Igazából kétfajta megoldás van. Az egyik olyan mint a gyári tehát 3 db cső van és az elosztónál ágazik ketté. A másik (nekem ez van), hogy a főhengertől 2 db cső indul és megy egyenesen a féknyergekhez. A superbike gépeken is így van megoldva.
Ok.
Jut eszembe, mindenhol azt olvasom, hogy igazából nem a "fém" fékcső a drága, hanem a fittingek. A gyári fittingeket nem lehet újra felhasználni egy új fékcsővel? Az nem örexik, örökéletű, és szerintem ki lehetne berhelni valahogy a gyári csőből sérülésmentesen.
Nincs. Nekem szimpatikusabb.
Ja és kevesebb madzag megy a kormányhoz, már így is van bőven.
Na meg ha egyszer csopper kormányt akarok felszerelni, akkor csak egy csövet kell hosszabra cserélni, a két alsó maradhat.
Hatdugós nyergek igazán a B-King radiális motyóval az igaziak, gyári munkahengerrel nem tudtam rendesen adagolni a féket: lassít-lassít-hirtelen blokkol módon működött.
Ami még nagyon finom, az a B-King kuplung - mint a vaj, amióta felraktam, azóta élmény minden kuplungolás
Hát én kihajítottam az elosztót belőle. Eggyel kevesebb cső és a fittingből se kell annyi, plussz még annyivan kevesebb hibalehetőség. Miért jobb a gyári megoldás?
Látom te aztán cseréltél már mindent a féken. Jobb a 6 dugós nyereg? És a béka főfék sokat számít?
Alu - kizárva, mert nem racingbike-ra kell, a horganyzott IMHO kicsit furcsán néz ki (zöldes-réz színű), a krómos szép (mindjárt lefotózom az enyémet.)
Szereléssel nem, csak értékesítéssel. Egyébként eddig kétszer cseréltem fékcsöveket a Banditán, először (gyári fék, egy-egy fém fékcső fentről az egyes féknyergekhez) ismerős szaki segített a légtelenítésnél, másodszor már én csináltam mindent, mert a márkaképviselőnek nem volt ideje foglalkozni velem , ezért én állítottam össze otthon az egészet (B-King radiális fék + fém fékcsövek, fentről egy darab a gyári elosztóhoz, onnan egy-egy fékcső a féknyergekhez) - nem egy nagy "was ist das"
Karika111-nek is ugyan olyan van, együtt vettük. Ő többet megy km-be mint én és vele össze is szoktál futni néha. Azt meg tudod nézni közelről is, neki is én raktam fel, ugyanúgy mint a sajátomat. Persze majd én is beszámolok ha lesz valami "értelmes" km teljesítmény benne már
Jut eszembe, mindenhol azt olvasom, hogy igazából nem a "fém" fékcső a drága, hanem a fittingek. A gyári fittingeket nem lehet újra felhasználni egy új fékcsővel? Az nem örexik, örökéletű, és szerintem ki lehetne berhelni valahogy a gyári csőből sérülésmentesen.
Ja és kevesebb madzag megy a kormányhoz, már így is van bőven.
Na meg ha egyszer csopper kormányt akarok felszerelni, akkor csak egy csövet kell hosszabra cserélni, a két alsó maradhat.
Ami még nagyon finom, az a B-King kuplung - mint a vaj, amióta felraktam, azóta élmény minden kuplungolás
Látom te aztán cseréltél már mindent a féken. Jobb a 6 dugós nyereg? És a béka főfék sokat számít?
A fékcső színe ártól függetlenül választható: