Dehogynem! Magamon is azt tapasztalom, hogy megszokás kérdése az egész. Amikor tavaly megvettem a gépet már 100 körül minden bajom volt, aztán ez a határ felment 130-ra, késöbb 150-re. Még mindig haladok feljebb.
A kuplung lamella fogai amiben csúszik a Kuplung kosár az volt kibarázdásodva. A kuplung kosarat könnyű reszelni csak ne hogy nagyon kireszeld. Főbb képen nekem amire a fémlamellák mennek a belső fogazatú tárcsák az egy keményebb anyag az volt a fő probléma. Azt is megreszeltem, hogy aránylag sima legyen. És a problémám megszűnt. A lamellák nem tudtak eltávolodni rendesen egymástól a barázdák miatt.
Nekem ez volt a probléma és még mindig jó.
"KEX"
"kuplung anya lehuzása 150 Nm a könyv szerint plusz rögzítés"
Kicsit körülményes leszek. Ha külföldi a gép, nézd meg honnan jött. Ha ez megvan, szorozd fel az évi átlagos napsütéses napok számát 70-100 kilométerrel, és akkor közel reális számot kaphatsz a futásra. Nyugaton, főleg a déli részeken nincs olyan, hogy nem használnak egy motort, mert pl nincs rá pénz, és csak hétvégén mennek vele 100 kmet, mint itthon sokan, és a arrafelé klíma is erősen támogatja a motorozást.
És akkor ebbe az "egyenletbe" nem is vettük bele azt, hogy akár rossz időben is motorral jár valaki, esetleg kedvtelésből tesz évi 2-3 darab 3-5000 kilométeres túrát.
Én a csóróságban képes voltam tavasszal és ősszel heti 900 kmert motorozni egyetemistaként, részben kényszerből.
Száz szónak is egy a vége, évi 10 000 kilométeres (alsó hangon) futás alatt számolni használt motornál nem szabad! Állapotot vegyél, ne kilométert!
Megjártuk az Új klinika traumatológiát, hát a térde az gatya...a mellkasát beütötte, úgyhogy azt becsövezték, hogy ne legyen belső vérzése, a fejét varni kellett a szemöldöke fölött, egyébként a fejének semmi baja, úgy néz ki bazi nagy mokeszen kívül! (Shoei Raid II volt rajta, egyébként ez nem a reklám helye) A baj az, hogy farmerben volt, és egy nyári Shox-os dzsekiben...
Egyébként egy elérhetőséget kidobhatnál a bemutatkozó oldalra, mert a buszoknál hiába kereslek! :) JAH, még annyi, hogy a motor az bontásnak eladó! :S
El lehet kínlódni egy "gyengébb" géppel 180-200ig ahol tép a szél, vagy lehet gyorsulni 4mp alatt 100-ra, 10 alatt 200ra ahol a gyorsulástól nyúlik a két kar
Minden egysorosra, csakl azért emeltem ki mert ahol dupla soros van azok nem szoktak megállni csak addig búgnak míg meg nem süketül a tulaj... ....de ez nem motor, autó...
A fejidomos motoron lehet zavaró a menetszél, ha éppen a sisakod aljára az állrészhez tereli a plexi a szelet. Ha alá a felső testedre, vagy fölé a sisakod tetejére (általában ez a cél) akkor még kényelmesebbé teszi a motorozást. Hisz erre tervezték a gyárban a mérnökök. A nem állítható plexis gépekhez sok helyen kínálnak más méretű túra plexit, vagy kiegészítő terelőt a tetejére, hogy egyénre szabható legyen. Ki kell próbálni és utána eldönteni melyik a jobb számodra.
A csupasz motor tulajok is sokszor igyekeznek kisebb nagyobb plexivel felszerelni a gépüket.
Más az amit lassú fordulatra gyártanak és más az ha egy nagyfordulatú motort lassún használunk....a kamionom 80-nál 20.-ban 1250-et forog, de ugyanez az SV-vel 6.-ban tán 3000, de szét akar esni.....mindent úgy célszerű használni amire gyártották....
170 cm felett inkább árt. Pont a sisakra nyomja a szelet, persze le lehet hasalni, akkor véd, de az, hogy néz ki egy túra gépen. Nekem 150-ig nincs gondom, de ez csak megszokás kérdése. Van itt olyan aki csupaszon 200 körül megy folyamatosan és nem zavarja. Ja én is szoktam 200 körül menni, engem se a szél zavar, bár hosszú távon 150 az kellemes.
Ha darál akkor még csak túlterhelést kap, azt mind csinálja ilyenkor még az új is, ha már búg akkor ott a csapágynak lőttek.......egy darabig még elmegy, de az egysoros golyós egyszer csak megadja magát.....
Nekem ez volt a probléma és még mindig jó.
"KEX"
"kuplung anya lehuzása 150 Nm a könyv szerint plusz rögzítés"
És akkor ebbe az "egyenletbe" nem is vettük bele azt, hogy akár rossz időben is motorral jár valaki, esetleg kedvtelésből tesz évi 2-3 darab 3-5000 kilométeres túrát.
Én a csóróságban képes voltam tavasszal és ősszel heti 900 kmert motorozni egyetemistaként, részben kényszerből.
Száz szónak is egy a vége, évi 10 000 kilométeres (alsó hangon) futás alatt számolni használt motornál nem szabad! Állapotot vegyél, ne kilométert!
Megjártuk az Új klinika traumatológiát, hát a térde az gatya...a mellkasát beütötte, úgyhogy azt becsövezték, hogy ne legyen belső vérzése, a fejét varni kellett a szemöldöke fölött, egyébként a fejének semmi baja, úgy néz ki bazi nagy mokeszen kívül! (Shoei Raid II volt rajta, egyébként ez nem a reklám helye) A baj az, hogy farmerben volt, és egy nyári Shox-os dzsekiben...
Egyébként egy elérhetőséget kidobhatnál a bemutatkozó oldalra, mert a buszoknál hiába kereslek! :) JAH, még annyi, hogy a motor az bontásnak eladó! :S
Ezt Te sem hiszed el ugye?
A csupasz motor tulajok is sokszor igyekeznek kisebb nagyobb plexivel felszerelni a gépüket.