Erdekes hogy csak a SV 1000 Manualban talaltam ezt a
"minusz C00" beallitast.
A GSX1400-es manualban semmi nincs erröl, csak a feszmereses, bar az elektronika tudja, es Bandit 1250-ben sem nagyon talaltam rola semmit, ott ma szamitogepes diagnosztikai programmal dobaloznak...
(Nekem meg hiaba van meg a diagnosztikai program a szep szamitogepes online analizalasi lehetöseggel, mert a cucc csak 2004 utani 1400-esekhez csatlakoztathato, a 2003-as modeleknel meg csak sima Dealer mod van. Minimun cserelnem kene a kabelkorbacsot, meg az ECU-t egy 2004-es evjaratera hogy hasznalni is tudjam. Az meg nem olcso, masodsorban meg nem kis munka maga a kabelkorbacs csere...
De meg egyszer köszi...
Üdv
Istvan
Így van,előre PP kell,hátra PR2-3.Elöl PP nem csak a tapadás miatt jobb(persze a tapadás a lényegesebb),hanem az "élesebb"profil miatt könnyebb hirtelen irányt váltani-hirtelenebb mozdulatokra gyorsabban reagál.
Szép estét banditák!
Szeva kykee! Ma sem rakom fel, mert most értem haza. Ember hívott, adtam neki egy ajánlatot, azt mondta átgondolja, de nem hívott vissza. Lehet, hogy almás.
delort örülök, hogy a te gondod megoldódott remélem az enyém is megfog, most már megy mind a négy henger, már csak a szabályzó csavarral próbálok valamit alkotni. Én is megköszönöm azoknak akik tanáccsal láttak el. tsanyi, HitMan, Pali79 stb...köszönöm nektek a jövöben is számitok rátok.
hali! megköszönöm azok hozzászólását akik tanácsokkal láttak el nem régiben. ma meghoztam az úgy gyertyákat meg már a jeladó is kivan cserélve. pöccre indul a gép.
Tévedések közepette vagy barátom!
1. Az RA2 soha, senkinek nem ment el annyit.
2. Te soha nem akartál ilyen gumit! Neked a PR2 kell vagy a 3. Azzal nincs gond és valóban 30000 körül futnak!
Egyébként (megincsak mások tapasztalata alapján) a PR2 párban nem túl jó választás, mert az első nem tapad eléggé. Előre inkább PP kell hátra PR2. Ez okosba megúszható 55-ből.
Csak azt nem értem mért vagytok meglepődve.A nagy gumiteszten a motorrevűnél már írták tavaly ősszel talán hogy kopik eszméletlenül de szárazon nagyon tapad.
Zöldi: köszönjük a kék fékcsöveket, fenn vannak, mondjuk még nem láttam, de patent lehet, mert a szerelő srác nem panaszkodott.
Karbipucc viszont nagyon kinéz.
Hogy ragozzam még? Mész vele egyenesen, vagyis a közepén. Ott semmi gond, még lett volna pár ezer km. Döntöd jobbra, döntöd balra, ott puhább a gumi, az meg elfogyott kopásjelzőig (meg még egy kicsit alá is).
"minusz C00" beallitast.
A GSX1400-es manualban semmi nincs erröl, csak a feszmereses, bar az elektronika tudja, es Bandit 1250-ben sem nagyon talaltam rola semmit, ott ma szamitogepes diagnosztikai programmal dobaloznak...
(Nekem meg hiaba van meg a diagnosztikai program a szep szamitogepes online analizalasi lehetöseggel, mert a cucc csak 2004 utani 1400-esekhez csatlakoztathato, a 2003-as modeleknel meg csak sima Dealer mod van. Minimun cserelnem kene a kabelkorbacsot, meg az ECU-t egy 2004-es evjaratera hogy hasznalni is tudjam. Az meg nem olcso, masodsorban meg nem kis munka maga a kabelkorbacs csere...
De meg egyszer köszi...
Üdv
Istvan