Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali. na sikerült beröffenteni nagy nehézkesen a gépet. van még egy olyan gond vele hogy két gyertyánál a szikra nem mindig a polusoknál van hanem a porcelánhoz húz. az ugye kuka?
Van rá paraszt megoldás, de hivatalosan kuka...
És menyibe fájt a tárcsa, hol lehet beszerezni? Nagyon sajnálom lecserélni mert nem nagyon van elkopva! Esetleg van aki megcsinálná a szorítógyűrűzést? Vagy kuka!
Ott sem nyomják meg......ahol a fémhálós fékcsövet árulják ott közlik, hogy ez utcai használatra nem legális és semmilyen felelősséget nem vállalnak........és azt is cserélni kell még sűrűbben mint a gyárit mert nem látszik rajta, de belül megtörik a tefloncső.....nem szokott ereszteni, de elzáródhat......ugyan ritka, de előfordul........
legalább 300-al.......egy vészfékezés kb 250-el történik.....legalábbis a héfal-nál annyival próbálták le amíg gyártottak, most már sajnos a lucas-t árulják ami ugyanolyan mint a többi....
Én nem tudom, az RF topicban keresd meg a srácot, kb 1 hónappal ezelőtt volt...
Szia delort tudasd, hogy mi van a motorral, ha sikerűlne én is nagyobb kedvel álnék holnap neki a gyertyázásnak.
Na én éppen ezért rendeltem közvetlenül a goodridge oladláról a szettet.
Ugyanaz, mint ha veszel valahol egy használt fékcsövet, vagy akár boltban számla nélkül egy újat.
Igazából én csak a gyáriban bízom, azaz ha veszek most valahol akár Tibitől, én biztos, hogy meg fogom nyomatni, mielőtt felszerelem. Csak még ki kell találni, hogy hány bárral kellene.
A boltban nem nyomatták meg, csak összerakták, amit én láttam.
Hát ha csak a folyadékok fizikáját nézzünk akkor tök mindegy.
sorry, igen, azt akartam irni.
1. kétcsöves egyenesen fentről
2. egy cső le jobbra, másik cső sárhányón át a másik nyereghez

Melyik legyen?
Ja itt valami zavar van! A munkahenger alul van a tárcsánál, a főfékhenger van felül.
mondj egy arat mindket verziora.
ahham. nemtudom ez jobb-e vagy rosszabb mint a gyari megoldas.
Egy sima 2000 Ft-os hidraulika csövet se gyártanak le hozott anyagból, legalábbis soroksáron nem.
Persze! Csak dupla áteresztő csavar kell hozzá!
lehet nalam mar alapbol ket csovel jonni a munkahengertol?
Tételezzük fel, hogy a a bontott fittingekre rásajtolják a fékcsöveket. Ha gebasz lesz, ki tartja majd a hátát?
jaja, a sarvedon keresztul.
Várj egy percet! A vizes banditokon nincs elosztó, legalábbis nem úgy mint nekünk, hanem az egyik munkahengerhez megy a főhengertől és attól a srávédőn át a másikhoz.
Még lehetne olyan is, hogy megy egy cső az egyik nyereghez, majd onnan egy rövidebbel át a másikhoz.
jol hangzik.
Az általam imént beszúrt képek közül a középsőn láthatod az én gyári elosztómat. Azt kell eldöntened, hogy elosztó nélküli legyen a rendszer, tehát fentről jön két szál fékcső, egy-egy a jobbos-balos féknyereghez, vagy marad a gyári elosztó (mint az én esetemben), tehát fentről, a fékmunkahengertől jön egy szál fékcső az elosztóig, majd onnan ágazik kétfelé - a jobbos-balos féknyereghez.