Jól világitottál. Nagyon kell vadulni a Kisbandittal, hogy leegye a gumit 11000km alatt. Ha viszont vadulnak vele ott az árulkodó láncszett lett-e cserélve. Normál esetben 25-28000 elmegy.
Milyen gumikkal hozták ki a banditokat 2001-ben?
Bridgestone gumik vannak rajta, a hátsó még jó, de az elsőt cserélni kell, ki van repedezve és kopott is
A gyári gumik mennyit bírnak egy ilyen kaliberű banditon és mik lehettek az évjáratban a gyáriak?
Ez elég egyértelmű szokott lenni futásteljesítményt illetően.
Teljesen normális dolog, hogy néha úgy közlekedik valaki a naked-el, nem azt nem hiszem el, hogy alkalmanként nem lehet úgy gurulni, nálam a hangsúly a "folyamatosan" résznél volt. Nekem is volt naked gépem, igaz csak 8000km-t tekertem bele, én is mentem néha 150-160 körül, és akkor még gagyibb sisakom volt mint a mostani.
A tapasztalatom az, hogy a naked-en kisebb volt a szélzaj, jobban lehetett a motorhangot hallani ugyan akkora tempónál mint most a fejidomoson, viszont ezen kényelmesebb ülni sokkal nagyobb tempónál is, nem beszélve az esőben motorozásról. Az idomoson kevésbé ázok el, és kevesebb bogarat is kap a ruhám, és a sisak plexim.
A fékcsöveket, kerekeket, müanyag idomokat, ülést ezekre a helyeken mind fel van tüntetve a gyártási év-hónap. Ami motort mondtál én is néztem a neten csoda lenne 10-év alatt a 11000km, dehát lehet, hogy hatalmas szerencséd van.
Akkor hazug vagyok
2003 jul 7-én vettem a banditot Újonnan 0 azaz nulla km-el Győrben, és egy fadobozból szedték ki és rakták össze (Ettől független lehet hogy a kis japcsik szíjjel hajtották a gyárudvarban, ezt nem tudhatom )
Ja és most is még az enyém a gép és csak én hajtottam és "már" 30ekm van benne. Eladni nem akarom és leszarom az olyan vevőket akik nem hiszik el hogy mennyi van benne.
Nem az órát kell nézegetni vásárláskor amúgy sem, hanem van számos más dolog amiröl +/-10ekm re meg lehet mondani mennyi van a gépben.
Őszintén: szerinted a motorosok hány százaléka kér vagy tartja meg ha kap, számlát a szervízől? Ha pedig tényleg ez kell, akkor meddig tart szerezni számlát, akár visszamenőleg. ÉBRESZTŐ! Elmondom Neked hogy a például a szervízkönyv sem bizonyíték semmire. De ezt biztosan tudtad Te is!
A haver Transalpja pedig nagyon komoly állapotban van és közel 20 éves a gép. De ezt se kell elhinni , mert qrvára magyarok vagyunk, ez jellemző... Ha Thumpertalk-on elnyomsz egy ilyet akkor kicsit más a fogadtatás, de hát attól még nagyon még messzi vagyunk..
Múlt héten mentem egy órácskát 150-170 között, épp a németeknél volt dolgom, nem szenvedtem maradndó károsodást Egy kisebb sisakban(shoei pl) simán el tudom képzelni a 200-at.
Jóhogy kamu. Ilyet akkor lehet elhinni, ha tényleg egy tulaj volt, és mondjuk odaad minden szervízszámlát. Én szinte nem is motorozok 4 éve, aztán a 6 éves képemben van 32. Aki nálam kevesebbet megy, az hazudik :D
Remélem bevihetem hétfőn az itteni Suzuki szervizbe átvizsgálásra, velük már beszéltem ők is mondták a km, de átnézik és megmondják volt e törve, vagy hogy mit kellene kicserélni,
Igen , tudom teljesen más a Bandit, ezért nem veszek choppert, bár nagyon tetszenek és dögös hangja van. Amivel mentem az egy Kawasaki VN 750 amerikai verzió.
ez alapján az én 8 éves (és anno újonnan vásároltam)nagybandimban is kamu a 30ekm..
Haver most vett egy Transalpot 20 éves (!) és nagyon-nagyon úgy fest eddig hogy tényleg 33ekm van benne! Ja, és hab a tortán hogy olaszból jött a gép és 1. (!) tulajtól.
Köszi! Majd télen nekiesek. Most télen is volt szétszedve és egy apró hibára rá is jöttem, nevezetesen arra, hogy a vastagabb fém lamellák közül eggyel több volt benne mint kellett volna. Azt ki is cseréltem, de most olyan mint előtte. Melegen elmegy a kuplung a holtjátéka. Elég kellemetlen, mert a városba egy pirosnál elindulásnál már nem lehet finoman elindulni
Bridgestone gumik vannak rajta, a hátsó még jó, de az elsőt cserélni kell, ki van repedezve és kopott is
Ez elég egyértelmű szokott lenni futásteljesítményt illetően.
A tapasztalatom az, hogy a naked-en kisebb volt a szélzaj, jobban lehetett a motorhangot hallani ugyan akkora tempónál mint most a fejidomoson, viszont ezen kényelmesebb ülni sokkal nagyobb tempónál is, nem beszélve az esőben motorozásról. Az idomoson kevésbé ázok el, és kevesebb bogarat is kap a ruhám, és a sisak plexim.
2003 jul 7-én vettem a banditot Újonnan 0 azaz nulla km-el Győrben, és egy fadobozból szedték ki és rakták össze (Ettől független lehet hogy a kis japcsik szíjjel hajtották a gyárudvarban, ezt nem tudhatom )
Ja és most is még az enyém a gép és csak én hajtottam és "már" 30ekm van benne. Eladni nem akarom és leszarom az olyan vevőket akik nem hiszik el hogy mennyi van benne.
Nem az órát kell nézegetni vásárláskor amúgy sem, hanem van számos más dolog amiröl +/-10ekm re meg lehet mondani mennyi van a gépben.
Őszintén: szerinted a motorosok hány százaléka kér vagy tartja meg ha kap, számlát a szervízől? Ha pedig tényleg ez kell, akkor meddig tart szerezni számlát, akár visszamenőleg. ÉBRESZTŐ! Elmondom Neked hogy a például a szervízkönyv sem bizonyíték semmire. De ezt biztosan tudtad Te is!
A haver Transalpja pedig nagyon komoly állapotban van és közel 20 éves a gép. De ezt se kell elhinni , mert qrvára magyarok vagyunk, ez jellemző... Ha Thumpertalk-on elnyomsz egy ilyet akkor kicsit más a fogadtatás, de hát attól még nagyon még messzi vagyunk..
Haver most vett egy Transalpot 20 éves (!) és nagyon-nagyon úgy fest eddig hogy tényleg 33ekm van benne! Ja, és hab a tortán hogy olaszból jött a gép és 1. (!) tulajtól.