Hali
Én is ugy tudom hogy fötengelyen 105le durván,keréken 13%kevesebb.
A kis gixerre is 125irnak az meg tutti hogy nem keréklóerö(igaz ez airboxal).
Mondjuk az lett volna az igazi ha viszem a honom alatt a gyári dobot és úgy is megmérjük
Igazábol a folytoszelepálláson hangolt a srác valamit,a két pillangószelep egymáshoz képesti állásán.
Több újságban is olvastam a teszteket és a vizes nagybandikat 105-108 LE mérték gyári állapotban a főtengelyen mérve. Így igenis lehet ,hogy nyitott dobbal 125 LE a tengelyen.
Szevasztok Banditák!Végre nekem is fenn van a Bódis dob.Igen király a hangja betéttel pedig majdnem
olyan mint a gyári.Megméretni még nem tudtam mert el kellene menni Boglárra a Full-Gashoz.Nekem az
1000-es szerviz cirka 19500Ft.3,5kgActevo,olajszürő,1 óra munkadij.Ja meg kaptam egy üveg ásványvizet.
Csak hát nekem is a pecsét volt fontos mert ezt 10000 ft alatt meg tudtam volna oldani.Valaki kérdezte a
a felni csikot.Lefényképeztem 2700 ft volt.A Belmotonál vettem 2 tipust forgalmaznak amihez adják azt a
vezető micsodát az jobb minőségü az eladó szerint.Exup irtad állitottak az elektronikán, több üzemanyagot
adtak,vagy valami más?Lefényképezem a dobot majd felteszem sokkal jobban néz ki mint a "kályhakürt".
Vigyázzatok az utakon mert itt Somogyban igen sok helyen mérnek.Az erő legyen veletek!
A főtengőn 98ló az vagy 20-szal kevesebb keréken. De ez biztosan nem jó adat. A K6-ok sportdobbal 120Le felett adnak le főtengőn-mint Exup vizese. Az pedig teljességgel kizárt, hogy akármilyen sportdob 20% teljesítménynövekedést okozzon.
Sziasztok! Érdekes kérdés: volt anno egy 2000 vagy 2001-es Motor Revüben az Álommotor rovatban egy fekete Bandit streetfighter. Karbon idomok,916 far,krómozott váz,zselés akksi. Nincs vkinek képe róla vagy link esetleg?
Én még a 12ezres szervízre elvittem 1 évesen, aztán nem. Nem hiszem, hogy bármi kritikus dolog előjön, ami addig nem jött elő.
Valvoline Durablendet 1600/literért is lehet venni
Ahogy mondták - értelmezésem szerint - ha nem városban gyilkolom akkor jó a fél szintis olaj is......
Persze ezek az árak CASTROL olajra vannak.....és ugye nem muszály annak lenie majd - ha már magamnak csinálom......
Pl a Valvoline Durablend csak 2200ft ! és nem 3200
jó drága az olaj...az újba már szinti olaj "kellene"?....én 8k többet nem adtam még olajért és castrol az is...jó ez a "régi" bandi....le nem cserélem ilyen olajárak mellett pláne
Tudtok egy JÓ és olcsó szervízt?
Mert most ugyan telefonálgatok, de az 1000-res szervízre eddig 24-27 ezreket hallok, ami ugye számomra KÖZRÖHEJ, hiszen kell 4L olaj, meg egy szürő....ami kb 10.000ft sincs
A lényeg hogy SUZUKIS szervíz legyen hisz kell a pecsét a szervízkönyve
Hello!Én nálam az a helyzet hogy a mociban most cseréltem olajat kb 2 hete és most rakom le télire!Szerintem én nem fogom leengedni!Minden héten legalább egyszer beindítom hogy had járjon egy kicsit!MOndjuk most viszem majd szerelőhöz beállítani a dolgokat rajta!Na csákó
Itt is vannak színkódok, de ahogy nézem, a legújabbak egyelőre hiányoznak.
Az én banditámanak van egy gépkönyve (német nyelvű) és abban van a színkódja: YBB
Én is ugy tudom hogy fötengelyen 105le durván,keréken 13%kevesebb.
A kis gixerre is 125irnak az meg tutti hogy nem keréklóerö(igaz ez airboxal).
Mondjuk az lett volna az igazi ha viszem a honom alatt a gyári dobot és úgy is megmérjük
Igazábol a folytoszelepálláson hangolt a srác valamit,a két pillangószelep egymáshoz képesti állásán.