Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Homan!

Párszor már leirkáltuk, keress vissza!
De tömören összefoglalom neked.
Egyre nagyon figyelj a vásárláskor: nehogy megvedd ezt a típust!
Asszem a király az a Zámbó Jimmy volt.
Nem biza!
Ezért nem használom!
Agip a király!
Több helyen is olvastam a Nagybanditok váltógondjáról, azt is irták ha lehet kis fordulaton ne menjünk vele egyik fokozatba sem.
Végül is semmibe nem kerül más olajat választani. Az okos más kárán tanul.
Ennyi kilométerrel ilyen őszintén leírva aránylag ritkán lehet találkozni. Te most egy példány hibájából akarsz általánosítani.
Az viszont köztudott, itt is elhangzott, hogy van olyan évjárat melynek váltó gondjai vannak, méghozzá az ötödik fokozat fogaskerekének kéregedzés hibája miatt. A leírásban is olvastuk, hogy hangja volt ötödikben a váltónak, csak kicsit halogatva volt a javítás.
A környékünkön van egypár szerviz de már csak 1 a Tapolcai használ Castrolt, a többi csak akkor teszi bele ha viszed magaddal. Végül is ellehet gondolkodni ezen az olaj kérdésen.
Az utóbbi időben egyre több helyről olvasom, hallom, hogy nem olyan jó a castrol.
Szerintem minden motorba érdemes végigpróbálni 3-4 féle minőségi olajat. Akkor az is kiderült volna, hogy a castrol nem feltétlenül való bele. LEgalább is az actevo biztos nem. A power 1 sokkal jobb, de vannak annál is sokkal jobbak.
Az Castrolt én is irni akartam, sokan jó olajnak tartják én is, bár most Repsol 10-40 félszintetikus van a motorban és csendesebb puhább a váltó. 4l 8000ft.
Az ár/érték arányt is nézni kéne.És ez a futásteljesítmény sem az a tipikus.................nameg a végig castrol olajat kapott rész is megütötte a fülem.
Ahhoz képest még nem is igen rossz a dolog.Váltó meg nem csak ennél a motornál van alulméretezve ahogy hallottam.
Az elöbbi hozzászólásokbol az derül ki, hogy mégsem olyan jó a Nagybandit pedig sokan az egekig emelik. Váltó, kuplung stb... . A motort Tapolcára a Lakamotohoz hordta javitani a márkatárs az pedig a kőrnyéken a legjobb szerviz, tehát nem rajtuk mulott, hogy ennyi minden ősszejött.
Nyugodtan vedd meg.Nagyon jókat fogsz vele túrázni kellemes nyomatékos stresszmentes motor.
Ha beírod a fórum keresőjébe a 250-et könnyen visszanézheted a vele kapcsolatos hozzászólásokat. Annyit előre mondanék én is, hogy 250-es kisbanditból aligha találsz megkímélt példányt az országban, mert legtöbbjük már a japók által elhasználtan került be hozzánk. A szerelők nem szívesen nyúlnak hozzá és az alkatrészek beszerzése is nehézkes lehet. Ezek mind öreg motorok, amire biztos költeni kell. Ha nem vet fel a pénz, és nem akarsz alkatrészekre és szerelőkre költeni, hanem inkább túráznál, akkor vegyél inkább gs500-at. Bőven találni 25kw-os verziót.
A szerviz ahová én járok (prop-tech) , tavaly motulra váltott, pedig előtte 4 évig castrolt használtak. Azt mondták a motullal csendesebben jár a gép, és jobb mint a castrol.
Én őszintén szólva nem vettem észre a különbséget.
Én is sokallom ezt a hibalistát. Szinte el se akarom hinni.
Ősszel akár az én GS-emre is pályázhatsz, bár még nem döntöttem el, hogy mi lesz vele , jobb mint a kisbandit, valamint túrázni is tud, én már megtanítottam rá

Kisbandittal kínszenvedés hosszútávon utazni.. szétforogja magát. Városban zsír lehet, mert kis sebességnél is úgy visít mint egy F1es autó
Hali minden fórum használónak.

A nyár végén szeretnék 25kw alatti motort venni. Az egyik lehetséges apelláta a kis Bandit (250-es). Azt szeretném kérdezni, hogy megéri-e a pénzét? Nincs gond a "sornégyes" blokkal? Mikre figyeljek vásárláskor. Sokat segítenék sok pénzről van szó (legalábbis számomra) már eddig is sokat melóztam és nem szeretnék egy alkalmatlan gépet venni. Jah kimaradt: Túrázni használnám, méghozzá a több napos hosszú távú túrák kedvelője vagyok ahhoz keresek motort.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Gondolom valahol beverődött és az lett reszelve......amúgy 90000km alatt nem túl sok minden ment tönkre?...talán az a castrol mégsem olyan jó....
Hát irigyellek, hogy ennyi pénzed és főleg időd van a motorozásra.

A "kuplungot tűreszelővel javítottam meg" dolgot kifejtenéd? Nekem is hasonló gondom van.
Hát én is írtam, soha nem került be.
Szintén gyári beállításokkal 2 személlyel 180-as kanyartempóban tökéletesen stabil.
A gyári beállításokkal használom, bár nehezebb vagyok az ahhoz ajánlottnál, de semmiféle billegést vagy bizonytalanságot nem érzek a nagy tempós kanyaroknál. Az 1200-al sajna nincs összehasonlítási alapom, mert még nem volt hozzá szerencsém.
Köszi mindenkinek a beszélgetést de én most elmentem Polgárdiba találkozóra. Jó motoros idő van.

gyrzslt
"KEX"
Köszi.

Viszont érdekelne a GSF1250-as stabilitása kanyarokban 180-as tempó környékén. Változtattak-e valamit rajta a suzukinál.

"KEX"