hali. na sikerült beröffenteni nagy nehézkesen a gépet. van még egy olyan gond vele hogy két gyertyánál a szikra nem mindig a polusoknál van hanem a porcelánhoz húz. az ugye kuka?
És menyibe fájt a tárcsa, hol lehet beszerezni? Nagyon sajnálom lecserélni mert nem nagyon van elkopva! Esetleg van aki megcsinálná a szorítógyűrűzést? Vagy kuka!
Ott sem nyomják meg......ahol a fémhálós fékcsövet árulják ott közlik, hogy ez utcai használatra nem legális és semmilyen felelősséget nem vállalnak........és azt is cserélni kell még sűrűbben mint a gyárit mert nem látszik rajta, de belül megtörik a tefloncső.....nem szokott ereszteni, de elzáródhat......ugyan ritka, de előfordul........
legalább 300-al.......egy vészfékezés kb 250-el történik.....legalábbis a héfal-nál annyival próbálták le amíg gyártottak, most már sajnos a lucas-t árulják ami ugyanolyan mint a többi....
Ugyanaz, mint ha veszel valahol egy használt fékcsövet, vagy akár boltban számla nélkül egy újat.
Igazából én csak a gyáriban bízom, azaz ha veszek most valahol akár Tibitől, én biztos, hogy meg fogom nyomatni, mielőtt felszerelem. Csak még ki kell találni, hogy hány bárral kellene.
A boltban nem nyomatták meg, csak összerakták, amit én láttam.
Várj egy percet! A vizes banditokon nincs elosztó, legalábbis nem úgy mint nekünk, hanem az egyik munkahengerhez megy a főhengertől és attól a srávédőn át a másikhoz.
Az általam imént beszúrt képek közül a középsőn láthatod az én gyári elosztómat. Azt kell eldöntened, hogy elosztó nélküli legyen a rendszer, tehát fentről jön két szál fékcső, egy-egy a jobbos-balos féknyereghez, vagy marad a gyári elosztó (mint az én esetemben), tehát fentről, a fékmunkahengertől jön egy szál fékcső az elosztóig, majd onnan ágazik kétfelé - a jobbos-balos féknyereghez.
Igazából én csak a gyáriban bízom, azaz ha veszek most valahol akár Tibitől, én biztos, hogy meg fogom nyomatni, mielőtt felszerelem. Csak még ki kell találni, hogy hány bárral kellene.
A boltban nem nyomatták meg, csak összerakták, amit én láttam.
2. egy cső le jobbra, másik cső sárhányón át a másik nyereghez
Melyik legyen?