Halványan még emlékszem az elsősegély oktatásra és vizsgára, ott ami sisak volt azon valami táskákon bevett csat volt, amit max kerékpáros sisakokra tesznek. Dupla D gyűrűs sisakot sztem még nem is láttak
Na halljátok ma 18.10kor Hódmezővásárhely-Makó közt egy motoros (Fz6) bele rongyolt egy traktor pótkocsijába. Az elsők közt értem oda.
Jöttek ám az okosok hogy így a motorosok meg úgy.
A mentő mikor kiért mondom a mentősnek hogy próbálja a sisakot levenni a srác fejéről. - erre: " téééényleeeg" a végén csak úgy bírta levenni, ahogy mondtam neki.
Azt hittem oktatják nekik vagy még se ?
Mert árt neki....a vezlánc, és a többi hajtás sem szereti ha a terhelést úgy kapja, hogy a csapágy nem pörög........válts alul a kocsidnál főleg ha nem új és azonnal hallható ahogy "darálnak" a csapágyak(ezt egy kamion mellett haladva igen jól lehet hallani ha alulvált a sofőr).....amúgy azt hiszem le is van írva valahol a bandinál is, hogy 3500 alatt lehetőleg ne használjuk, nyilván ez az elindulásra nem vonatkozik.......a hosszabb löketű motoroknál hamarabb elő is jön a gond, de ezeknél is előbb utóbb....szerintem......
Nem hiszem, hogy jót tesz egy motornak, ha mondjuk állandóan mondjuk 4.000 környékén vált feljebb.
Én max. 3.000-nél már váltok, csak akkor húzom jobban, mint ahogy írtam is, ha tartani kell a tempót, vagy megkívánja a helyzet.
Hát...az az igazság, hogy pedig nem fogom.
Csak úgy fogom használni, mint eddig.
Majd meglátjuk!
Mi a f@szért pörgessem feleslegesen, mikor már 2.000-től ugrik?
Sziasztok!
Teljesen új vagyok még itt és tervezgetek a 600-as bandit vásárlását, 2001-es kevés km-es. tudnátok róla infókat, mire kell vigyázni, mik a gyengéi, milyen gumikat érdemes rá venni, mik a fenntartási költségek? Megéri e az árát: 660 ezer.
"Ennyi kilométerrel ilyen őszintén leírva aránylag ritkán lehet találkozni." Persze hogy nem, hiszen őszintén eladni egy motort lehetetlen. A jó állapotú használt motorokban 15-20 000 km, az átlagosban 30-40 000, míg a leharcoltabbakban 50-70 000 között van, hirdetés szerint. Ilyen környezetben 100, ne adj isten 200 000 felett futott motor, a bontószökevény kategóriaként lebeg a vásárlók 99% szeme előtt, kár is a szót fecsérelni, hiszen onnantól kezdve érdektelen a gép a vevők számára, hogy tudják mennyit futott. A tulajdonos zöme meg nem a maga ellensége, hogy hangoztassa a motor teljes előéletét. Jó állapotú, túrázásra használt.. ennyi.
ENNYI......