Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kuplunghoz minek a fémcső?
Rendben, de akkor kérlek erre az e-mail címre írj pár sort:
vacs85@nincsmail.hu
Egerszegen sokan ismernek nem akarok kellemetlenséget, sok van eladó nézz körül.
Igen, így csak plusz két fitting a race verzióhoz képest.
Van race verzió is, az csak 72.50 lenne (-20%), de nekem a standard kell.
98 a háromrészes első + a hátsó.
-19.60 kedvezmény
23 a kuplung
8.50 a szállítás (airmail+insurance)
Ráhibáztál moci01, mi a baja ?
Két fittingel több így több e gebasz lehetősége.
Őőőőőő bármikor átfestheted.
Amúgy tényleg jó.Inkább ezüst mint kék.Nem sok van belőle.
Van akinek az idomos tetszik, van akinek a csupasz, de ha amit kinéztél véletlenül 1 Egervári motor akkor inkább néz másikat.
Cserélt már valaki a műszerfalban ledeket a megvilágításnál?
Én ma belefogtam. Sima SMD ledek. Kérdés. hogy kell e a műszerenkénti 5 led, vagy elég a gyári 3. ? :-)
Holnapra összeáll az optikai tuning :-)

ettől az amber színtől már vert a víz...a kék meg :-) lejárt lemez...
5 cső van a gsx-en meg a banditon is gyárilag. Én sem szeetnék Race-t.
Zoli32: szép az SV-d, csak ne lenne kék.

moci01: bandit-ból csak idom nélküli kerek lámpás érdekel

És az sem hátrány, ha nyugat mo-n van a moci.
Csak tudnám minek az 5 cső plusz 4 fittingel?
ja?....nem figyeltem....úgy tényleg nem...
Mennyi a szállítás?
De kuplung is van benne, nem rossz ajánlat szerintem.
Az én 650-es sv-met is olcsóbban megkaphatod.
Tök csini kék.

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
110 font az kb 33000huf?.........32-ért csináltattam legutóbb komplett első-hátsó különálló elsőkkel goodridge-ot az x-bike-nál SV-re....
Az én 2005-ös 650-es Banditomat jóval kevesebbért megkapod persze jól megkell gondolni.
értem,köszi!
Most nézem, hogy az előző oldalon is írják:
"HEL BRAKE LINES MEET AND EXCEED ALL REQUIREMENTS BOTH FOR TRACK AND ROAD USE WORLDWIDE AND ARE FULLY DOT / ADR / TUV / FMVSS-106 COMPLIANT"
Egyik ismerősnek 600-as Hornet-e van, nem rossz gép, de nekem nem tetszik, a Yamahát nem tudom. Találtam egy 2006-os 650-es GSF-et 950.000-ért. Matt fekete, arrow sport dob. Ki lett próbálva, szuper kis gép. Csak hát nem kevés pénz, jól meg kell gondolni.
Én a lég-olajos 650-es Bandithoz hasonlitok, fényévnyi különbség nincs de amennyi van az rendesen érezhető, hallható kidolgozásban látható. Most is azt mondom, hogy akinek eddig Suzukija volt annak ez a legjobb motor, mert igy fogadja el. Mondjuk 1 ETZ után nekem is a menyország lenne pedig amikor amikor az volt /80-as évek eleje/ hu de jó volt egy új MZ.
Itt ezt írják:
"HEL brake lines comply with all DOT, TUV, and ADR specifications."

A másik oldalon viszont kapok 20% klubkedvezményt a gsx1400.org tagjaként. (ott dicsérik, én eddig nem hallottam róla)
Így, ha veszek hozzá még egy kuplungcsövet is, hogy minden egyforma legyen (arra sajna nincs kedvezmény) akkor az 5 cső fekete fittingekkel, szállítással cuzammen 109.90 font lenne, ami egész jó ár.
Én lehet elfogult vagyok és nincs is tapasztalatom a hondákkal meg a yamahákkal. Yamahában csak cross motorom volt, hornettel meg CBF.-el csak pár kilómétert mentem. Ezért az Én véleményem nagyon szubjektív. A hornet ugri-bugri volt, de Én nem éreztem azt a fényévnyi külömbséget a suzuki kárára.