Német Moto-detail gyártmány (más cég is gyárt ilyet, azt hiszem Louis katalógusban is van), kb. két éve vettem 12 v. 16 eFt-ért, itteni apróban árulták. Néha vaterán is látni ilyet. Ez ilyen univerzális, első-hátsó, eleinte én is csak hátsóként használtam, aztán vettem külön hátsó emelőt, így most már "boxutca" szinten tudom emelni a biciklit
"Eladni nem akarom és leszarom az olyan vevőket akik nem hiszik el hogy mennyi van benne. "
Ezt most nem értem
Amőgy volt nekem is gyári fényű karcmentes 20 éves motorom, a huszonéve motorozó cimbik kórusban mondták, hogy reális lehet a 30e futott km. Aztán mikor a szaki szétborította a besült motorját pár héttel később, mutatta, hányból volt összerakva
Előre sportosabb tapadósabb gumit kéne hátra meg túrásabbat.Így eléred hogy fékezésnél az eleje nehezebben esik ki alólad és ha jól választod meg tartós lesz és a hátsóval majd együtt kopik.Mivel a hátsó jobban kopik.
PL a PR2 igen tartós nagyon nehezen kopik.Viszont elöl sportosan használva eléri a határt és csúszhat.
Ezért szokták PP-vel kombinálni elöl.
Ezt most nem értem
Amőgy volt nekem is gyári fényű karcmentes 20 éves motorom, a huszonéve motorozó cimbik kórusban mondták, hogy reális lehet a 30e futott km. Aztán mikor a szaki szétborította a besült motorját pár héttel később, mutatta, hányból volt összerakva
Bandit 400
Az előző jobban tapad az utóbbi tartósabb. A PP előre a PR2 hátra a tuti kombó.
PL a PR2 igen tartós nagyon nehezen kopik.Viszont elöl sportosan használva eléri a határt és csúszhat.
Ezért szokták PP-vel kombinálni elöl.
Milyen elsőgumit érdemes feltenni rá?