tárcsám szarakodik. Jó utat nektek balesetmentes körúttat, meleg holmit vigyetek mert a múlt héten voltak a haverék és 3-fok volt a Transzfogarason.
Ha ennyiért sikerült venni örülj ha nem csöppen bele a közepe......a netes gyertyánál ez előfordul......és panaszkodni sem lesz kinek .......a sima is teljesen jó bele, igaz normális helyen az is majdnem ennyibe kerül....
Természetesen nem a V2 remegésre gondolok. Az imádnivaló! :-)
Amikor a 4 henger vibrál az sokkal kellemetlenebb érzés, mert annak nem kéne
A csörgést, zörgést kicsit durván írtam. Sajnos nagyon kritikus vagyok. Amikor az SV 650 volt kaptam kölcsön egy ezrest. Hát az enyémhez képest, mintha az olaj helyett vasreszelék lenne benne :-)
Zörgős, nyers dög volt.
Na valami ilyet érzek a Bandiban is.
Lehet, hogy csak a levegő-olaj hűtés zavar meg. Ugyanis itt a motorzajok csillapítatlanul jönnek a blokkból.

Ádám
Sziasztok!
Valakinek Bandit 400 hoz levegőszűrő?
6000.-ft Csomagolásában,tiszta új:
13780-05A00 cikkszámú
nekem kellene...ha belegondolok, h mondjuk 1 misivel drágább csak az 1200 RT-nél....
Az a baj, h a bandi után nem látok még jelöltet sem, mondjuk bőven van idő még újat kihozni a gyáraknak, ami meg van az 4M kezdődik...
Csak kardános, 1000cm3 feletti, idommal már kibékülnék, és jól dobozolható legyen...FJR, BMW, talán a VFR....
18-as a gyári, mint a gsx1400-nek. 17-tel annyi lenne az áttétele, mint az 1200-nek, az meg nagyon fincsi
Menne vagy 100-at csőgázon A nagytesónak más a lánckerék elől
Azzal még lustább lesz , inkább13-as, oszt hadd pörögjön!
Viszek tarcsit, oszt jónapot! Persze tarcsiból is csak 24 ezret futottak vannak! Erdélyi körtúra lesz különben.
Amúgy mentem Csomyéval- az teljesen gyári- érzésre lent bikább, bint az 1200, fent nem próbáltam, mert épp nem volt 100m-nél hosszabb egyenes