Én meg erre azt mondom, mint a nemtudom melyik SBK magazinos újságíró. 2002 ben teszteltek 600-750-1000 gixereket. És pályán mindenki el volt halva, milyen kezes, milyen szuper a 600, pedig valami 3 kilóval volt a 750 alatt, 7-tel pedig az 1000 alatt. Az is belejátszhat, hogy a 650ben jóval kisebbek a mozgó tömegek a blokkban, és a kisebb giroszkópikus hatás miatt fordul olyan kezesen.
Amúgy tényleg nem sportgumi.Ahogy Szotyi megy az nem neki való.
A közepe.Tehát ha kanyar előtt eszméletlen megtépjük majd nagy fék akkor kiesik az eleje.
Már volt nekem is hogy csusszant.
Kanyarban nincs gond mert ott tapad rendesen.
Ez ilyen.Középen kemény oldalt nem.
Ha lekopik az eleje és még nálam lesz a gép akkor Power 2ct lesz a következő elöl.
Olyan, mint egy bicikli. Nem értem, mitől, nem sokkal könnyebb. Mondom, én még ilyen állatul más motorjával soha nem mertem menni, de ez mitha alám született volna
Mondjuk messze nem kéne, mert szörnyű a nyereg, meg nekem magasan van a lábtartó, meg "jól megy, csak nem basz oda"
Ezt a lakat rálógást a rendszámra egyre több vason látom! Igazából,ha nem állít meg a zsernyák,akkor hasznos lehet egy hátulról mérésnél,mivel azonosíthatatlan a rendszám,így értékelhetetlen a filmecske! Ha megállítanak,akkor valószínűleg egy 20-30 ezres csekkecske van kilátásban! Persze ahhoz meg kell,hogy állítsanak!
Én sem értem. Az asszony egy fejidomos 650re ült fel, akkor dőlt el, hogy lesz neki SV. Az enyémet meg odébb tolni sem tudja. :S
Fene sem érti.
A közepe.Tehát ha kanyar előtt eszméletlen megtépjük majd nagy fék akkor kiesik az eleje.
Már volt nekem is hogy csusszant.
Kanyarban nincs gond mert ott tapad rendesen.
Ez ilyen.Középen kemény oldalt nem.
Ha lekopik az eleje és még nálam lesz a gép akkor Power 2ct lesz a következő elöl.
Mondjuk messze nem kéne, mert szörnyű a nyereg, meg nekem magasan van a lábtartó, meg "jól megy, csak nem basz oda"